Резюме від 23 січня 2023 Файл

Анна

Менеджер по закупкам

Вік:
34 роки
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Плахова Анна Василівна
Дата народження: 15.05.1990
Адреса проживання: м. Одеса, ул. Шишкіна, 48/3, кв. 23
Телефон: моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи:
Серпень 2021 - березень 2022 - ПП "Інаут" - сс
Обов'язки:
•Робота з підрозділами;
•Робота з первинною документацією;
•Робота в базі 1с Підприємство.

Серпень 2019 — серпень 2021 - ТОВ "Будіва ТМ" -
Менеджер з продажу будівельних матеріалів
Обов'язки:
Продаж будівельних материалів, пошук комплектацій, робота з виобниками;
Пошук нових клієнтів, робота з існуючими клієнтами.
Січень 2018 – серпень 2019
ТОВ "Лого-Транс" - обліковець з оборобки бухгалтеських даних
Веденння звітності з виконаня планів, поставлених перед торговои командою;
Веденння щомісяччних звітівз продажу;
Контроль за пересуваннями торівельного обладнання між складами, між торгівельними точками;
Ведення звітності з рентабільності торгової команди;
Звірка з контрагентом за дебеторською заборгованністю.
Червень 2017- січень 2018 - ТОВ «Довбуш Трейд Сервис» -
менедже відділу закупівель.
Обов'язки;
•Планування та розміщення заказів, організація поставок, підтримка необхідного товарного запасу на складах компанії;
•Контроль залишків продукції в підрозділах компанії;
•Ведення номенклатури в базі даних;
•Переоцінка товара;
•Звіки з постачальниками;
•Робота з первинною документацією;
•Проведення інвентаризації.

Березень 2015 – червень 2017 - ТОВ «Довбуш Трейд Сервис» -
обліковець з оборобки бухгалтеських даних.
Обов'язки:
•Робота з підрозділами;
•Робота з первинною документацією;
•Робота в базі 1с Підприємство.

Січень 2011 – листопад 2014
Завідуючий сектором управління персоналом Державної екологіччної інспекції в Одеській області.
Розробка та впровадження кадрової політики підприємства;
Підвищення професійного рівня працівників;
Постановка та контроль системи обліку руху персоналу;
Забезпечення дотримання норм трудового законодавства;
Ведення звітності для міського центру зайнятості, управління статистики в Одеській області;
Підготовка конкурсів на заміщення вакантних посад.

Веесень 2010 – січень 2011
Провідний спеціаліст сектору документації, контролю за виконаням, здійснення взаємодії із ЗМІ та громадськістю.
Обов'язки:
Робота із вхідною та вихідною кореспонденцією;
Підготовка колегій Інспекції;
Ведення звітності про виконану роботу Центральному органу.

Образование:
2005-2009 рр., Одеський технікум газової та нафтової промисловості факультет «Прикладна екологія»,
2009-2013 рр., Одеська Державна Академія харччових технологій і отримала повну вищу оствіту за спеціальністю "Екологія та охорона навколишнього середовища.

Додаткова інформація

Професійні навички:
•Навички аналітичної роботи
•Робота з 1С
•Досвідчений користувач ПК та оргтехніки
•Навички вирішення конфліктних ситуацій
•Вміння працювати в колективі

Про себе:
•Акуратність
•Готовність працювати в активному режимі
•Відповідальність
•Організованість
•Легке навчання

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: