- Файл
Алла
Бренд-менеджер
- Розглядає посади:
- Бренд-менеджер, Маркетолог, Digital-менеджер, Digital marketer, Інтернет-маркетолог, Керівник з маркетингу
- Вік:
- 39 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Інші країни, Київ, Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8233858/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
� м. Київ
� [
� [
Експерт у сфері маркетингу з 18+ роками досвіду у FMCG, B2B та B2C.
Спеціалізуюсь на розробці маркетингових стратегій, бренд-менеджменті, трейд-
маркетингу, адаптації глобальних стратегій до локального ринку та
ефективному просуванні продукції.
� Досягнення:
✔ Збільшення продажів на 20-45% завдяки реалізації комплексних маркетингових стратегій.
✔ Успішний запуск нових брендів на ринку, включаючи стратегічне позиціонування та просування.
✔ Формування маркетингових бюджетів до $1 млн та ефективне управління рекламними кампаніями.
✔ Проведення понад 100 маркетингових активностей у національних і локальних мережах.
Портфоліо ► https://surl.li/cdlzrh
� Ключові компетенції:
✔ Маркетингова стратегія – розробка та впровадження стратегій просування брендів у FMCG та B2B.
✔ ATL, BTL, TTL, PR – управління 360° маркетинговими кампаніями: ТВ, радіо, зовнішня реклама, трейд-
маркетинг, спецпроєкти.
✔ Івент-маркетинг – організація виставок, конференцій, PR-заходів, фестивалів брендів, корпоративних подій та
партнерських івентів.
✔ Організація BTL-активностей – розробка та впровадження заходів із залучення клієнтів: семплінги, дегустації,
промоакції, тестування продукції.
✔ Спонсорство та партнерські івенти – залучення партнерів, колаборації з іншими брендами, організація
спільних акцій.
✔ Презентації та навчальні заходи – підготовка та проведення тренінгів для персоналу, вебінарів, майстер-
класів.
✔ Аналітика ринку та конкурентів – дослідження трендів, поведінки споживачів, формування стратегічних
рекомендацій.
✔ Ціноутворення – аналіз ринку, розробка цінової політики та рекомендації щодо ціноутворення.
✔ Бренд-менеджмент – створення та просування нових брендів, управління життєвим циклом продукту.
✔ Трейд-маркетинг – організація акцій, програми лояльності, співпраця з торговими мережами.
✔ POSM та мерчандайзинг – розробка рекламних матеріалів для торгових точок, контроль дотримання
стандартів мерчандайзингу.
✔ Медіапланування – стратегічне управління бюджетами, взаємодія з медіа та рекламними агентствами.
✔ Digital-маркетинг – управління SMM, SEO, контент-стратегіями, онлайн-просуванням.
✔ Розробка креативів – на базі Canva, Adobe Photoshop, After Effects , ШІ та ін.
✔ Керівництво командами – управління маркетинговими департаментами, побудова ефективної роботи
команд.
Досвід роботи:
Керівник проекту
Креативне бюро "Carpe Diem" | Травень 2024 – теперішній час
� Надання маркетингових і супутніх послуг (Boseco, Vechir Telecom, Octenisept, Equilibre&Instinct,
Kong, Gera, PRO.Menu, ets.):
• Аналіз ринку, прогнозування тенденцій.
• Створення маркетингових стратегій і плану їх просування.
• Розробка маркетингових бюджетів
• Управління підрозділами з онлайн та офлайн просування: SMM, SEO, SERM, PR.
• Організація і проведення івентів.
Керівник з маркетингу
ТОВ "Контейнери України" | B2B | Березень 2022 – Травень 2024
� Результати:
• Оптимізувала маркетинговий бюджет, що призвело до зростання рентабельності на 25%.
• Впровадила нову стратегію онлайн-просування, що збільшила охоплення на 40%.
� Обов’язки:
• Аналіз ринку, прогнозування тенденцій, формування маркетингової стратегії.
• Контроль маркетингового бюджету, аналітика ефективності рекламних кампаній.
• Управління онлайн та офлайн маркетингом: SMM, SEO, SERM, PR.
• Організація участі у виставках, конференціях, галузевих заходах.
Бренд-менеджер
HAGER EURASIA | B2B, B2C | Липень 2015 – Січень 2022
Стоматологічне обладнання, витратні матеріали, косметика для зубів та ін.
Бренди: Hager&Werken, miradent®, Bambach®
� Результати:
• Запустила 4 нові брендові сайти та налаштувала рооту SEO, що збільшило трафік на 60%.
• Впровадила стратегію online та offline комунікації із ЦА, що дозволило збільшити продажі на 30%.
� Обов’язки:
• Формування маркетингової стратегії для ринків СНД.
• Управління маркетинговою командою: SMM, SEO спеціалісти, дизайнери, копірайтери, тощо.
• Розробка й проведення програм і акцій для партнерів і кінцевих споживачів, створення маркетингових
матеріалів, контроль їх якості на сторонніх майданчиках, тощо
• Допомога й координація партнерів в розробці акцій для спеціалістів та кінцевого споживача
• Організація участі у спеціалізованих виставках, конференціях, тощо.
Бренд-менеджер
ВАТ "ВІВО-ХЕЛСВЕЙ" | FMCG | Травень 2013 – Липень 2015
Закваски для приготування кисломолочних продуктів в домашніх умовах
� Результати:
• Розробила і впровадила стратегію виведення ТМ VIVO і просування на ринок України
• Впровадила нові акційні програми, що підвищили продажі на 45%.
� Обов’язки:
• Впровадження маркетингових досліджень (фокус-групи, опитування).
• Організація трейд-маркетингових заходів (промоакції, семплінги, програми лояльності).
• Розробка та реалізація digital-кампаній, робота з підрядниками.
• Моніторинг цільового ринку й конкурентного середовища, прогнозування й планування дій з просування
бренду та створення попиту на нові продукти, впровадження дій, висновки.
• Розробка й проведення національних і локальних акцій для кінцевого споживача, партнерів та для
торгового персоналу (трейд-маркетинг, семплінги, онлайн/офлайн заохочування, навчальні процеси та
ін.)
• Просування бренду в on-line та off-line ресурсах, створення контенту, координація підрядників
• Формування маркетингового бюджету, розпорядження й контроль його ефективного використання
• Створення та проведення тренінгів з продукту для торгівельних представників дистрибуторів,
мерчандайзерів, фармацевтів, консультантів, промоутерів, тощо
• Організація участі у виставках, конференціях, фестивалях та ін.
Бренд-менеджер
ВАТ "Трансатлантик Україна" | FMCG | Лютий 2010 – Травень 2013
Косметична продукція
� Результати:
• Вивела на ринок України Himalaya Herbals з нуля, забезпечивши впізнаваність на рівні 80%.
• Організувала 35+ маркетингових активностей за період роботи.
� Обов’язки:
• Розробка ATL, BTL, PR-кампаній, адаптація продуктів під ринок України.
• Співпраця з мережами, контроль трейд-маркетингових активностей.
• Управління бюджетами, контроль ефективності просування.
• Комунікації зі ЗМІ, медіапланування та ін.
• Адаптація етикеток/пакування продуктів та розробка візуального стилю комунікацій для країн
колишнього СНД.
• Визначення та розширення сегментів ринку та каналів збуту, аналіз динаміки продажу
• Планування об'єму закупівлі та продажу за SKU
• Створення та проведення тренінгів з продукту для торгівельних представників дистриб’юторів,
мерчендайзерів, фармацевтів, консультантів, промоутерів, тощо
Бренд-менеджер
ЗАО «Ельфа» | FMCG | Вересень 2007 – Січень 2010
Косметична продукція
� Результати:
• Запустила 4 нових бренди (Sun Energy, Cool Men, Dermaglin, Salon), які успішно зайняли свою нішу.
• Реалізувала рекламні кампанії, що збільшили продажі брендів на 35-50%.
• Отримала нагороду бренду Sun Energy «Фаворит Успіху»
� Обов’язки:
• Створення нових продуктів і розробка стратегій їх просування.
• Аналіз ринку, визначення ЦА, конкурентного середовища.
• Формування маркетингового бюджету та контроль його використання.
• Планування виробництва та продажів.
• Організація рекламних кампаній, розробка акцій, співпраця зі ЗМІ.
• Навчання представників відділу продажу, мерчандайзерів, промоутерів.
Освіта
� Східно-Європейський Університет | Менеджмент організацій | Економіст (магістр)
Додаткова освіта та сертифікації
� Digital Marketing (Варшавська школа економіки. Інститут Управління Цінністю. 2024)
� SOCIAL MEDIA WRITING (Деніс Каплунов, 2022)
� Як відбудувати системний маркетинг (Цитрус, 2016)
� Інтернет-маркетинг, SEO оптимізація (Web Promo Expert, 2015)
� Ефективний PR (Київ, 2013)
� Програма підвищення кваліфікації “Маркетинг” (Черкаський державний технологічний університет, 2012)
Технічні навички
� MS Office (Excel, PowerPoint, Word), Google Analytics, Google Ads
� Adobe Photoshop, After Effects, AI-технології (GPT, Midjourney та ін.)
� SMM, SEO, контент-маркетинг, медіапланування, організація івентів
Мови
🇺🇺🇺🇺 Українська – рідна, 🇷🇷🇷🇷 Російська – вільно, 🇬🇬🇬🇬 Англійська – B1
Інші резюме цього кандидата
Розглядає посади: Креативний директор, Інтернет-маркетолог, Адміністратор інтернет-магазину, ще 4 посади
Київ, Одеса, ще 2 міста
Радченко Алла � м. Київ � � � Досвідчений лідер у сфері маркетингу та креативу з 18+ роками досвіду у розробці та реалізації успішних бренд-стратегій та інтегрованих комунікаційних кампаній для FMCG, B2B...
Розглядає посади: Керівник з маркетингу, Маркетолог, Маркетинговий директор, ще 1 посада
Київ, Одеса, ще 2 міста
Радченко Алла � м. Київ � � � Експерт у сфері маркетингу з 18+ роками досвіду у FMCG, B2B та B2C. Спеціалізуюсь на розробці маркетингових стратегій, бренд-менеджменті, трейд- маркетингу, адаптації глобальних...
Розглядає посади: Digital-менеджер, Менеджер по роботі з маркетплейсами, Контент-менеджер, ще 1 посада
Київ, Одеса, ще 2 міста
Радченко Алла � м. Київ � � � Експерт у сфері маркетингу з 18+ роками досвіду у FMCG, B2B та B2C. Спеціалізуюсь на розробці маркетингових стратегій, бренд-менеджменті, трейд- маркетингу, адаптації глобальних...
- PRO
Київ, Львів, ще 3 міста
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Художник, фрілансер, 15 років 4 місяці
Схожі кандидати
-
Помощник маркетолога
Дистанційно -
Project, Digital Marketing Manager
Дистанційно -
Marketing manager
Київ -
Marketing specialist
18000 грн, Київ -
Маркетолог
Київ -
Маркетолог
Дистанційно