Резюме від 29 квітня 2024 PRO

Oksana

Маркетолог, таргетолог, чат-бот архітектор, кризис-менеджер, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
23 роки
Місто проживання:
Кременчук
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Архітектор тунелей продажів, таргетолог, маркетолог

з 08.2023 по 11.2023 (3 місяці)
LeeLoo.Ai, Київ (IT)

1. Проведення перемовин з клієнтом.
2. Брифування клієнта.
3. Проведення комплексного маркетингового аналізу бізнесу клієнта.
4. Створення стратегії просування для бізнесу клієнта.
5. Написання рекламних оферів, УТП та рекламних креативів.
6. Створення схеми воронок.
7. Налаштування реклами. Запуск та її аналітика.

Головний маркетолог, помічник директора

з 02.2023 по 11.2023 (9 місяців)
Visma, Вся Україна (Маркетинг, реклама, PR)

Виконання особистих доручень керівника.
Проведення комплексного маркетингового аналізу.
Формування базової та комплексної стратегії просування бізнесу завдяки усім можливим сучасним технологіям.
Написання рекламних продаючих текстів.
Створення воронок втягування.
Створення візуальних роботів та чат-ботів (цифрового відділу продажів).
Створення сайтів.
Створення креативів для рекламних кампаній.
Створення, налаштування, запуск та аналіз Рекламних Кампаній через фейсбук, інстаграм, Тік Ток.
Проведення аналітики результативності запусків (напр. Google Analytics та ін.)
Коригування послідовності роботи кожного співробітника після аналізу первинних запусків та внесення змін у стратегію для підвищення конверсії.
Створення стратегії та впровадження вихідних потоків для залучення клієнтів.
Реєстрація вхідного трафіку, його фільтрація та покращення воронок втягування.
Контроль якості надання послуг нашими замовниками та збір відгуків від їх клієнтів, щоб вкотре покращити результативність запусків та збільшити % конверсії.

Таргетолог

з 09.2022 по 06.2023 (9 місяців)
Solve Marketing, Винница (Маркетинг, реклама, PR)

Таргетолог-маркетолог

з 05.2022 по 10.2022 (5 місяців)
BUDLIFE, Винница (Маркетинг, реклама, PR)

Таргетолог

з 07.2021 по 10.2021 (3 місяці)
Wild Up Agency, Харьков (Маркетинг, реклама, PR)

Таргетолог, Маркетолог

з 12.2020 по 02.2022 (1 рік 2 місяці)
Фріланс, Винница (Маркетинг, реклама, PR)

Освіта

ВДПУ ім. М. Коцюбинського

102 Хімія, Винница
Вища, з 2017 по 2022 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

“Tаргет Ясла” від @komyso

2020

Курс по таргетованній рекламі від smmtargetschool

2020

Школа Помічника Блогера від Еліни Чоботарьової (дезайнер, сторімейкер, креативщик для таргету, менеджер блогера)

2021

Програма «Таргетолог» від WildUp Agency

2021

Курс Маркетингу від Гліба Компанієнка

2022

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint Windows Google MacOS Google Slides Facebook Ads Manager Google Ads Google Analytics Google Tag Manager Facebook Pixel Facebook Conversions API Проведення рекламних кампаній у Facebook

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ

Проведення комплексного маркетингового аналізу.
Формування базової та комплексної стратегії просування бізнесу завдяки усім можливим сучасним технологіям.
Написання рекламних продаючих текстів.
Створення воронок втягування.
Створення візуальних роботів та чат-ботів (цифрового відділу продажів).
Створення сайтів.
Створення креативів для рекламних кампаній.
Створення, налаштування, запуск та аналіз Рекламних Кампаній через фейсбук, інстаграм, Тік Ток.
Інструменти онлайн-маркетингу: Facebook Ads, Google Analytics, Google Ads, GTM, Data StudioTik Tok, You Tube;
На "Ти" із ключовими показниками (ROI, CTR, CPC, CPM, CPA, CPL, LTV, ROMI)
Планування та керування маркетинговим планом і бюджетом
Проведення аналітики результативності запусків (напр. Google Analytics та ін.)
Коригування послідовності роботи кожного співробітника після аналізу первинних запусків та внесення змін у стратегію для підвищення конверсії.
Контроль контент-плану за допомогою SMM та контроль його виконання
Створення стратегії та впровадження вихідних потоків для залучення клієнтів.
Реєстрація вхідного трафіку, його фільтрація та покращення воронок втягування.
Контроль якості надання послуг нашими замовниками та збір відгуків від їх клієнтів, щоб вкотре покращити результативність запусків та збільшити % конверсії.
Звіти про виконану роботу (щоденний, тижневий, місячний)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: