Резюме від 30 травня 2024 Файл

Петро

Топменеджер

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ПЕТРО КРАЙНИЦЬКИЙ
Медіа консультант,
ТВ-режисер, продюсер, реклама, PR, нові медіа
Телефон [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (viber, telegram, messenger)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ДОСВІД РОБОТИ Досвід роботи в центральних електронних ЗМІ, комерційна діяльність, співпраця з іноземними телерадіоорганізаціями, з провідними рекламними та PR-агенціями, викладацька діяльність, обраний академіком Української телевізійної академії в 1998 році, член журі Міжнародних телевізійних конкурсів.

ДОСВІД РОБОТИ
2022 – 2024 Благодійна організація «Благодійний фонд «Карітас-Київ» фандрейзер, PR. Робота з бізнесом (пошук ресурсів), зі ЗМІ, з постраждалими від війни.
2018-2020 телепродюсер, медіаконсультант.
2014-2018 "CBN - Еммануїл" (найбільша у світі християнська телевізійна мережа), PR, виробництво та дистрибуція контенту, створення телеканалу "Еммануїл".

2011-2012 Антикризове управління ТРК "Київ
- ліцензування, творчий та технічний менеджмент
- консультування співробітників КМДА щодо висвітлення роботи КМДА в ЗМІ.
- Створення веб-сайтів, блогів, активність у соціальних мережах

2007-2010 Засновник і директор інтернет-видання "ПОЛІТИКА де-факто", PR, реклама.

2005-2007 Засновник і генеральний директор інтернет-видання "DAILY UA, PR, реклама.

2002 - дотепер Агентство комунікаційних модулів "АКМ", генеральний директор
- PR, реклама, медіа консалтинг

2000-2013 генеральний директор агентства
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Спеціалізація компанії:
Бізнес та політичний консалтинг, моніторинг міжнародних, центральних та регіональних ЗМІ, підготовка та реалізація рекламних та PR проектів
Основні клієнти:
Міністерство транспорту України, Укрзалізниця, компанія "Єврокар", ЗАТ "Крафт Фудз Україна", Коростенський фарфоровий завод, Виробниче об'єднання "Київ-Конті", Акціонерний банк "Кліринговий дім" та ін.
Основні обов'язки:
1 адміністрування
2 управління виробничими процесами
3 робота з клієнтами
4 відносини з державними органами та ЗМІ
Штат в Києві - 12 співробітників, в регіонах - 50 співробітників
2000-2001 Генеральний директор корпорації "Медіа Простір"
Бізнес та політичний консалтинг.

1999-2000 Комерційний директор телестудії "Пілот
Виробництво телевізійних програм. Спонсорство, реклама, PR.

1991-1999 головний режисер (генеральний продюсер) Міжнародної телерадіокомпанії ICTV
Спеціалізація компанії:
Перша в Україні комерційна телевізійна мережа. Виробництво власного телевізійного програмного продукту, адаптація та трансляція кращих зразків зарубіжного телебачення, рекламна діяльність.
Основні обов'язки:
створення компанії;
підбір та професійна підготовка персоналу
вирішення технічних та творчих питань;
програмна політика;
власне виробництво телевізійних програм;

Проекти, реалізовані ICTV:
вперше в Україні організація трансляцій чемпіонатів NBA та NHL (спільно з ESPN);
вперше в Україні пряма трансляція чемпіонату світу з автоперегонів у класі "Формула-1";
вперше в Україні трансляція чемпіонату крейсерських яхт на "Кубок Америки";
вперше в Україні пряма трансляція всіх матчів чемпіонату Європи з футболу - 96;
вперше в Україні організовано та здійснено пряму трансляцію на Європу та Північну Америку Київського міжнародного турніру з боксу серед професіоналів за участю Володимира та Віталія Кличків (рейтинг Європейської мовної спілки - відмінно);
чемпіонати з пляжного волейболу та футболу, комерційні турніри з фігурного катання, східних єдиноборств, карамболю, снукеру...
щотижневі тележурнали "Gilet Sport", "Спорт на ICTV
автор телепрограм "Миколина погода", "3х4 - найкраще домашнє відео", "Хмарочос"... загалом вийшло 12 щоденних та щотижневих шоу власного виробництва
створення та адаптація близько 500 рекламних роликів.

Особисті дані
Освіта:
Київський національний університет ім. Т.Г. Шевченка, спеціальність тележурналістика.
Міжнародний інститут бізнесу, програма Корпоративний директор.
Мови. Українська, російська – вільно, англійська – B1.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: