Анна

Экономист-финансист, 3 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ

Щекотіхіна Анна Валеріївна

Дата народження: 20.01.1984р.

Сімейний стан: не одружена.

Діти: не має.

Адреса: м. Житомир, вул. Офіцерська 6 , кв. 7.

Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
1. Житомирське фармацевтичне училище ім. Г. С. Протасевича
закінчила з відзнакою у 2003р., отримала диплом санітарного фельдшера.

2. Київський інститут бізнесу і технологій
закінчила заочно у 2008р., отримала диплом спеціаліста за спеціальністю фінансовий менеджер.

Мета: Отримання посади спеціаліста в банківській установі

Місце попередньої роботи:
1. 06.2008р. – 08.2009р. ЗАТ КБ «ПРИВАТБАНК»
01.2009р. – 08.2009р. на посаді старшого фінансового менеджера по продажу послуг клієнтам малого та середнього бізнесу відділення групи «А».
Основні обов’язки :
Збір документації для формування юридичних справ клієнтів.
Робота з документами юр.осіб.
Оформлення банківських документів у відповідності з порядком ,встановленим законодавством.
Відкриття та закриття поточних рахунків юр.осіб.
Обслуговування розрахункових та карткових рахунків корпоративних клієнтів.
Розрахунково-касове обслуговування корпоративних клієнтів, прийом, перевірка і проведення розрахунково-касових документів юр.осіб..
Введення і оплата платіжних документів.
Робота з чеками,видача чекової книжки,оформлення чеків.
Оформлення документів дня.
Відкриття/закриття операційного дня банка.
Обслуговування електронних платіжних та кредитних карток клієнтів малого та середнього бізнесу.
Укладання депозитних угод та обслуговування депозитів юр.осіб.
Знання і досвід роботи в системі «Клієнт – Банк».
Формування виписок та довідок по розрахунковому рахунку клієнта.
Накладання та зняття арештів на рахунки клієнтів, оприходування постанов на позабалансові рахунки банку.
Продаж банківських послуг клієнтам малого та середнього бізнесу.




06.2008р – 12.2008р. на посаді експерт Бізнесу «Кредитний центр»;
Основні обов’язки:
Кредитування юр.осіб.
Аналіз фінансового стану підприємств, збір та обробка фінансової документації (Проведення фінансово-економічного аналізу діяльності клієнтів).
Представлення проекту кредиту на кредитному комітеті.
Підготовка документів для видачі кредитів,
Укладання кредитних угод та їх лонгація.
Заключення та складання кредитних договорів, договорів застави та поруки.
Моніторинг і контроль поточних кредитів та робота з боржниками.
Підготовка справ по проблемній заборгованості для передачі до суду.
Продаж банківських послуг клієнтам малого та середнього бізнесу.

2. 03.2003р. – 10.2007р. Центральна міська лікарня №2
2003р. – 2004р. на посаді медичної сестри;
2004р. – 2007р. на посаді медичного статистика.

Професійні навички:
Маніпуляційні процедури (в/в, в/м ін’єкції, всі види перев’язок, підготовка пацієнтів до діагностичних процедур).
Робота з медичним обладнанням у відділенні фізіотерапії та функціональної діагностики.
Робота у операційній залі (ЛОР відділення).
Ведення медичної документації.
Складання звітів та ведення статистичної документації медичних закладів.

Додаткові дані:
10.2009р.-02.2010р. закінчила курси бухгалтера із знанням програми 1С Бухгалтерія.
09.2007р. – 11.2007р. Пройшла стажерування у «Надра Банку» для роботи з клієнтами малого та середнього бізнесу.

Знання мов:
Українська, російська – вільне володіння.
Англійська – зі словником.

Знання ПК:
В об'ємі користувача. Досвід роботи з Word, ЕхсеІ, Internet та електронною
поштою.
Досвід роботи з офісним обладнанням (факс, копіювільна техніка, принтер, сканер).

Особисті якості:
Аналітичне мислення, організаторські здібності, уміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно приймати рішення, уміння спілкуватися з людьми і знаходити спільну мову,відмінні комунікативні навики; ініціативність, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, активність, порядність, чесність, відповідальність, дисциплінованість, уважність, наполегливість, завжди налаштованість на результат, схильність до швидкого навчання.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категоріях

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: