- PRO
Юрій
Керівник процесного офісу
- Розглядає посади:
- Керівник процесного офісу, Керівник проєктного офісу, Project manager, Head of project manager
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 34 роки
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Інші країни, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8218992/
Досвід роботи
Самозайнятість
з 01.2024 по нині
(1 рік 7 місяців)
Самозайнятість, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
КЕРІВНИК З УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ
з 06.2023 по 01.2024
(7 місяців)
Ювелірне виробництво, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Надання консультацій СОО з управління бізнес-процесами, LEAN-менеджменту, КРІ, карти посад, організац-му розвитку
Побудована карта бізнес-процесів компанії під цілі власників helicopter-view та репозиторію (дозволила виявити процесну зрілість компанії та вжити заходи)
Розроблені варіанти переходу бізнесу до комплексної автоматизації через єдину систему корпоративного порталу та комунікації (ERP)
Організація роботи напрямку:
- Впровадження процесного офісу в компанії
- Введення стандартизації моделювання процесів нарівні компанії
- Збір вимог та автоматизація процесів
- Менторинг власників, СЕО та топ-менеджменту по процесному підходу та системі LEAN-менеджменту
- Виявлення спротиву до процесного підходу та відповідні заходи
- Введення концепту та карт посад для співробітників
- Розробка КРІ посад топ-менеджменту та їх каскадування
- Управління командою, менторинг, 1-2-1 зустрічі
- Впроваджено систему service desk бізнес-процесів
- Пошук, організація та переговори з підрядниками
SENIOR LEAN MANAGER / ЗАСТУПНИК КЕРІВНИКА ПРОЦЕСНОГО ОФІСУ
з 12.2022 по 06.2023
(6 місяців)
Мережа роздрібних магазинів, Київ (Роздрібна торгівля)
Розроблено та впроваджено інструменти LEAN-менеджменту для back-office та продуктової мережі (економія робочого часу відділу “NDA” = 20%):
- Організація проведення вимірювання часу виконання процесів
- Аналіз проблематики та пошук рішень з оптимізації
- Забезпечення прорахунку ефекту від впроваджених рішень
- Введено стандарт моделювання процесів BPMN для компанії
Управління та менторинг команди менеджерів, 1-2-1 зустрічі
Управління крос-функціональними командами для реалізації проектів
Створення процесного репозиторію через веб-портал
Ведення переговорів та підготовка технічних завдань для розробників
Організація та контроль внутрішніх завдань команди процесного офісу
Участь у проведенні корпоративних stand up-ів офісу цифрової трансформації
Вирішення трудових спорів та конфліктів
БІЗНЕС-АНАЛІТИК
з 09.2020 по 10.2021
(1 рік 1 місяць)
Консалтинг управлінський, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Підвищено операційну ефективність компанії за напрямками:
HR +20%
Консалтинг +30%
Фінанси (планування, прогнозування) +15%
Освіта та навчання +15%
Управління проектами +10% та інші
Оцифровано / оптимізовано процеси доменів:
Виробництво спектрометрів
Виробництво обладнання для стоматологій
Продаж агротехніки
Продаж косметики для особистого догляду
Оптові продажі та інші
Впроваджено організаційні структури доменів:
Продаж текстильних виробів
Продуктовий retail
Виробництво приладів та інші
Впроваджено системи КРІ (+ карти посад) для доменів:
Девелопмент і будівництво
Продуктовий retail
Продаж електромонтажного обладнання
Участь у presale, управлінні консалтинговими проектами, переговорах з клієнтами
IT БІЗНЕС-АНАЛІТИК
з 03.2020 по 08.2020
(5 місяців)
Агроіндустріальний холдинг МХП, Київ (Сільське господарство, агробізнес)
Автоматизовано процес продажу фінансових активів через контроль фінансових ковенант на веб-порталі (скорочення часу на 70%)
Реалізована єдина кадрова звітність руху та плинності персоналу на ERP та Power BI (скорочення часу на 30%)
Реалізована єдина кадрова звітність чисельності та штатного розпису згідно організаційної структури на ERP та Power BI (скорочення часу на 40%)
Підготовлені моделі процесів TO BE та вимоги під старт проекту “Цифрове робоче місце” посади комірника
Зростання прозорості взаємодії співробітників через регламентацію діяльності відділу
Інтерв’ю зі стейкхолдерами та експертами предметних зон
Управління проектами автоматизації, командами розробників. Своєчасне впровадження проектів з належною якістю
Постійний пошук можливостей оптимізації бізнес-процесів
ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖЕР З АВТОМАТИЗАЦІЇ
з 11.2017 по 09.2019
(1 рік 10 місяців)
Планета Кіно, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
Організація процесу впровадження модуля “Бюджетування” в ERP-системі
Автоматизовано процес бюджетування компанії CF, P&L в ERP-системі (форми, модель процесу, методика розрахунку, регламент) - скорочення часу формування бюджетів > 50%
Оптимізовано процес платіжного календаря (модель TO BE, методологія: регламент, інструкції, матриця ЦФВ, UI/UX-форми). Прозорість процесу для стейкхолдерів
Підготовка backlog-у змін та контроль виконання задач партнерами з автоматизації операційної та фінансової звітності на MS Power BI та 1С (скорочення часу аналізу вручну на 60%)
Інвестиційно-аналітичні розрахунки (рішення СЕО про масштабування бізнесу) та операційний факторний аналіз
Бюджетування за періодами, ліміти, фінансові проекти
Вдосконалено регламенти побудови звітності CF, P&L
Ad-hoc звіти для СЕО, ЄБРР, міжнародних установ, аудиторських компаній
Навчання стейкхолдерів оновленим бізнес-процесам та змінам
ЕКОНОМІСТ / ЗАСТУПНИК КЕРІВНИКА ФІНАНСОВОГО ВІДДІЛУ
з 05.2015 по 09.2017
(2 роки 4 місяці)
Нова Лінія (Епіцентр), Київ (Роздрібна торгівля)
Розроблено і впроваджено систему КРІ торгового відділу для неходового товару (+ 25% продажів)
Автоматизовано шаблони інвентаризаційної звітності в MS Excel (макроси), скорочення часу обробки на 40%
Вчасно виконані замовлення, виявлена та вирішена проблематика операційних показників (+ 30% продажів)
Інвестиційне планування відкриття нової торгової точки Connect та подальший контроль операційних показників (+ 20% продажів)
Пошук та виявлення лишків/нестач під час інвентаризаціїї (економія коштів співробітників + 20%)
Ad-hoc звітність для керівництва центрального офісу та гіпермаркету
Ведення переговорів з постачальниками (повернення, компенсації, продаж)
Участь у внутрішніх аудиторських перевірках (поточні, глобальні)
Освіта
Київський Національний Економічний Університет ім. В. Гетьмана
Менеджмент підприємницької діяльності, Київ
Вища, з 2008 по 2013 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
LEAN Yellow Belt https://lean.org.ua/forth-wave-lyb
2021, Сертифікація LYB005206
Власник бізнесу 2.0
2022
Сертифікат
Знання і навички
- Управління проєктами
- Оптимізація процесів
- Управління змінами
- Розробка регламентів
- Бізнес-аналітика
- Систематизація
- LEAN
- Бюджетне планування
- Організаторські здібності
- Стратегічне мислення
- Користувач ПК
- Комунікабельність
- Креативність
- Менторинг
- Адаптивність
- Критичне мислення
- BI
- CRM
- MS Excel
- Microsoft Suite
- Google Workspace
- BPMN
- ERP
- Jira
- AI - інструменти
- Користувач ChatGPT
- Інструменти планування
Знання мов
- Англійська — середній
- Іспанська — початковий
Додаткова інформація
Працюю більше 8 років з оптимізацією бізнес-процесів, управлінням проектами та впровадженням змін. Для мене важливо допомагати всім учасникам процесу мислити стратегічно та креативно, виконуючи свої задачі,
а не варитись у постійній рутині.
Зосереджуючись на досягненні бізнес-цілей, я прагну, щоб робочі процеси стали прозорими та простими
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Розглядає посади: Операційний директор, Операційний менеджер, Chief operating officer
Київ, Інші країни, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Самозайнятість, Самозайнятість, 1 рік 7 місяців
- КЕРІВНИК З УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ, Ювелірне виробництво, 7 місяців
- PRO
Розглядає посади: Керівник з управління бізнес-процесами, Менеджер з управління бізнес-процесами, Process manager, ще 2 посади
Київ, Інші країни, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Самозайнятість, Самозайнятість, 1 рік 7 місяців
- КЕРІВНИК З УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ, Ювелірне виробництво, 7 місяців
- PRO
Розглядає посади: Product owner, Head of project, Маркетолог
Інші країни, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Самозайнятість, Самозайнятість, 1 рік 7 місяців
- КЕРІВНИК З УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ, Ювелірне виробництво, 7 місяців
Схожі кандидати
-
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Київ, Дніпро , ще 4 міста -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 грн, Київ -
Заступник керівника
80000 грн, Київ, Кропивницький -
Начальник охорони
Київ -
Директор з продажу
70000 грн, Київ -
Директор
Київ