• Файл

Олена

Головний бухгалтер

Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

Кошман Олена Сергіївна 27.01.1988
36 роки м.Київ

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Посада:
Головний бухгалтер
Досвід роботи 13 років
Повна зайнятість, неповна зайнятість,дистанційна робота
Освіта:

вересень 2005 р. – червень 2010 р., Державний вищий навчальний заклад « Українська академія бізнесу та підприємництва», факультет «Фінанси », спеціаліст з фінансів, диплом спеціаліста (денна форма навчання). Проходжу постійно семінари та тренінги по спеціальності Головного бухгалтера

Досвід роботи:

Бухгалтер

січень 2011 р. – січень 2012 р.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ГЕДЕОН РІХТЕР УА", м. Київ.

Помічник Головного бухгалтера

лютий 2012р.-липень 2016 р. Приватне підприємство « Л`Кафа», м.Київ

Головний бухгалтер

серпень 2016 р.- травень 2020 р.ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ЧАЙХОНА БАЗАР»

Директор,Головний бухгалтер

листопад 2019 р.- травень 2020 р.ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "АКТИВ+ПЛЮС"

Економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності

червень 2020 р.по вересень 2021 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГАУМ»

Головний бухгалтер
жовтень 2021р.- квітень 2023р.ТОВ «ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ»
Головний бухгалтер
травень 2023р- січень 2024 ТОВ «ЄВРОПАРТС»

Директор ,головний бухгалтер
жовтень 2019 по т.ч.
ТОВ «ШАЛЕНА БУХГАЛТЕРІЯ»

Функціональні обов’язки:
• робота з первинною документацією;

• контроль коректності відображення операцій в 1С;

• щоденні звірки з клієнтами;

• робота в 1С, Медок,Фредо;

-взаєморозрахунки з контрагентами, проведення звірок взаєморозрахунків;

• взаємодія з контролюючими органами, підготовка документів по зустрічним перевіркам;

-формування та подання звітності в контролюючі органи з податку на прибуток, пдв, реєстрація та виписка податкових накладних,розблокування податкових накладних,виведення підприємства з ризиків,звітів- 4 ДФ,статистична зітність, фінансова звітність

• ведення юридичних осіб на загальній системі оподаткування, фізичних осіб підприємців на спрощеній системі 2 –га, 3-тя група, фоп на загальній системі

-робота з рро( фіскалізація, зняття з обліку)

-ведення ділянки акцизний податок в оптовій торгівлі пальним

• взаємодія з внутрішніми відділами організації;

• виконання завдань керівництва відділу;

Професійні навички:

• Знання MS Office (Excel), 1С 7, 1С 8: Бухгалтерія, УТП,Bas,Медок,Електронний кабінет;клієнт-банк

• Знання бухгалтерського та податкового законодавства;

• Досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;

• Досвід формування платіжних доручень ;

• Досвід підготовки та підписання контрактів.

-Досвід роботи в закладах громадського харчування, аптеках,будівельній організації, організації по торгівлі вживаними авто з США, оптова торгівля хімічними товарами, оптова торгівля пальним, ведення осбб.підприємствах які займаються роздрібною та оптовою реалізацією

Особисті якості:

Комунікабельна, пунктуальна, відповідальна, неконфліктна, стресостійка, позитивна, завжди доводжу почате діло до кінця, дотримуюсь законів колективу

Додаткова інформація:
Сімейний стан: Заміжня, маю Дітей Хобі: книги, спорт, малювання

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: