• PRO

Юлія

Логіст

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто проживання:
Пустомити
Готовий працювати:
Львів, Пустомити

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Логіст вантажних перевезень

з 11.2020 по 03.2022 (1 рік 4 місяці)
Fm-Auto, Львів (Вантажні перевезення по Україні і закордон)

Пошук замовників, пошук автомобілів для перевезення. Повний телефонний супровід водія з пункту завантаження ідо пункту розвантаження. Ведення документації у сфері логістичних перевезень.

Менеджер зі збуту

з 03.2019 по 11.2020 (1 рік 8 місяців)
SEB-Group, Львів (Продаж побутової техніки)

Роздрібний і оптовий продаж побутової техніки брендів - Tefal, Rowenta, Moulinex,Krups.

Менеджер зі збуту

з 08.2015 по 03.2019 (3 роки 7 місяців)
Wizard, Львів (Сантехніка)

Роздрібний і оптовий продаж сантехніки

Освіта

Дніпропетровський Національний Університет Залізничного Транспорту

Облік і аудит
Вища, з 2014 по 2019 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Курс з продажу оптом і роздріб,робота з запереченнями

2018 рік, 7 днів навчання у м. Київ

Курс вдалого ведення бізнесу і робота з продажами по телефону від Оксани Калабухи

Листопад 2021 р.

Знання і навички

  • MS Office
  • Користувач ПК

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Працюю у сфері продаж з 2015р.
Вмію працювати з запереченнями клієнта і впевнено переконувати у покупці тої чи іншої продукції.
Ці навики дуже допомагали мені у сфері логістики і вантажних перевезень.
Цікавлять посади у різносторонніх напрямках.
Зацікавлена працювати логістом, менеджером з продаж, онлайн і офлайн. Цікавить також робота в інтернет-магазині.
Легко вчусь і засвоюю нову інформацію.
Місце локації - Львів,Львівська область,м. Пустомити і околиці.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: