Резюме від 7 вересня 2022 Файл

Анна

Фінансовий директор

Вік:
34 роки
Місто проживання:
Вінниця
Готовий працювати:
Дніпро, Івано-Франківськ, Київ, Львів, Миколаїв, Одеса, Ужгород, Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

БУЦЕРОГА АННА
__________
Особисті данні:
Дата народження: 05 березня 1990 року;
Адреса: м. Вінниця;
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль: застосування свого професійного досвіду, навичок та знань

Вид зайнятості: віддалена, аутсорсинг, часткова

Кваліфікація, професійний досвід:

2019 р. – по теперішній час ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ КОНСТРУКТИВНІ РІШЕННЯ"
Посада: CEO
Сфера діяльності: консалтинг, бухгалтерський/податковий облік, оптимізація бізнес-процесів, фінансове моделювання; інженерія, проектування, виготовлення та монтаж СПОК
Функціональні обов’язки: розробка та визначення загальної стратегії компанії, побудова та управління бізнес процесами, моделювання, аналіз та прийняття управлінських рішень, що забезпечують стійке зростання компанії, управління грошовими потоками, прийняття участі в розробці маркетингової стратегії, контроль та якість виконання задач на всіх етапах бізнес процесу.

2016 р. – 2019 р. Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІВА АЛЮМІНІУМ СІСТЕМС» та група компаній «АВД-ГРУПП»
Посада: Фінансовий директор
Сфера діяльності: Торгівля алюмінієвими системами та фурнітурою, призначеною для виготовлення фасадних систем, вікон та дверей, виробництво алюмінієвих конструкцій, імпорт товарів;
Функціональні обов’язки: побудова бізнес процесів, впровадження CRM, Битрикс24, фінансове моделювання окремої компанії та узагальнення інформації по холдингу в цілому; на підставі даних обліку, відображення інформації в звітах P&L, Cash Flow, Баланс та аналіз господарської діяльності в розрізі підрозділів та компанії, розробка управлінських рішень та оптимізація, бюджетування та планування. Контроль ведення бухгалтерського, управлінського та податкового обліку;

2016 р. – 2016 р.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІВА АЛЮМІНІУМ СІСТЕМС» та група компаній «АВД-ГРУПП»
Посада: Головний Бухгалтер
Сфера діяльності: Торгівля алюмінієвими системами та фурнітурою, призначеною для виготовлення фасадних систем, вікон та дверей, виробництво алюмінієвих конструкцій, імпорт товарів;
Функціональні обов’язки: організація та ведення бухгалтерськогота податкового обліку на підприємстві, робота з первинною документацією (рахунки, видаткові та прибуткові накладні, акти виконаних робіт, ВМД та. ін.); контроль наявності та руху ТМЦ, організація та проведення інвентаризації; робота в системі Клієнт-Банк, формування, подання документів, інформації для закупівлі та закупівля ін. валют; ведення та контроль касових операцій; аналіз та контроль розрахунків з дебіторами та кредиторами (резидентами/нерезидентами); робота в системі М.Е.Doc (електроне адміністрування ПДВ), нарахування заробітної плати: кадровий облік: вихідна/вхідна кореспонденція; робота з приводу договірних відносин; формування та підготовка звітності в контролюючі органи; обробка, узагальнення інформації та аналіз господарської діяльності підприємства в цілому (формування внутрішньої звітності для керівництва).

2015 р. – 2016 рр.
Публічне акціонерне товариство «Юрія» (РСП Вінниця);
Сфера діяльності: Виробництво молочної продукції, торгівля;
Посада: Бухгалтер РСП;
Функціональні обов’язки: організація та ведення бухгалтерського обліку філії, формування первинної документації, ведення касових операцій, контроль наявності та руху ТМЦ, грошових коштів та основних засобів (організація та проведення інвентаризації), аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості, своєчасність розрахунків; обробка періодичних даних та формування внутрішньої звітності

2012 р. – 2015 р.
Товариство з обмеженою відповідальністю «АМіК»;
Сфера діяльності: Надання послуг;
Посада: Юрист, т.в.о. інспектора з кадрів (менеджер по персоналу);
Функціональні обов’язки: розробка договорів та інших документів правового характеру, вивчення, аналіз та узагальнення результатів господарської діяльності, з метою розробки пропозицій про усунення недоліків і поліпшення господарсько-фінансової діяльності підприємства; моніторинг чинного законодавства, нормативно-правових актів, вивчення змін до них та інформування працівників; ведення кадрової політики на підприємстві; представлення підприємства в контролюючих органах та органах місцевого самоврядування.

2008 р. – 2012 р.
Товариство з обмеженою відповідальністю «АМіК»;
Сфера діяльності: Надання послуг;
Посада: Бухгалтер;
Функціональні обов’язки: організація та ведення бухгалтерського та податкового обліку; робота в системі Клієнт-Банк: формування первинної документації з допомогою програми 1С 7.7 та 1С 8.2; складання і подання звітної документації до контролюючих органів, тимчасове виконання обов’язків головного бухгалтера на час відсутності (декретної відпустки):
2009 р. – по теперішній час
Заступник голови правління Вінницької обласної громадської організації «Людяність» та виконуючий функції бухгалтера на громадських засадах.
2009 р. – 2018 р.
господарські відносини з ПАТ «Універсал Банк» з надання бухгалтерських послуг.

Інша діяльність:
2021 р. – по теперішній час ТОВ «ВАН ТАЧ», ТОВ «ІТ-СОСЕД» - аудит, фінансове моделювання, розробка ТЗ для написання спеціалізованого ПЗ на базі 1С, оптимізація бізнес-процесів
2018 р. – по теперішній час розробка бізнес проектів
2017 р. – 2019 р. ТОВ «ЮДАР-М» аудит та консалтинг, бізнес-конструктор
2008 – по теперішній час6 Бухгалтерська практика приблизно 15 років. Бухгалтерське обслуговування та бухгалтерський супровід, аудит, фінансове моделювання, консалтинг, надання первинної юридичної підтримки юридичним та фізичним особам-підприємцям (державна реєстрація, підтримка, консультування, процедури ліквідації, банкрутства, санації); первинна реєстрація, реєстрація змін та ліквідація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Освіта:
2005-2008 рр.
Вінницький коледж Національного університету харчових технологій (колишній Вінницькій політехнічний технікум);
Спеціальність: «Комерційна діяльність»;
Кваліфікація: Молодший спеціаліст організатор комерційної діяльності;

2008-2012 рр.
Вінницький Торговельно-економічний інститут Київського Торговельно
економічного університету)
Спеціальність: «Облік і аудит у підприємництві»;
Кваліфікація: Спеціаліст з обліку та аудиту.

Професійні навики: досвідчений користувач ПК, вільне володіння програм 1С 8.2, 1С 8.3 УТП, BAS КУП, М.Е.Doc, «СОНАТА», MSOffice (Word, Excel); та системою Клієнт-Банк; вільно орієнтуюсь у чинному законодавстві.

Ділові та особисті якості: відповідальність, комунікабельність, уміння роботи в команді

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: