Катерина
Менеджер з персоналу (HR), заступник керівника, співробітник банку
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 38 років
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8208057
Досвід роботи
Заступник керівника з питань маркетингу та персоналу
з 04.2010 по 03.2023
(12 років 11 місяців)
ФК Кредит Маркет, Одесса (Фінанси, банки, страхування)
В компанії розпочала кар'єру як менеджер з кредитування на точці продажу з поетапним зростанням до заст. керівника Південного регіонального управління. На останній посаді в мої обов'язки входило:
- пошук та підбір персоналу
- навчання та адаптація нових співробітників, а також працюючого персоналу
- контроль та корекція знань співробітників, інформаційна підтримка
- робота з маркетинговими активностями
- контроль за виконанням планів продажу, трудової дисципліни, якості обслуговування.
Підпорядкована мені команда налічувала близько 80 співробітників (42 відділення та точок продажів в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях). Регіональне управління, менеджери регіону та я особисто неодноразово ставали переможцями в регіональних рейтингах та конкурсах з продажів.
Контролер-касир операційної частини
з 01.2009 по 10.2009
(9 місяців)
Ощадбанк, Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)
Працювала на посаді підмінного контролера без прив'язки до відділення (заміна на період відпусток, лікарняних тощо). До моїх обов'язки входило:
- відкриття/закриття рахунків
- поточне обслуговування клієнтів
- залучення клієнтів
- звітність
Асистент відділу обслуговування фіз. осіб
з 05.2007 по 11.2008
(1 рік 6 місяців)
OTP Bank, Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)
До моїх обов'язків входило:
- застріч клієнтів у відділення
- допомога з приводу вирішення питань клієнта та перенаправлення до спеціаліста
- робота з документами (архів)
- виконання доручень керівника
Освіта
Класичний приватний університет
Економічний, банківська справа, Запоріжжя
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — середній
Додаткова інформація
Маю безпосередній практичний досвід роботи у сфері продажів банківських послуг, організації продажів на відділеннях, залучення нових клієнтів та контрагентів, а також достатній досвід в роботі з командою. Серед моїх найсильніших якостей можу відмітити: стрессостійкість, вміння оперативно приймати рішення, працювати з великим обсягом інформації, організованість, комунікабельність.
Готова освоїти нову сферу діяльності. Маю водійське посвідчення кат. В, особистий автомобіль.
Схожі кандидати
Директор, зам. директора, управляющий, региональный менеджер, начальник отдела
50000 грн, Одеса
Директор з персоналу, НR, ЕSL, referent, crew manager, deputy director, English teacher
Одеса, Київ
,
ще 2 міста
Директор, управляющий, зам. директора, начальник отдела, руководитель
Одеса, Чорноморськ, Южне
Менеджер по персоналу, HR-директор, рекрутер
20000 грн, Одеса, Вінниця
,
ще 5 міст
Директор, управляющий по персоналу, начальник отдела кадров
Одеса, Дистанційно
Заместитель директора, главный инженер начальник цеха, зам. начальника, технолог
30000 грн, Одеса