Резюме від 10 червня 2024 PRO

Марина

Керівник відділу по роботі з персоналом

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR coordinator, Керівник відділу по роботі з персоналом

з 06.2022 по 04.2024 (1 рік 10 місяців)
Хмельницька обласна організація ТЧХУ, Хмельницький (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Була прийнята на посаду HR officer. В серпні переведена на посаду HR coordinator. В лютому 2023 року була переведена на посаду керівника відділу по роботі з персоналом.
Обов'язки:
Ведення обліку особового складу організації згідно з формами первинної облікової документації; оформлення прийняття, переведення і звільнення працівників згідно КЗпП України, визначення трудового стажу, складання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників; ведення записів в трудових книжках, оформлення відряджень.
Розроблення та затвердження необхідних нормативних документів організації - Штатний розпис, Правила внутрішнього трудового розпорядку, номенклатура справ, правила ведення кадрового діловодства тощо.
Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток; ведення архіву особових справ, підготовка документів для здавання їх до архіву; консультування працівників із кадрових питань відповідно до КЗпП України та інших законодавчих актів, складання табелів обліку робочого часу, складання та затвердження посадових інструкцій.
Визначення потреби в відповідних фахівцях певного напрямку, процес рекрутингу згідно вимог відповідних донорів, організація та проведення співбесід з кандидатами.
Проведення первинного відбору та оцінювання професійних компетенцій кандидатів на вакансії організації, оцінювання відповідності професійних ділових та особистих якостей кандидатів вимогам вакантної посади, вивчення структури взаємовідносин працівників в підрозділах та попередження соціально-психологічних конфліктів.
Надання консультативної підтримки керівникам підрозділів (проектів) в вирішенні питань відбору та оцінювання персоналу.
Своєчасне надання інформації на запити працівників в напрямку професійної діяльності в повному обсязі.
Складання трудових договорів з працівниками, договорів Цивільно-правового характеру, включаючи нарахування винагороди, контроль за виконанням робіт згідно технічних завдань, обробка необхідних документів через платіжну відомість для забезпечення точного ведення обліку та належних відрахувань;
Участь в проведенні інвентаризацій товарно-матеріальних цінностей організації.
Ведення діловодства та документообігу, ПК на рівні досвідченого користувача (Microsoft Word, Microsoft Excel, Power Point, Internet); впевнений користувач 1:С.
Впорядкування та структурування архівних документів організації, починаючи з 1957 року.
Організація та проведення мотиваційних заходів (team building).
Замовлення витратних матеріалів - канцелярське приладдя, господарчі товари тощо, взаємодія з постачальниками.
Визначення потреби в брендованому одягу працівникам організації, забезпечення ним працівників (визначення розмірів, погодження логотипів, замовлення, видача тощо).
Організація привітань працівників із святами, закупівля подарунків.

Інспектор з кадрів

з 06.2019 по 01.2023 (3 роки 7 місяців)
ТОВ "ЕКОМИР", Харьков (Транспорт, логістика)

Ведення обліку особового складу підприємства, згідно з формами первинної облікової документації; оформлення прийому, переведення і звільнення працівників згідно КЗпП України; формування і ведення особових справ працівників, внесення змін в особові справи, заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників; ведення записів в трудових книжках, складання трудових договорів з працівниками; ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток; ведення архіву особових справ, підготовка документів для здавання їх до архіву; консультування працівників із кадрових питань відповідно до КЗпП України та інших законодавчих актів, складання табелів обліку робочого часу, оформлення листків непрацездатності; складання та затвердження посадових інструкцій, інструкцій з охорони праці.
Організація робочого часу керівника, ведення діловодства, прийом відвідувачів, ведення документообігу, ПК на рівні досвідченого користувача (Microsoft Word, Microsoft Excel, Power Point, Internet); первинні навички роботи з програмою 1:С, вміння поводитися з офісною техніою, прийом телефонних дзвінків, вільне володіння українською та російською мовами, робота с міні-АТС, грамотний правопис, складання приказів, листів, висока швидкість набору тексту, складання та пролонгація договорів оренди приміщень, актів виконаних робіт, складання звітів по комунальним послугам, безпосередня робота з орендарями, оформлення дозволів, доручень, розміщення об'яв на сайтах, пошук інформації, ведення і заповнення сайту, закупівля канцтоварів та витратних матеріалів, складання внутрішніх звітів (авансових тощо), робота з комунальними і державними закладами, виконання доручень керівника, замовлення і бронювання залізничних квитків , готелів, архівування документів.

Освіта

Навчально-науковий інститут економіки і управління НУХТ

Факультет «Менеджмент персоналу» спеціальність «Управління та адміністрування», Київ
Вища, з 2019 по 2021 (2 роки)

з 09.2007 по 02.2010 ХЕМТТБ

Бухгалтерський облік, Харьков
Вища, з 2007 по 2010 (3 роки)

бухгалтерський облік

ПТУ-2 зв'язку

Секретар-друкарка, Харьков
Середня спеціальна, з 1996 по 1998 (2 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Основи роботи Microsoft 365

2023

Курси підвищення кваліфікації Національна сертифікація кадровиків 2024, "Вища школа кадровиків"

2023

Вища школа кадровика курс "Кадрова робота під час воєнного стану"

2023

Знання і навички

Користувач Internet MS PowerPoint 1:С Ведення кадрового обліку Доброзичливість

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Вміння працювати як в команді, так і самостійно. Бажання зросту в професійному плані. Відповідальна, дисциплінована, стресостійка, комунікабельна, працелюбна пунктуальна.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: