Резюме від 26 квітня 2024 Файл

Вадим

Координатор проєктів, бізнес-асистент, адміністратор курсів, помічник керівника

Вік:
38 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Волотка Вадим Сергійович
Вік: 38
Місто проживання: Україна, м. Харків
Сімейне положення: одружений
Контактні дані: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Viber, WhatsApp)
Telegram @VadymVolotka
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи

● Назва компанії: Харківський національний університет радіоелектроніки
Посада: викладач
Період роботи: 01.09.2008 – 01.09.2023
Обов’язки:
- проведення занять українською та англійськими мовами;
- метод. роботи;
- профорієнтація та агітація абітурієнтів.
Посада: завідувач відділу навчання іноземною мовою
Період роботи: 01.09.2017 – 01.09.2023
Обов’язки:
- контроль за успішністю студентів;
- контроль оплати за навчання.

● Назва компанії: учбовий центр NURE IT Academy
Посада: адміністратор/менеджер
Період роботи: 01.10.2012 – 24.02.2022 (з них 1,5 роки працював керівником)
Обов’язки:
- виконував різноманітні фінансові операції;
- запускав таргетну рекламу курсів у Гугл та Facebook;
- робив та приймав щоденні дзвінки;
- проводив листування;
- знаходив та проводив співбесіди з інструкторами;
- організовував проведення занять та вебінарів;
- співпрацював з роботодавцями;
- стежив за розкладом курсів;
- контролював перевірки домашніх завдань інструктором;
- збирав фідбеки від студентів;
- писав пости в чатах та соц. мережах;
- завантажував відео записів курсів на YouTube;
- вдосконалював процес навчання;
- постійно працював з Google інструментами та Microsoft Office;
- відповідав у чатах на запитання студентів;
- вирішував конфліктні ситуації, щоб всі залишилися задоволеними;
- розробляв нові курси із написанням конспектів;
- організовував та адміністрував заходи;
- регулярно оновлював зміст сайту за допомогою WordPress та Notepad++;
- проводив індивідуальні консультації;
- виконував методичні роботи;
- працював з договорами та актами.

● Назва компанії: центр міжнародної ІТ сертифікації Pearson VUE
Посада: адміністратор
Період роботи: 01.10.2012 – 24.02.2022
Обов’язки:
- організовував та проводив сертифікації.

● Назва компанії: COREWIDE
Посада: координатор учбового центру
Період роботи: 01.11.2021 — 15.03.2022
Обов’язки:
- створив учбовий центр;
- знайшов курсантів;
- рекламував курси у Гугл, Facebook та YouTube;
- проводив співбесіди;
- розробив та збирав відгуки;
- займався відео-зйомкою занять та завантажував їх до YouTube.

● Назва компанії: A-Psy
Посада: організатор учбового процесу, методист
Період роботи: 07.07.2022 – 09.09.2022
Обов’язки:
- створив учбовий центр.

● Назва компанії: Онлайн-школа німецької мови "Аура"
Посада: помічник керівника / спеціаліст відділу підтримки
Період роботи: 11.10.2022 – 10.03.2023
Обов’язки:
- Швидко та якісно проводив адаптацію нових викладачів школи.
- Створював новим викладачам робочі Гугл-акаунти та пояснював принцип
роботи з Гугл календарем.
- Видавав доступи до робочих Зумів та відповідально розподіляв доступи до
ліцензійних Зумів викладачам, які проводять групові курси.
- Якісно заповнював та актуалізував таблиці: обліку викладачів, проведених
пробних уроків (ПУ), LTV та NPS студентів, доступів до Гугл та Зум акаунтів.
- Супроводжував викладачів: по запиту надсилав матеріали курсів, вирішував
технічні моменти.
- Перевіряв правильність ведення чату і відправку матеріалів студентам новими
викладачами.
- Перевіряв ПУ викладачів і давав рекомендації, щоб кожний ПУ був успішним.
- Перевіряв перші 3 уроки нових викладачів, наскільки якісно вони засвоїли
теоретичний матеріал з адаптації і можуть використовувати його на практиці.
- Давав зворотній зв'язок викладачам по перевіреним ПУ та урокам.
- Звіряв рахунки викладачів в кінці місяця і вносив суми виплат в таблицю.
- При перевірці рахунків перевіряв по кожному викладачеві групи зі студентами:
чи надсилаються запрошення на урок, якість комунікації, відправка матеріалів та ДЗ.
- Виявляв незтиковки у графіках проведення курсів: великі перерви між уроками,
зупинка курсу, тощо. Якщо студент не продовжив курс – перевіряв в таблиці LTV чи
досяг він своєї мети, і якщо ні – запитував у менеджерів причину, через яку студент не
продовжує навчання.
- Системно аналізував свою роботу і робив пропозиції керівнику, як можна зробити
цю роботу швидше, легше, ефективніше, за менший проміжок часу.
- Активно взаємодіяв з іншими членами команди школи: з менеджерами школи, HR
менеджером, академічним директором. Допомагав команді з вирішенням додаткових
питань.
- По мірі залучення асистента до активної роботи в команді та опанування всіх
первинних задач додавались задачі по скрінінгу кандидатів на адаптацію (допомога HR
менеджеру).
- Побудував діаграми Ганта.
- Працював та фіксував завдання за допомогою Trello.

● Назва компанії: благодійна організація «The Borderlands Foundation»
Посада: Project manager (волонтер)
Період роботи: 18.05.2023 – 2.08.2023
Обов’язки:
- реструктуризація відділу QA;
- планування та проведення тестування;
- робота з ClickUp.

● Назва компанії: VSA Company
Посада: бізнес-асистент
Період роботи: 01.09.2023 – 16.01.24
Обов’язки:
- розробка курсів;
- створення чат-боту за допомогою Smart Sender;
- робота з вебінарами у Webinar Stars;
- рекрутинг та співбесіди;
- проведення інтерв’ю.

Освіта

● Навчальний заклад: Харківський національний університет радіоелектроніки
Ступінь: магістр (з червоним дипломом)
Назва спеціальності: Інформаційні мережі зв’язку
Період навчання: 2003 — 2008

Вміння та навики

● Знання англійської мови на рівні В2;
● вміння працювати за методикою Scrum;
● успішне проходження курсів з Бізнес-аналізу та Тестування ПЗ від Kharkiv IT
Cluster з відповідними сертифікатами;
● пройшов курси Копірайтингу, Інтернет-маркетингу;
● пройшов успішно курси з мереж та безпеки компанії Cisco з відповідними
сертифікатами;
● досвід викладання на курсах Комп'ютерної грамотності;
● відмінне володіння ПК, програмами Microsoft Office та Google Suite;
● вмію пояснювати складні речі простими словами;
● своїми сильними сторонами я вважаю:
- стресостійкість,
- комунікабельність,
- вміння працювати в режимі багадозадачності (з великим об’ємом інформації),
- системність (розумію пріоритетність задач та дедлайнів),
- скрупульозно відношусь до роботи;
● відмінні організаційні навички;
● маю аналітичне та критичне мислення;
● логіка – це мій коник! Вміння глибоко аналізувати, знаходити помилки та
пропонувати рішення;
● маю навички роботи з CRM Salesdrive та LMS GetCourse;
● вмію налаштувати чат-бот за допомогою SmartSender;
● є навики створення вебінарів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: