Резюме від 11 березня 2024 Файл

Юлія

Помічник керівника, бухгалтера

Вік:
36 років
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Освіта:
• 2006 - 2011 Миколаївська філія Київського національного університету культури та мистецтв (денна форма навчання). Отримано диплом спеціаліста. Присвоєно кваліфікацію – менеджер-економіст соціально-культурної сфери.
Навички:
• Досвідчений користувач: ПК, MS Office (Word, Exсel і т.п.), 1С 7, 8.2, Free Zvit та офісної техніки;
• Працювала з 1С.Звіт, МEDOK, AutoCAD; робота з «Клієнт-банк» Приват 24 і ПУМБ;
• Володію навичками діловодства, грамотного спілкування та письма українською мовою;
• Закінчила курси «Секретар-офіс-менеджер» та «1С: Бухгалтерія 8» у 2013 р. ТОВ “Академія бізнес-професій”. Оформляю та складаю протоколи, накази, службові листи, інформаційно-довідкові документи, договори, табелі робочого часу і т.д.
​ Досвід роботи:
• Амбар Маркет. м. Чоп, Закарпатська обл. (оператор 1С)
Період роботи: 06.06.2022-30.05.2023.
Обов’язки:
• Оприбутковувала, списувала товар, призначала акційні ціни : молочні та мясні вироби вироби, бакалея, тютюнові вироби, не продовольчі товари;
• Виставляла цінники, перевіряла викладку товару;
• Оформлення документообігу.
• ФОП Федорчук (морепродукти, сири, все для ролів та суші). Посада – оператор 1с.
Період роботи: 01.10.2019-31.01.2022.
Обов’язки:
- Прийом замовлень по телефону, виписка рахунків та видаткових накладних у 1С 8.2;
- Контроль відвантажених накладних.
• ФОП Ланченко (колбаси, сири). Посада – оператор 1с.
Період роботи: 01.03.2018-30.09.2019.
Обов’язки:
- робота в 1С: Бухгалтерія 8, первинна документація.
• ТОВ “Вулкан-Н”. (Посада – референт).
Період роботи: 04.12.2015 — 19.02.2018.
Обов’язки:
- прийом дзвінків, ведення електронної пошти підприємства; реєстрація та написання листів, комерційних пропозицій;
- організація роботи офісу;
- ведення кадрового діловодства;
- оформлення договорів ЦПХ, табеля робочого часу;
- замовлення матеріалів для надання послуг підприємства, моніторинг цін;
- робота в 1С 8.2 (витратні, прибуткові накладні, акти, довіреності), у відсутність бухгалтера оформляла договори для замовників, вносила оплати в 1С з клієнт-банку;
- створення проектів з вогнезахисної обробки дерева, а також друк проектів з пожежної сигналізації, блискавкозахисту та формування їх у брошурівник.
• Науково-виробниче підприємство "ПОЛІПРОМ". (офіс-менеджер)
Період роботи: 29.08.2013 - 30.11.2015.
Обов’язки:
- Прийом заявок на реалізацію товару;
- Оформлення документів у 1С: Бухгалтерія 8: видаткові накладні, товарні накладні на повернення, податкові, товаротранспортні. Виписувала акти зняття та постановки товару на склад. Щотижня формувала і надсилала документи до головного офісу відповідно до реєстру. Надсилала і формувала внутрішні звіти з Миколаївської філії до головного офісу організації.
• СТО “VIP AUTO SERVICE”. Посада – секретар-референт.
Період роботи: 01.12.2011-16.08.2013.
• ПАТ “Альфа-Банк”. Посада – спеціаліст групи забезпечення продажу товарів споживчого кредитування.
Період роботи: 14.09.2011. - 22.11.2011.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: