Резюме від 13 травня 2023 Файл

Інна

Адміністратор, оператор ПК, помічник бухгалтера

Вік:
42 роки
Місто:
Кременчук

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Крисенко Інна Вікторівна

Місто: Кременчук
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Бажана робота: адміністратор, помічник бухгалтера, оператор ПК.

Особисті дані: українка, 07.09.1981р.н., заміжня, двоє дітей 2012 та 2015 р.н.

Освіта:
1999-2004рр. – КДПУ, денна форма навчання, спеціальність «Біотехнічні та медичні апарати та системи», здобула кваліфікацію інженера-електроніка.
2006-2008рр. – КДПУ ім. М.Остроградського, здобула кваліфікацію бухгалтера-економіста.

Досвід роботи:
2018-2022рр. ФОП Ролік Ю.Д., роздрібна торгівля непродовольчими товарами, бухгалтер.
Обов’язки: робота з постачальниками; прийом, контроль і обробка первинної документації; облік надходження/реалізації товару; ведення документів по магазинам, контроль залишків товару/грошових коштів; проведення переобліків; контроль роботи продавців.
2012-2018рр. Декретна відпустка.
2011-2012рр. ТОВ “Лонас Технологія Україна”, архітектура і будівництво, бух­галтер.
Обов’язки: контроль і обробка первинної документаціії, ведення договорів, кадровий облік.
2009-2011рр. ПП “Монолітбудтранс”, транспортні та будівельні послуги, бухгалтер.
Обов’язки: контроль і обробка первинної документаціії, ведення договорів, взаєморозрахунки з покупцями, банківські операції.
2005-2008рр. ФПП “Бізнес-Гранд”, оптова торгівля продовольчими товарами, оператор ПК, бухгалтер-касир, бухгалтер.
Обов’язки: виписка видаткових накладних, коригування, внутрішні переміщення, ведення договорів; кадровий облік; приймання/видача готівки, банківські операції; складський облік, оприбуткування товару, облік взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками; облік транспорту і ПММ.
Професійні навички:
Вільне володіння ПК (MS Office, 1С: Бухгалтерія 7/8, Медок, Клієнт-Банк, Ліга-Закон); знання оргтехніки: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість. Шкідливих звичок не маю.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: