Резюме від 19 квітня 2024 Файл

Алла

Project manager

Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Радченко Алла
м. Київ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Компетенції

• ATL, BTL, PR
• Аналіз цільових та сумісних ринків, розробка та впровадження маркетингових стратегій
брендів/продуктів компаній
• Організація проведення якісних і кількісних маркетингових досліджень (консалтингові
компанії/внутрішні ресурси: статистичні дані, опитування, фокус-групи та ін.)
• Формування маркетингового бюджету, розпорядження та контроль використання з максимальною
ефективністю
• Визначення сегментів ринку й каналів збуту, аналіз динаміки продажу
• Координація online та offline просування: ТЗ для виконавців, управління, контроль виконання (SMM,
SEO, копірайтери, дизайнери, тощо).
• Організація дистанційної роботи проектів: формування команди дистанційних спеціалістів, ТЗ,
кураторство, контроль результатів
• Медіа планування, робота зі ЗМІ
• Організація участі у виставках, конференціях, фестивалях, тощо (online та offline), в тому числі
організація фестивалів брендів
• Координація діяльності зовнішніх постачальників маркетингових та рекламних послуг
• Створення та проведення тренінгів з продукту та продажу для промоутерів, фармацевтів, торгових
представників, консультантів та ін.
• Google Analytics, Google ADS, MS Office, Adobe Photoshop, After Effects, ШІ (GPT, Midjuorney та ін.)

Портфоліо ►посилання

Досвід роботи:

Керівник з маркетингу. Листопад 2023 - по сьогодні
ПП "Октеніфарм", м. Київ, фармацевтична компанія
• Моніторинг цільового ринку, аналіз попереднього досвіду та розробка оптимальної стратегії
просування ТМ Октенісепт
• Створення бренд-буку для українського ринку на базі мануалу виробника
• Аналіз і визначення каналів просування продукту (фармагрегатори, соціальні/цільові медіа та ін.).
Стратегія просування у визначених каналах
• Формування маркетингового бюджету
• Аналіз і оцінка сайту, внесення змін у структуру і контент з метою покращення ефективності: ТЗ
виконавцям, створення контенту, тощо
• Робота з інфлюенсерами, лідерами суспільної думки, тощо.

Директор з маркетингу. Березень 2022 - серпень 2023
ТОВ Контейнери України, м. Одеса. Морські контейнери: оптова торгівля, оренда, лізинг
• Моніторинг цільового ринку та суміжних галузей. Прогнози, планування дій з просування брендів
компанії
• Формування маркетингового бюджету, контроль й розпорядження
• Формування стратегії та координація online та offline просування: робота з профільними ЗМІ, медіа
планування, SERM, SMM, SEO та ін.
• Організація участі у профільних виставках, online та offline конференціях, тощо

Бренд-менеджер. Липень 2015 - січень 2022
HAGER EURASIA, віддалено. Стоматологічне обладнання, витратні матеріали, косметика для зубів
та ін.
• Розробка й впровадження стратегій маркетингового просування брендів для ринку країн колишнього
СНД: Hager&Werken, miradent®, Bambach® у В2В та В2С сегментах
• Формування, організація та контроль дистанційної роботи команди з виконання проектів компанії
• Розробка структур й наповнення сайтів брендів (ТЗ виконавцям, початкове SEO, ТЗ SEO спеціалістам)
– створено 4 сайти
• Розробка стратегії online та offline комунікації із ЦА брендів (SMM, агрегатори, групи, форуми та ін.
актуальні канали онлайн просування
• Розробка й проведення програм і акцій для партнерів, створення маркетингових матеріалів, контроль їх
якості на сторонніх майданчиках, тощо
• Допомога й координація партнерів в розробці акцій для спеціалістів та кінцевого споживача
• Організація участі у спеціалізованих виставках, конференціях, тощо.

Бренд-менеджер. Травень 2013 - липень 2015
ВАТ "ВІВО-ХЕЛСВЕЙ", м. Київ (Закваски для приготування кисломолочних продуктів в
домашніх умовах)
• Розробка стратегії просування ТМ VIVO та її впровадження
• Організація проведення маркетингових досліджень (опитування, фокус-групи та ін.)
• Моніторинг цільового ринку й конкурентного середовища, прогнозування й планування дій з
просування бренду та створення попиту на нові продукти, впровадження дій, висновки.
• Розробка й проведення національних і локальних акцій для кінцевого споживача, партнерів та для
торгового персоналу (трейд-маркетинг, семплінги, онлайн/офлайн заохочування, навчальні
процеси та ін.)
• Просування бренду в on-line та off-line ресурсах, створення контенту, координація підрядників
• Формування маркетингового бюджету, розпорядження й контроль його ефективного використання
• Аналіз динаміки продажу по сегментам ринку й каналам збуту
• Планування об'єму виробництва та продажу за SKU
• Кураторство представників відділу продажу з продукції. Створення та проведення тренінгів з
продукту для торгівельних представників дистрибуторів, мерчандайзерів, фармацевтів,
консультантів, промоутерів, тощо
• Організація участі у виставках, конференціях, фестивалях та ін.

Бренд-менеджер Лютий 2010 - Травень 2013
ВАТ «Трансатлантик Україна» м. Київ (Косметична продукція)
• Розробка стратегії просування ТМ Himalaya Herbals та її впровадження. Введення у ринок України
з нуля.
• Моніторинг цільового ринку й конкурентного середовища, прогнозування й планування дій з
просування бренду, впровадження дій, контроль результатів.
• Розробка й впровадження стратегій маркетингового просування бренду в on-line та off-line
ресурсах, створення контенту.
• Комунікації зі ЗМІ, медіапланування та ін.
• Адаптація етикеток/пакування продуктів та розробка візуального стилю комунікацій для країн
колишнього СНД.
• Формування маркетингового бюджету, розпорядження й контроль його ефективного використання
• Організація участі у виставках, конференціях, фестивалях та ін.
• Визначення та розширення сегментів ринку та каналів збуту, аналіз динаміки продажу
• Планування об'єму закупівлі та продажу за SKU
• Кураторство представників відділу продажу з продукції. Створення та проведення тренінгів з
продукту для торгівельних представників дистриб’юторів, мерчендайзерів, фармацевтів,
консультантів, промоутерів, тощо
• Розробка, здійснення й контроль BTL , ATL, івентів та ін.

Бренд-менеджер Вересень 2008 - Січень 2010
ЗАО «Ельфа» м. Київ, (Косметична продукція)
• Створення нових продуктів та брендів (Sun Energy, Cool Men, Dermaglin, Salon), розробка стратегій
їх просування та впровадження дій
• Аналітика (ринку, ЦА, конкурентів, продажу та ін.)
• Формування маркетингового бюджету й розпорядження
• Планування об'єму виробництва й продажу
• Проведення рекламних компаній, створення акцій, тощо
• Тренування представників відділу продажу, промоутерів, тощо
• Комунікація зі ЗМІ, медіапланування, тощо

Бренд-менеджер Липень 2005 - Серпень 2008
ВАТ «Міжнародна Косметична Група» м. Київ (Професійна косметологічна продукція та
обладнання)
• Розробка стратегії просування продукту на ринок України "з нуля" та повне здійснення (РК
презентації, PR-акції, виставки, тощо).
• Проведення тематичних семінарів. Організація роботи учбового центру.
• Аналіз ринку, конкурентів, тощо

Освіта: Східно-Європейський Університет, Менеджмент організацій. Економіст

Володіння мовами:
• Англійська – В1
• Українська
• Російська

Курси, тренінги, сертифікати:

• SEO оптимізація. WebPromoExpert (Київ), 2015 Основні принципи інтернет-просування
• Ефективний PR, або як написати текст, що продає (Київ), 2013 Психологічні прийоми в написанні
текстів
• Ефективні перемовини: стратегія Win-Win (Київ), 2010 Техніки перемовин
• Ефективна робота з клієнтами (Київ) 2010

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: