Резюме від 5 лютого 2024 Файл

Каріна

Фінансист, фінансовий аналітик, економіст

Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Драмарецька Каріна Олександрівна

Вік: 32
Сімейний стан: заміжня
проживання Новоселки Киэво-Святошинський район
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
Навчальний заклад: фінансово-економічний коледж при університеті ДПСУ
Ступінь: молодший спеціаліст
Назва спеціальності: фінанси та кредит
Період навчання: 01.09.2005 —01.09.2008р.

Навчальний заклад: Національний університет Державної податкової служби м. Ірпінь
Ступінь: магістр
Назва спеціальності: фінанси та банківська діяльність
Період навчання: 01.09.2008-01.08.2011р.

Досвід роботи:
Назва компанії: ПАТ «UniCredit Bank» (Укрсоцбанк) м. Київ
Посада: менеджер по роботі з клієнтами
Період роботи: 01.11.2011 — 03.09.2012
Обов’язки:
-залучення клієнтів та виконання планових показників відділення;
-консультування та забезпечення якісного обслуговування клієнтів;
-продаж та обслуговування депозитів, поточних, карткових рахунків та іншіх. супутніх продуктів приватним
клієнтам;
-продаж та обслуговування без заставних кредитів та кредитів під заставу приватним клієнтам;
-продаж та обслуговування депозитів, поточних, корпоративних, карткових та інших (спеціальних, супутніх)
рахунків ---суб'єктів підприємницької діяльності;
-продаж та обслуговування кредитів мікро та малого бізнесу;
-робота з зарплатними проектами;
-опрацювання запитів клієнтів;
-керування клієнтськими потоками;

Назва компанії: ПАТ «Приватбанк» центральне в-ння м. Біла Церква
Посада: В.о начальника в-ння, (економіст, касир)
Період роботи: 05.11.2012—12.10.2017
Обов’язки:
- робота з клієнтами по залученню, оформленню та виплаті депозитів;
- кредитування фізичних осіб;
- прийняття та перевірка пакету документів на повноту та відповідність для надання кредитів фізичним особам та
реструктуризація кредитної заборгованості фізичних осіб;
- робота з кредитним портфелем щодо погашення простроченої кредитної заборгованості;
- оформлення кредитних карток;
- оформлення договорів страхування;
- відкриття/закриття карткових та поточних рахунків для фізичних осіб;
- відкриття депозитарних скриньок;
- надання консультацій клієнтам;
- оформлення всіх документів, які пов’язані із виконанням функціональних обов’язків, які здійснювались відповідно
до затверджених банком вимог;
-якісне виконання планів і поточних завдань керівництва.
-пошук і залучення клієнтів для обслуговування в відділенні.
-погашення проблемних кредитів;
- пошук і залучення клієнтів на зарплатні проекти, підписання договорів, ведення переговорів, співпраця з
Пенсійним Фондом України.

Назва компанії: OTP банк м. Київ
Посада: менеджер по роботі з клієнтами точка продажу
Період роботи: 01.11.2018 — 03.10.2019
Обов’язки:
-консультація клієнтів по умовах продуктів Банку в найбільших магазинах побутової техніки;
-оформлення кредитів в програмі Банку;
-оформлення пакету документів по виданому кредиту;
-ведення звітності свого робочого дня.

2020 підприємницька д-сть дилер від заводу "Steko"(металопластикові конструкції)
-залучення, консультація, пошук клієнтів,
-прорахунок та продаж продукту,
-організація роботи офісу.
-проведення розрахункових операцій.

Досвід роботи:
Назва компанії: фінансова комрпнія FinX м. Київ
Посада: керівник віділення в Голосіївському районі м. Києва
Період роботи: 01.08.2020-20.02.03.2021
Обов’язки:
Ефективне управління відділенням;
Бізнес-планування і розвиток продажів;
Внесення бюджетів P&L, CF
Розробка і реалізація політики продажів відділення;
Розробка плану продажів і забезпечення його виконання;
Координація діяльності, розвиток і навчання та мотивація співробітників;
Залучення нових клієнтів та робота з існуючим портфелем.

Досвід роботи:
Назва компанії: PIN-UP Techverified IT, Арбітраж
Посада: Finance (Payment) Manager
Обов’язки:
Аналіз активності і на основі отриманих даних - обробка виплати.
Контроль дотримання фінансових регламентів та процедур;
Аналіз та контроль витрат;
Розрахунок собівартості
Аналіз виконання бюджету, підготовка коментарів за відхиленнями.
Контроль відображення операцій в обліку; управлінські коригування бухгалтерських даних.
Контроль витрат зарубіжних проектів, затвердження всіх платежів (в т.ч перевірка правильності
заповнення заявок на витрату ДС в 1с).
Організація складання бюджетів регіонами, їх перевірка та коригування.
Перевірка потреби у фінансуванні регіонів під час надходження запиту, погодження фінальної суми,
створення заявок на фінансування.
Взаємодія зі співробітниками регіонів.
Збір та перевірка звітів, пов’язаних з діяльністю регіонів (P&L, Cashflow, Баланс);
Асистування іншим відділам щодо взаємодії з регіонами, з’ясування спірних питань.
Вивантаження виписок одного з регіонів — банківських та платіжних систем.
Контроль грошових коштів, потоків; формування платіжного календаря.
Аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості.
Ревізії та контроль документів щодо підтвердження витрат
Моніторинг роботи систем, підтримання їх безперебійного функціонування.
Обробка тікетів / запитів від служби підтримки.
Період роботи 03.03.2021- 15.01.22

Вміння та навики
Організація роботи відділення, забезпечення виконання планів, пошук та залучення клієнтів, збір
інформації від клієнтів, аналіз платоспроможності клієнтів, контроль за роботою персоналу,
укладання договорів від імені банку, моніторинг виданих кредитів, контроль за операційною та
касовою діяльністю відділення, вирішення конфліктних ситуацій, робота з клієнтською базою
відділення, ведення переговорів та співпраця з нотаріусами, оціночними та страховими компаніями.
Володіння ПК: MS Office, MS Windows, OpenOffice, користувач Інтернету, The Bat, MS Outlook та інші
прикладні програми та додатки.
Впевнений користувач банківського програмного забезпечення: АБС Б2, ПО "Кредит", Agent, Sr Bank,
IS-Card, ПО "Брокер", "Барс", АRM_ВВО, 1С, FlexCube, CardMake, MyClient

Додаткова інформація
Цілеспрямована , відповідальна , пунктуальна, комунікабельна , здібна до навчання, легко знаходжу
"спільну мову" з людьми, правильно планую робочий час, бажаю професійно розвиватися .

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: