Резюме від 19 квітня 2024 PRO

Світлана

HR-менеджер, рекрутер, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Дистанційно, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR generalist, HRD

з 11.2022 по 12.2023 (1 рік 1 місяць)
ФОП, Київ (IT)

• Пошук та підбір персоналу(повний цикл: створення, розміщення вакансій, аналіз та підбір кандидатів, проведення співбесід, наповнення кадрового резерву, фітбеки, оформлення офферів та KPI).
• Онбординг та адаптація нових працівників.
• Створення необхідних умов розвитку та задоволення потреб кожного співробітника.
• Створення та реалізація HR-процесів з "0".
• Формування основ корпоративної культури.
• Аналіз роботи спеціалістів, виявлення слабких ланок в робочому процесі(управління ефективністю використання людської праці).
• Аналіз ринком праці.
• Створення кадрового резерву
• Упорядкування внутрішніх інструкцій, правил внутрішньої поведінки.
• Робота з Google інструментами.
• Функції помічника Власника компанії.

Укомплетованість штату з 20% до 90%

HR generalist

з 02.2021 по 03.2022 (1 рік 1 місяць)
ТОВ «ТКМ-Україна», Київ (IT)

•Пошук та підбір персоналу (складання вакансії, розміщення вакансії на сайтах, інформаційних платформах, проведення телефонного скринінгу, анкетування, проведення співбесід, отримання зворотного зв'язку від кандидата та закриття угод).
•Адаптація нових працівників.
•Створення необхідних умов розвитку та задоволення потреб кожного співробітника.
•Формування основ корпоративної культури
•Аналіз роботи спеціалістів, виявлення слабких ланок в робочому процесі.
•Аналіз ринком праці.
•Створення кадрового резерву
•Упорядкування внутрішніх інструкцій, правил внутрішньої поведінки.
•Створення та ведення чек-листів з прийому, звільнення, введення в компанію та рев’ю співробітників.
•Робота з Jira, Confluence, Google інструментами
•Робота по OKR
•Функції помічника керівника компанії
•Функції адміністратора

Укомплетованість штату з 60% до 95%

Керівник навчального центру

з 03.2019 по 04.2020 (1 рік 1 місяць)
ПП «РАСК. ІН-АГРО», Черкаси (IT)

Адміністратор навчального центру

з 08.2014 по 02.2019 (4 роки 6 місяців)
ПП «РАСК. ІН-АГРО», Черкаси (IT)

•Організація повного циклу навчального процесу: формування бюджету, маркетингового плану, звітність, пошук викладачів, розробка програм навчання, матеріалів, технічний супровід дистанційного навчання.
•Робота з клієнтом: виявлення потреб клієнтів, проблематики, надання потрібної інформації, консультування, підбір програми навчання, опитування клієнтів на предмет зворотного зв’язку після наданих послуг.
•Ведення первинної бухгалтерії.
•Викладацька діяльність.
•Творча робота (розробка плакатів, листівок, робота з соц. мережами).
•Наповнення сайтів компанії
•Контроль за роботою викладачів, складання графіків роботи та фінансовий розрахунок.
•Попередження та вирішення конфліктних ситуацій.
•Розробка лекційних та практичних занять по роботі в програмі 1С:Підприємтсва на актуальні теми.
•Формування позитивного іміджу компанії.
•Складання та дотримання бюджету навчального центру, в т.ч. матеріально-технічного забезпечення.
•Оформлення та надання різних форм звітності;
•Проведення телефонних інтерв'ю та особистих співбесід.
•Нарахування та оформлення ЗП в 1С;
•Організація і контроль роботи персоналу;

Освіта

Черкаське музичне училище ім. Гулака - Артемовського

Клас віолончелі, Черкаси
Середня спеціальна, з 2004 по 2008 (4 роки)

КНУКіМ Черкаська філія

Менеджер по туризму, Черкаси
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Заочна форма навчання

Додаткова освіта та сертифікати

Тренінг "Успішні продажі: тактика і практика" тренер Оксана Марусич.

2 дні

Тренінг "Живі перемовини. Робота з запереченнями" тренер Оксана Марусич.

1 день

Бухгалтерський фінансовий облік та оподаткування - ПП «ІН-АГРО Проекти»

3 місяці

Знання і навички

Google Docs Побудова HR-бренду Стратегічне планування Бізнес-аналіз Бізнес-планування Фінансове планування Формування стратегії розвитку Управління бюджетами Планування бюджету Ведення звітності Управління проєктами Управління персоналом 1С УТП 1С:Управління торгівлею BAS Бухгалтерія 1С:Бухгалтерія Знання рахунків бухгалтерського обліку Комунікабельність Підбір керівного персоналу Онбординг персоналу Проведення тренінгів

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Італійська — початковий

Додаткова інформація

Додатково про себе:
Комунікабельна, оптимістична, пунктуальна, відповідальна людина. Вмію працювати як в команді, так і самостійно. Успішно працюю в режимі «багатозадачності». В роботі, як і в житті, приділяю значну увагу деталям.

Телеграм: https://t.me/Luchic26

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: