Резюме від 27 квітня 2024 PRO

Тетяна

Головний бухгалтер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Фастів
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 06.2022 по 04.2023 (10 місяців)
Аптека, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- Ведення фінансової та управлінської звітності, підготовка та сдача податкової та статистичної звітності;
- Ведення та сдача звітів державного підприємства;
- Нараховувати та виплачувати заробітну плату найманим співробітникам;
- Ведення кадрового документообігу: особисті справи, накази, заяви, трудові книжки тощо;
-Формування та подання звітності РРО, ПРРО, каса, банківські операції;
- контроль касової дисципліни (РРО, касова книга, консультаціі співробітників);
-Реєстрація податкових накладних в ЄРПН, формування витягів з ЄРПН;
- забезпечення контролю обліку товарно-матеріальних цінностей та основних засобів;
- контроль платежів та взаєморазрахунків з постачальниками;
- моніторінг чинного законодавства та впровадження змін;

Головний бухгалтер дистанційно (єдиний бухгалтер)

з 01.2016 по нині (8 років 4 місяці)
Послуги бухгалтера дистанційно, Нова Каховка (Ресторан, Кафе- Бар, Охоронне агентство, Салони Краси, Перукарні, ТОВ у сфері послугів,)

- Досвід роботи головним бухгалтером 10 років. Загальний досвід роботи 19 років.
-Досвід ведення більш ніж однієї фізичної особи та юридичної особи.
- Знання 1С 7.7, 1С8.3 (УТП, УПП,ЗУП), ПО "Клієнт-Банк", Медок, Соната, Програма "FreeZvit", Poster POS спрощує ведення ресторанного бізнесу;
-Здійснюю повний контроль бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві;
Ведення фінансової та управлінської звітності, підготовка та сдача податкової та статистичної звітності;
-Формування та подання звітності РРО, ПРРО, каса, банківські операції, акциз, ПДВ;
-Реєстрація податкових накладних в ЄРПН, формування витягів з ЄРПН;
- Відкриття та Закриття ФОП;
- Формувати статтут підприємства;
- Стежити за змінами у чинному законодавстві та інформувати про це підприємця;
- Заповнювати книгу обліку доходів та витрат;
- Своєчасно перераховувати податки та збори як за підприємця, так і за найманих працівників;
- Нараховувати та виплачувати заробітну плату найманим співробітникам;
- Заповнювати та здавати до контролюючих органів декларації та розрахунки;
- Відповідати на запити податкової;
- Вести договірну роботу;
- Перераховувати гроші постачальникам за товар;
- Виписувати документи для покупців;
- Вести облік товарних запасів;
- Контролювати своєчасність надходження від покупців;
- Вести облік надходження товару, обробляти та систематизувати документи, що підтверджують його придбання.

Головний бухгалтер

з 01.2011 по 02.2020 (9 років 1 місяць)
Комунальний заклад "Новокаховський дитячий кардіоревматологічний санаторій "Дружба", Нова Каховка (Діяльність лікарняних закладів)

1. Забезпечувала ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", з урахуванням особливостей діяльності підприємства і технології оброблення облікових даних.
2. Організовувала роботу бухгалтерської служби, контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій.
3. Відповідала за складання на основі даних бухгалтерського обліку фінансової звітності бюджетної установи, підписання її та подання в установлені строки контролюючому органу (Управління казночейскої служби Нової Каховки) та Департаменту Охорони Здоров'я Херсонської Обласної Державної Администрації;
4. Забезпечувала перерахування податків та зборів, передбачених законодавством, проводила розрахунки з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов'язань;
5. Здійснювала контроль за веденням касових операцій, раціональним та ефективним використанням матеріальних, трудових та фінансових ресурсів;
6. Брала участь у проведенні інвентаризаційної роботи на підприємстві, оформленні матеріалів, пов'язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки і псування активів підприємства;
7. Організовувала роботу з підготовки пропозицій для власника (керівника) підприємства щодо:
*визначення облікової політики підприємства, внесення змін до обраної облікової політики, вибору форми бухгалтерського обліку з урахуванням діяльності підприємства і технології оброблення облікових даних;
*визначення прав працівників на підписання первинних та зведених облікових документів;
*вибору оптимальної структури бухгалтерської служби та чисельності її працівників, підвищення професійного рівня бухгалтерів, забезпечення їх довідковими матеріалами;
*впровадження автоматизованої системи оброблення даних бухгалтерського обліку з урахуванням особливостей діяльності підприємства чи удосконалення діючої;
8. Керувала працівниками бухгалтерського обліку підприємства та розподіляє між ними посадові завдання та обов'язки.
9. Знайомила цих працівників із нормативно-методичними документами та інформаційними матеріалами, які стосуються їх діяльності, а також із змінами в чинному законодавстві.

Бухгалтер

з 11.2007 по 01.2011 (3 роки 2 місяці)
Закрите акціонерне товариство "Завод крупних електричних машин", Нова Каховка (Виробництво електродвигунів, генераторів і трансформаторів)

- Податковий облік;
- Формування податкової накладної;
- Ведення розрахунків з кредиторами та дебиторами;
- Формування декларації;

Бухгалтер

з 06.2003 по 10.2007 (4 роки 4 місяці)
Відкрите акціонерне товариство "Приладобудівний завод "Сокіл", Нова Каховка (Будування та ремонт суден)

- Облік незавершенного виробництва;
- Облік собівартості продукції;
- Облік основного та допоміжного виробництва;
- Реалізація продукциї;

Освіта

Херсонський національний технічний уневерситет

"Бухгалтерський облік та аудит", Херсон
Вища, з 2003 по 2006 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Новокаховський Приладобудівний технікум. Факультет "Бухгалтерский облік"

2000-2003рік

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Клієнт-Банк Email Бухгалтерський облік FreeZvit Google Sheets Google Poster Ведення бухгалтерії ФОП POS

Знання мов

Українська — вище середнього

Додаткова інформація

Особливі якості:
-Аналітичне мислення;
-Комунікабільність;
- Відповідальність;
- Прагнення до вдосконалення своїх знань та навичок;
-Вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і самостійно приймати рішення.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: