Альона

Адміністратор, бізнес-асистент, 15 000 грн

Розглядає посади: Адміністратор, бізнес-асистент, Івент-менеджер, Project-менеджер, Direct менеджер, Рекрутер, Менеджер ресторану, Фахівець контакт-центра, Менеджер із залучення клієнтів
Вид зайнятості: повна, неповна
Вік: 26 років
Місто проживання: Київ
Готовий працювати: Дистанційно
Розглядає посади:
Адміністратор, бізнес-асистент, Івент-менеджер, Project-менеджер, Direct менеджер, Рекрутер, Менеджер ресторану, Фахівець контакт-центра, Менеджер із залучення клієнтів
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
26 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Account manager

з 11.2022 по 01.2023 (3 місяці)
HedgeHog, Київ (Пошук персоналу, HR)

Спілкування з клієнтами в телефонному режимі і режимі ділового листування на англійській мові;
Контроль вантажоперевезення;
Ведення звітності по вантажоперевезенню.
Робота з таблицями google sheet ,excel.
Робота з Trello

Менеджер адміністративної діяльності

з 07.2021 по 02.2022 (8 місяців)
Education hub, Київ (Нерухомість)

Прийом вхідних дзвінків.
Ведення документації, необхідної для перерахованої вище роботи (укладання договорів, організація підписання рахунків, актів, зберігання чеків, накладних);

Створення контенту в соціальних мережах, розміщення реклами на маркетплейсах.
Організація івентів.

Досвід продажів по телефону або онлайн

Контроль порядку та чистоти в офісу.

Управління внутрішніми відносинами з персоналом;

Привітання співробітників з днем народження і річницями;

Робота в 1С.

Робота з оргтехнікою.

Прийом гостей компанії .

Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, канцелярії, витратних матеріалів).

Комунікація зі співробітниками, орендодавцями, постачальниками товарів та послуг, інтернет-провайдерами, обслуговчими
організаціями;

Організація корпоративних заходів, кава брейків;

Ведення бюджету з адміністративної діяльності;

Адміністратор

з 06.2020 по 01.2022 (1 рік 8 місяців)
Неофіційно, Київ (Нерухомість)

Прийом вхідних дзвінків.

Координація роботи переговорних кімнат, допомога в організації зустрічей.

Підготовка документів та презентацій в PowerPoint;

Робота з оргтехнікою.

Прийом гостей компанії

Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення води, канцелярії, витратних матеріалів).

Комунікація зі співробітниками, орендодавцями, постачальниками товарів та послуг, інтернет-провайдерами, обслуговчими організаціями;

Організація корпоративних заходів, кава брейків;

Контроль порядку та чистоти в офісу.

Освіта

Національний транспортний університет

Менеджменту, логістики та туризму, Київ
Вища, з 2021 по 2022 (1 рік)

Національний транспортний університет

Економіки та права , філологія, Київ
Вища, з 2017 по 2021 (4 роки)

Спеціальність філологія та технічний переклад .( Англійська та німецька мова)

ДНЗ "Згурівський професійний ліцей"

Адміністратор,оператор ПК, секретар, Згуровка
Середня спеціальна, з 2014 по 2017 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Курс Богдана Коночука " hard skill design"

1 місцяць

Знання і навички

  • Zoom
  • Readymag
  • Figma
  • Управління командою
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • MS Excel
  • Google Docs
  • Google Drive
  • Google Meet
  • MS Word
  • Dispatching of transport
  • Користувач 1С
  • Лідерство
  • Доброзичливість
  • Ведення CRM
  • Комунікабельність
  • Управлінські навички
  • Ведення документації
  • Адміністрування офісу
  • Здатність до навчання

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Один із головних досвідів - це відкриття закладу харчування під час війни .
Ми знайшли приміщення, змінили концепт , створили сучасне меню , новий персонал і так далі.
Ви скажете ,що я отримали від цього, найперше багатозадачність , стресотсійкість ,управління персоналом та багато іншого.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: