Резюме від 11 березня 2023 PRO

Надія

Спеціаліст служби підтримки, менеджер продаж вихідної, вхідної лінії, 17 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Калуш
Готовий працювати:
Дистанційно, Калуш

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор колл-центру вихідної лінії (продажі)

з 05.2022 по 11.2022 (6 місяців)
Примус, Дистанційно (Автобізнес та автосервіс)

Інформування (потенційних) клієнтів про акції та зміни, що проходять Компанії замовника; продаж його продукту чи виявлення потреб клієнта та запрошення його до сервісу - в залежності від завдання замовника послуги.

Мене приваблює сфера автобізнесу і я б хотіла продовжувати працювати у цьому напрямку. Мене мотивує як хороша зарплата, дружня робоча атмосфера, комфортна комунікація між співробітниками та відділами, спільні корпоративні міроприємства так і сам факт вдало завершених угод. Особливий драйв - від "важких" клієнтів, які підписали з нами договір. Мені подобається допомагати людям у підборі кращих варіантів, зацікавлювати вигідними пропозиціями, згладжувати "гострі кути", консультувати, знаходити вирішення проблем, що у них виникають (як інформаційно так і технічно). І не тому, що так потрібно по роботі, а тому, що це мене надихає і я потребую себе реалізовувати саме так. "Незручних", "дурних" чи "дивних" питань не боюсь - це скоріше викликатиме у мене "спортивний інтерес" - ще один плюсик у архів вдалої допомоги та додаткової можливості покреативити у пошуку нестандартних варіантів позитивного розв'язку.

Менеджер служби підтримки (віддалено)

з 09.2017 по 02.2022 (4 роки 5 місяців)
4Service Holdings GmbH, Міжнародна (консалтингова)

• Розгляд звернень, консультація та вирішення конфліктних ситуацій в залежності від категорії тікета.
•Підняття рівня задоволеності Компанією.
За час моєї роботи вдалось підняти загальний показник рівня задоволеності по Компанії - із 71% до 93 % ( було не мало місяців із особистим показником 100 %).
Зменшення показника максимального часу на закриття проблемних скарг, вирішення яких вимагає взаємодії з іншими підрозділами чи сторонніми організаціями по поштовому каналу на 90 % в порівнянні з тим, який був на початок моєї роботи в Компанії.
Зменшення часу на закриття заявок, які ми можемо вирішити самотужки без залучення інших відділів - на 80 % в порівнянні з 2017 роком.
Збільшення кількості звернень, які вирішуються з першого разу, без повторного відкриття клієнтом для уточнюючих питань з 50% до 85 % від усіх заявок.
Збільшення кількості опрацювання звернень протягом дня завдяки автоматизації робочого процесу і перепису шаблонів - на 50 %.
Пришвидшення процесу першої відповіді в чаті он-лайн БОТа та ведення декількох чатів одночасно.
•Прослуховування якості спілкування працівників гарячої лінії, аналіз їх роботи та коректування скриптів чи шаблонів.
•Участь у розробці нових стратегій відділу.
•Підготовка текстів для розсилки та власне виконання самого розсилання.

• Переглянувши свою "анкету адаптації співробітника після випробувального терміну", яку заповнювала по закінченні стажування зрозуміла, що всі мої пропозиції ( 8 пунктів ) та подальші пропозиції протягом наступного періоду ( кілька десятків) були прийняті до уваги Компанією та з часом впроваджені в робочий процесс. А вказані мною в анкеті цілі з часом перетворились у показники КРІ.
• Під час роботи в Службі Підтримки ТП опрацьовувала звернення у різних каналах – по пошті, на Гарячій Лінії, у соц. мережах, у чат-ботах, у мессенджерах та інших он-лайн чатах. Тому умію швидко аналізувати інформацію, обробляти її і давати обґрунтовану відповідь, відповідно до даної ситуації.
• На час призупинки роботи із-за пандемії працювала у сфері холодних ( страховка від коронавірусу), теплих та гарячих продаж, віддаленого адміністрування салону краси.

Спеціаліст по охороні праці

з 04.2000 по 07.2008 (8 років 3 місяці)
ДП2 Укрреставрації, Спецавтобаза Київського Облавтодору, Вестбуд (БМУ-1), Київ (будівельно-реставраційна)

8 років в будівництві та автодорожній фірмах на посадах спеціаліста по охороні праці та офіс-менеджера. Окрім основних обов’язків розробляла нетипові посадові інструкції по ОП, учбові матеріали, шаблони бланків, розроблялась методика контрольних рейдів. Налагоджені зв'язки із контролюючими організаціями та інспекціями.

Ведуча

з 04.1999 по 05.2000 (1 рік 1 місяць)
ВУТ (вуличне телебачення), Київ (ЗМІ, медіа)

розробка плану та ведення соціально-політичних сесій, телемостів

Туристичний агент

з 09.1997 по 03.2000 (2 роки 6 місяців)
Формула, Фламінго, Веста, Київ (міжнародний туризм)

Пошук потенційних покупців, оцінка їх платоспроможності, консультація, зацікавлення продуктом, запрошення на презентацію.
Подобалось працювати поруч із компаніями-конкурентами. Так як між агентами був договір, що можемо контактувати із тими клієнтами, які "зірвались" у колеги-конкурента. Це був особливий драйв - переконати клієнта, якого не зумів зацікавити конкурент.

Освіта

КДТУБіА (бувше КІБІ)

ПЦБ, Київ
Вища, з 1997 по 2002 (5 років)

інженер-будівельник

Додаткова освіта та сертифікати

телеведучої ВУТ, менеджерів Служби Підтримки, тайм-менеджменту, курс інформаційної гігієни, ознайомлення із CRM.

...

Розпочала навчання по курсу "HTML верстки та СSS"

в процесі навчання - як додаткове хобі

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Outlook CRM Бітрікс24 1С:Бухгалтерія Skype Бухгалтерський облік CSS HTML Google Sheets Zoiper Google Багатозадачність Стресостійкість Доброзичливість

Знання мов

Англійська — початковий

Рекомендації

Слєсаренко Єлєна

Слєсаренко Єлєна

Керівник Служби Підтримки ТП ЦП Росія/Білорусія, 4Service Holdings GmbH

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

• В продажах подобається допомагати потенційному покупцю обрати саме той товар, що відповідає його потребам та бажанням, а не просто "лиш би продати і заробити на ньому".
•Грамотна українська та російська мови. Обома мовами володію вільно і легко переходжу з однієї на іншу.
•На передостанньому місці роботи я реалізовувала себе в іпостасі психолога, менеджера, адвоката і письменника разом взятих.
•Люблю роботу де багато спілкування. Люблю пояснювати, заспокоювати, допомагати людині залишатись задоволеною вирішенням потреби по якій вона звернулась, люблю залишати у людей позитивне враження про Компанію чи бренд.
•Здатність і прагнення до навчання та професійного розвитку.
•Умію працювати в стресових ситуаціях та з людьми різного темпераменту, різного віку, різного інтелектуального розвитку.
•Уважно аналізую проблеми користувача і швидко знаходжу актуальні варіанти їх вирішення.
•Невідомі мені програми чи платформи - викликають у мене бажання вивчити їх, якщо вони необхідні для полегшення та систематизації робочих процесів. Мені важливо на роботі бути спеціалістом своєї справи, тим, до кого приходять за порадою навіть досвідчені працівники, знаючи, що отримають допомогу, якусь ідею та погляд «збоку». Адже колектив повинен бути як одна родина. У всякому разі, у мене так було. Я прийшла на останню роботу, не знаючи майже нічого. А через 2,5 місяці на мене одну уже залишили Службу на час відпусток працівників….

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: