Резюме від 7 березня 2024 Файл

Алла

Економіст, бухгалтер, фінансист

Вік:
44 роки
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

Відомості про себе
ПІБ: Турчина Алла Олегівна
тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Заробіток
від 20 000 грн.
Мета
Посада економіста, фінансиста, бухгалтера.
Кваліфікація
Менеджер-економіст
Освіта
1996-2001 рр. – Житомирський інженерно-технологічний інститут,
спеціальність "Менеджмент організацій",
тема дипломної роботи: "Підвищення ефективності управління персоналом у ВАТ ЕК “Житомиробленерго”
Досвід роботи
Вересень 2022 р. по теперішній час – економіст з ціноутворення КП «Управління автомобільних шляхів» ЖМР.
Обов`язки: Підготовка та подання щомісячних звітів до ЖМР щодо вартості транспортних витрат згідно шляхових листів, робіт з ручного прибирання, вартості наданих послуг, вартості списання матеріалів, середньої вартості паливно-мастильних матеріалів, вартості ремонтних робіт. Розрахунок вартості однієї машино-години механізмів, задіяних в поточному ремонті доріг, вартості перевезення матеріалів, техніки, працівників. Формування комерційних калькуляцій на надання послуг та реалізацію товарів. Оформлення договорів на відновлення а/б покриття. Формування статистичних звітів. Виконання інших розрахунків за дорученням головного економіста. В своїй діяльності використовувала дані з 1С, первинної документації та працювала зі зведеними таблицями в excel.

Січень 2011 р по квітень 2022 р. — заступник директора з виробництва ТОВ “Рекламне джерело”.
Березень 2007 р. - грудень 2010 — менеджер в ТОВ “Рекламне джерело”
Обов`язки: організація процесу виготовлення та розміщення зовнішньої реклами, вивісок, табличок тощо та реклами на транспорті: укладання договорів з замовниками, постачальниками, підрядниками; координація роботи персоналу (менеджери, дизайнери, робітники виробничого відділу, водій, курьер); забезпечення матеріалами, контроль та розподіл фінансів, збір, обробка та аналіз інформації по виробничому відділу товариства, ведення первинної документації в програмі в 1С (виписка рахунків, актів, накладних, внесення документів від постачальників, акти звірки розрахунків з контрагентами, рознесення банківської виписки тощо), ведення кадрової документації.

Вересень 2005 – листопад 2006 р. – працювала за трудовою угодою з ПП “Житомирський Центр Інформаційно-Технічної Підтримки Суб’єктів Фондового ринку”.
Обов’язки: формування річних, квартальних звітів та особливої інформації емітентів цінних паперів.

Серпень 2001 – вересень 2001 р. – спеціаліст відділу запитів зареєстрованих осіб ТОВ “Пром-Реєстр”
жовтень 2001 – квітень 2002 рр. – начальник відділу запитів зареєстрованих осіб ТОВ “Пром-Реєстр”
Квітень 2002 – листопад 2006 рр. – розпорядник рахунків з покладанням обов’язків заступника директора ТОВ “Пром-Реєстр”.
Обов’язки: формування системи реєстру, ведення переговорів з емітентами по договорах та зобов’язаннях; складання реєстрів; облік та ведення рахунків емітента та зареєстрованих осіб; відповіді на запити зареєстрованих осіб, емітентів, органів державної та судової влади; надання консультацій клієнтам; укладання договорів з клієнтами; складання та подання до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку звітності реєстратора; організація та проведення внутрішнього фінансового моніторингу.

Додаткові навички, стажування
Мови: українська — вільно, російська — вільно, англійська — початковий рівень (зі словником)
Досвідчений користувач ПК: MS Office, зведені Internet.
Робота зі зведеними таблицями в excel.
1С-бухгалтерія (ведення первинної документації, рознесення банківської виписки)
Досвід ведення ФОП 3-тя група.
Робота на ріжучому плотері (плотерна насічка плівки)
Особисті якості
Вміння працювати з людьми та великим обсягом інформації, аналітичний склад розуму, акуратність, комунікабельність, пунктуальність, здатність до навчання

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: