Резюме від 26 квітня 2024 PRO

Vladyslav

Помічник керівника, 80 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
27 років
Місто:
Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Real estate sales specialist

з 02.2020 по 02.2022 (2 роки)
Real estate agency "VALION" (2020-2022), Київ (Real estate)

• Market research: analytical evaluation based on similar proposals, analyzing property trends and prices, .

• Lead generation:
Seeking clients, using: networking, advertising, and referrals, database and CRM.
Engaging with prospective buyers, understanding their needs and preferences, and providing them with information about available properties.
Regularly contacting colleagues to obtain and exchange the most current information.

• Marketing and advertising:
Preparing properties for sale.
Сreating a promotional materials: photo, video, copywriting, banners.
Developing and implementing marketing strategies to promote properties for sale, utilizing online platforms, coordinating property advertisements, motivation of colleagues.

• Property presentations:
Conducting property showings and presentations to interested buyers and colleagues, highlighting the features and benefits of the properties.

• Negotiation:
Agreeing on terms, working with offers and objections, working towards achieving a mutually beneficial agreement.

• Аgreement support:
Accompanying the client at every stage of the transaction. Providing assistance with legal issues and recommendations for legal protection of interests during contract signing and notarial procedures.

• Collaborating with professionals:
Involved in the sales process, such as attorneys, appraisers, and mortgage brokers, to ensure a smooth and successful transaction.

• Closing the sale:
Facilitating the closing process, coordinating the necessary paperwork and documentation, and ensuring all legal and financial requirements are met.
Creating work reports.

Self-employed

з 01.2018 по 01.2020 (2 роки)
Real estate agency "Up.estate", Kyiv (Real estate)

• Business Development: Attracting new clients, establishing partnerships with developers and other professionals in the real estate industry.

• Strategic planning:
Formation and implementing the strategic direction of the company, setting goals, formulating business plans, and determining key performance indicators.

• Financial management:
Monitoring the financial performance of the company, financial forecasting, cost control, and ensuring profitability.

• Team management:
Leading and managing a team of employees.
Hiring, training, and performance evaluation.

• Operational efficiency:
Improving operational processes, identifying areas for optimization, and implementing strategies to enhance efficiency and productivity.

• Reporting and analysis:
Providing reports and analysis on key performance metrics, financial results, and market trends.

Освіта

Міжрегіональна Академія Управління персоналом: Інститут комп’ютерно-інформаційних технологій та дизайну (ІКІТД)

Факультет комп'ютерно-інформаційних технологійтехнологій, Київ
Вища, з 2016 по 2018 (2 роки)

Економіко-правовий технікум при Міжрегіональній академії управління персоналом

Розробка програмного забезпечення та обслуговування програмних систем, Київ
Середня спеціальна, з 2012 по 2016 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Київська Академія Політичних Перспектив (КАПП)

2020

Дія. Цифрова освіта

1 день
Сертифікат

Дія. Цифрова освіта

1 день
Сертифікат

Знання і навички

R-Keeper Приготування кавових напоїв Комунікабельність Здатність до навчання Стресостійкість Приготування коктейлів Знання міцної групи алкоголю Знання ресторанного етикету Привітність Знання винної карти Інвентаризація Міксологія Контроль залишків Сервірування столу Організованість MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint Ведення CRM Ведення документації Уміння користуватись оргтехнікою Ресторанне обслуговування Ведення соціальних мереж Просування в Instagram Клієнтоорієнтованість Знання офісних програм

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Іспанська — початковий

Додаткова інформація

Hello, my name is Vladislav.
For the last 7 years, I have gained valuable experience of management, sales real estate and services.
Due to the war in Ukraine, I had to leave my home.
I am looking for a place where I can feel at home once again. It is important for me to be part of a supportive team and to work in a respectful environment.
I want to work with inspiration and see potential and a future in the company.
I have a residence permit and work authorization.
I lead an active lifestyle, engaging in sports and participating in marathons.
Interests: traveling, photography, running, and swimming.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Секретар, діловод, оператор ПК
15000 грн, Інші країни, Київ

Менеджер з продажу, застуник керівника, персональний асистент
Інші країни, Дистанційно

Личный помощник
Інші країни, Дистанційно

Бізнес-асистент, помічник власника компанії
92500 грн, Інші країни, Київ, Дистанційно

Personal assistant, driver
65000 грн, Інші країни, Дистанційно

Personal, executive assistant to CEO, secretary
42000 грн, Інші країни, Одеса, Дистанційно

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: