Резюме від 23 березня 2023 Файл

Олександр

Керівник відділу

Вік:
32 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Кондратенко Олександр Миколайович

Особиста інформація:
Вік: 30 років
Місто: Київ
Контактні дані:
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта

09.2009-12.2014
Національна Академія Статистики Обліку та Аудиту,
Спеціалізація: Менеджер ЗЕД

Досвід роботи
10.2019-02.2022 Керівник відділу закупівель та управління запасами
ТОВ «Кофі-брейк»
Функціональні обов’язки:
- забезпечення безперебійної роботи складу;
- організація процесу прийому-видачі продукції зі складу;-формування
бюджету відділу;
- займався підбором працівників;
- робота з обліковою базою (оприбуткування);
- забезпечення збереження товарно-матеріальних цінностей;
- організація розвантажувально-навантажувальних робіт;
- проведення інвентаризацій кожного місяця.
- організовував та контролював роботу підрозділу штат якого складав 20
чоловік;
- організував та керував господарським відділом в компанії;
- займався організацією охорони праці на підприємстві;
- займався пошуком складських приміщень для компанії та організацією
будівництва складських приміщень;
- впроваджував в компанії систему НАССР(система аналізу ризиків,
небезпечних чинників і контролю критичних точок) ;
- проводив закупівлі та займався реєстрація на облік компанії складської техніки.

Основні досягнення:
На початку роботи в компанії, керівництвом були поставлені конкретні цілі, налагодити процеси закупівель та організовати роботу складскої логістики.
Поставлені цілі були вже виконані через пів року.
Також в компанії мною був організован процес впровадження НАССР.
Два роки інветаризація складу відбувається з 0 відхиленням.
Організовав та забезпечив переїзд складу та окремого офісу компанії в одну локацію.

08.2017-09.2019 Керівник відділу логістики
ТОВ "Технарі-Центр", Київ (IT, сервісне обслуговування техніки).
Функціональні обовязки:
Керування відділом логістики, організація та контроль безперебійності і продуктивності щоденної роботи відділу (10 чоловік), управління усіма логістичними процесами в компанії
побудова ефективної команди, управління, навчання і розвиток персоналу, введення в процес виробництва, консультації щодо роботи;
контроль за правильністю експлуатації, ремонту, технічного обслуговування автотранспорту;
формування бюджету довіреного відділу;
облік і оптимізація ГСМ;
укладення договорів та пошук потенційних постачальників і підрядників (страхові компанії, паливні компанії, станції технічного обслуговування);
контроль обов'язків за договорами (контроль за своєчасною оплатою за договором, контроль за своєчасністю постачань і виконання робіт, контроль своєчасного надання первинної бухгалтерської документації.
Основні досягнення:
створення ефективної команди;
розробка і впровадження процедур для усіх етапів ланцюга постачань; безпека товару в транспорті;
покращення технічного стану МС в компанії;
ефективна робота з підрядниками збільшила прибуток компанії;
участь в поліпшенні бізнес-процесів в компанії та взаємодії з іншими відділами.
01.2016 – 07.2017 Адміністратор
Інтернет магазин "Служба Сервісу", Київ (Продаж техніки)
Робота з клієнтами та консультаційне обслуговування
оформлення і видача замовлень, логістика
облік і прийом товару на склад
управління магазином і персоналом.

04.2014 – 11.2015 Менеджер з продажу/Торговий представник
ТОВ «Знаки – UA», Київ (Сервіс з продажу дорожних знаків)
Активні продажі дорожніх знаків, пошук клієнтів, укладення договорів, ведення клієнта від початку до закінчення угоди, а також контроль виконання робіт;
Відвідування ТТ згідно з маршрутним листом. Прийом замовлення. Доставка товару;
Розвиток торгових точок і приєднання нових. Ведення звітності. Контроль дебіторської заборгованості.

02.2010 – 03.2014 Менеджер з продажу
КПК Сервіс, Київ (Надання послуг у сфері електроніки)
Отримання та обробка заяв від клієнтів, здійснення "пасивних" та "активних" продажів запчастин і аксесуарів до мобільних телефонів, робота по супроводу клієнта під час перебування в сервісному центрі.

Професійні і інші навички
- ведення договірних стосунків з дистриб'юторами на всіх етапах
- досвід розвитку і ведення ключових клієнтів компанії, розвиток клієнтської бази, оптимізація та покращення бізнес-процесів в компанії
- досвід управління командою та організація роботи відділу
- професійні навички в сфері логістики.
Навички роботи з комп'ютером: впевнений користувач ПК (MS office, 1C).

Знання мов:
-українська (вільно);
- російська (вільно);
- польська (середній рівень);
- англійська (початковий рівень).

Додаткова інформація: комунікабельний, відповідальний, порядний, цілеспрямований.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: