Резюме від 12 травня 2022 Файл

Станислав

Менеджер по закупкам

Місто:
Верховина

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Хмельницький Станіслав Михайлович

Посада:
Керівник відділу закупівель.
Повна зайнятість.

Контактна інформація:
Вік: 35 років
Місто: Ірпінь
Сімейний стан: одружений.
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Загальний досвід:
Досвід роботи в системі постачання промислових підприємств та будівельних організацій, в тому числі на керівних посадах (технічна, промислова, будівельна група товарів).
• Організація роботи відділу постачання з нуля.
• Участь у формуванні бюджету на подальший місяць і поточний рік:
здійснення закупівель у рамках бюджету;
контроль кредиторської і дебіторської заборгованості;
робота з первинною документацією;
ведення процесу закупівлі з моменту оплати, вантаження транспортування і постачання на склад.
ведення переговорів з постачальниками по зниженню ціни і відстроченню платежів за ТМЦ.
аналіз ринку основних груп будівельних матеріалів.
• Участь у тендерних процедурах:
підготовка тендерної документації, згідно потреб структурних підрозділів компанії на рік;
формування та проведення закупівель згідно заявок підрозділів;
закупівля і комплектація великих партій будівельних матеріалів;
аналіз ринку основних груп будівельних матеріалів;
аналіз комерційних пропозицій постачальників;
складання квартальних, місячних, тижневих графіків поставок та фінансування закупівель;
контроль залишків товару на складах;
контроль графіків фінансування закупівель;
- підготовка звітності за фактом поставок;
- моніторинг цін на матеріали.
• Участь в розробці внутрішніх положень та посадових інструкцій.
• Пошук постачальників сировини та матеріалів для підприємства.
• Керівництво відділом, організація роботи.
• Переговори з постачальниками на різних рівнях .
• Взаємодія з проектрими та будівельними організаціями.
• Оптимізація логістичних бізнес-процесів.
• Моніторинг, аналіз ринку, пропозицій постачальників.
• Контроль поточних платежів та поставок.
• Робота з постачальниками (підрядниками), укладання договорів, меморандумів.
• Організація закупівель (сировина, матеріали, обладнання).
• Забезпечення підприємства обладнанням, сировиною та матеріалами.
• Робота з заявками та документацією.
• Рішення адміністративно-господарських питань.
• Організація та контроль роботи матеріального складу.
• Організація, управляння роботою персоналу.

Досвід роботи:
2004-2006рр. Інженер-програміст ТОВ «НК Альфа Нафта».
2006-2007рр. Служба в Збройних Силах України.
2008-2010рр. Головний спеціаліст фінансового управління Ружинської РДА в Житомирській обл.
2010-2014рр. Приватний підприємець.
2015-2018рр. Керівник відділу постачання ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «СИНЕРГІЯ».
2018-2022 рр. Приватний підприємець.
Освіта:
2001-2007рр. Бердичівський політехнічний коледж.
Спеціальність: «програмування для електронно-обчислювальної техніки і автоматизованих систем».
2008-2011рр. Європейський університет м. Житомир.
Спеціальність: економічна кібернетика.

Знання ПК:
Впевниний користувач ПК, пакету MS Office.

Іноземні мови:
Українська-вільно.
Російська-вільно.
Англійська-середній рівень.

Додаткова інформація:

Вмію вести ділові переговори, дохідливо пояснювати свою позицію, відповідальний, акуратний, самоорганізованізований, вмію працювати в команді, неконфліктний, стресостійкий, легко навчаюся, маю посвідчення категорії «А», «В»,автомобіль, закордонний паспорт, готовий до переїзду в інше місто України.

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: