- Файл
Інна
Інспектор відділу кадрів
- Розглядає посади:
- Інспектор відділу кадрів, Бухгалтер по заробітній платі, Бухгалтер з заробітної плати
- Місто:
- Житомир
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8261711/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Ленська Інна Сергіївна.
Мета: працевлаштування на посаду Бухгалтера по заробітній платі , Інспектора з кадрів, Менеджера по персоналу.
Контактний телефон: [
Дата народження: 26.11.1985
Освіта:
2003-2008р. Державна академія статистики обліку та аудиту
Факультет: Економічний , спеціальність бухгалтерський облік і аудит.
Досвід роботи:
2007р.-2009р. Прутівська сільська Рада (помічник головного бухгалтера)
2010р.-2011р. Школа-Інтернат для глухих дітей (бухгалтер по зарплаті)
2011р.-2013р. ТзОВ Вендіно - Захід (Бухгалтер) ( Менеджер по персоналу ).
2013р.- 2014р. ПП Елитбуд 1 (Заступник головного бухгалтера).
2014р.- 2018р. ТОВ Нова Пошта ( Архіваріус )
2018р. - 08.2018р.ТОВ Нова Пошта ( Інспектор з кадрів ) м. Дніпро
2018р.-- 31.12.2018р. ТОВ Стиль Д ( Старший інспектор з кадрів м. Дніпро
( звільнення у зв`язку з переїздом до м. Житомир.)
2019р. –2022р. ТОВ ТД «Смачний світ» ( Менеджер з персоналу )
2023р. __________ ( Інспектор з кадрів/ Бухгалтер по заробітній платі.)
Посадові обов’язки:
Бухгалтерський облік діяльності підприємства на ділянках: розрахунки з постачальниками. Внутрішні бухгалтерські проводки. Аналіз витрат підприємства. Приход товару ,видаток товару.
бухгалтер з розрахунку заробітної плати (штат підприємства 150 осіб) Штатний розпис ,Табель робочого часу. Накази на прийом на роботу, накази на звільнення з роботи, накази на кадрове переміщення, заповнення трудових книжок та їх зберігання , реєстрація трудових книжок в журналі реєстрації. Оформлення особових справ .Ведення військового обліку. Складання та ведення графіку відпусток . Здача звітності до центру зайнятості , статистики , податкову.
Нарахування та виплата зарплати, відпусток, лікарняних, компенсацій, вiдрядження, підготовка річної і квартальної звітності до фондів соціального страхування, органів статистики;пенсийного фонду, видача довідок; оформлення документів для виходу працівників на пенсію,здача звiтностi 1-ДФ. Звіт по ЄСВ . Подача і виплата заявок лікарняних до ПФУ. Розрахунок податків із заробітної плати.
Виписка накладних,дебіторська заборгованість.Проведення банківської виписки.
Ведення основних засобiв .надходення основних засобiв ,нарахування амортизацii,списання, проведення iнвентарiзацii.
Професійні навики:
– Робота з готівкою з касовою документацією, касовим обладнанням.
- Прибутковий касовий ордер,видатковий касовий ордер,авансовий звiт,касова книга.
– Оприбуткування виторгу.
– Проведення і відображення в обліку всіх касових операцій.
– Здійснення розрахунків зі співробітниками фірми (зарплата, компенсації, відрядження).
– Здійснення розрахунків з організаціями.
– Проведення розрахунків з фізичними особами.
– Проведення повернень товарів постачальникам, ведення їх обліку.
– Внутрішні бухгалтерські операції.
- Ведення кадрової документації ,заповнення трудових книжок.
- Пошук персоналу в інтернеті , співпраця з кадровими агенціями , центром зайнятості.
Додаткові відомості:
ПК – досвідчений користувач (MS Office, 1С: 7.7 Кадри. 1С :8. , 8.1 версiя,
1С ЗУП , спеціалізовані бухгалтерські програми), Клієнт- Банк , ИС-ПРО. ВАF. Medoc. ФРЕДО. EXEEL. АVIS.
Місце проживання: м. Житомир вул. Лесі Українки
Сімейний стан: заміжня, дитині 16 років , дитині 5 років.
Схожі кандидати
-
HR-менеджер
Житомир, Київ , ще 5 міст -
Інспектор відділу кадрів
Житомир -
Менеджер з персоналу
35000 грн, Житомир -
Рекрутер, HR-консультант з підбору персоналу
Житомир, Дніпро , ще 8 міст -
Інспектор відділу кадрів, менеджер з персоналу
Житомир -
Інспектор відділу кадрів
Житомир