Резюме від 23 лютого 2024 Файл

Ирина

Фахівець з кадрів

Вік:
43 роки
Місто проживання:
Лозова
Готовий працювати:
Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Лобейко Ірина Миколаївна
(Lobeiko Iryna Mykolaivna)

Дата народження: 16.08.1980
Місто: Лозова Харківська область
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль: Заміщення вакантної посади регіонального менеджера з персоналу.
Освіта:
вересень 1997 р. – червень 2002 р., Харківська державна академія міського господарства, факультет «Економіки підприємства», спеціальність «Облік і аудит»,кваліфікація « економіст» диплом спеціаліста (денна форма навчання).
Досвід роботи:
з квітня 2002 року по червень 2002 року- Макдональдз Юкрейн ЛТД.
з липня 2002 року по грудень 2002- ПОСП «Агросвіт», менеджер.
з лютого 2003 по березень 2003- АК « Харківобленерго», технік по заключенню договорів з юридичними особами.
з березня 2006 по лютий 2015 року-Управління Пенсійного фонду України в Лозівському районі, завідувач сектору персонала.
з січня 2016 по вересень 2018- Управління Пенсійного фонду України в Лозівському районі, головний спеціаліст сектору персоналу.
з вересня 2018-червень 2020 КП « Теплоенерго» Лозівської міської ради Харківської області, інспектор з кадрів.
З червня 2020- по теперішній час Управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області, головний спеціаліст з кадрів.

Функціональні обов’язки:
Веду згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації облік військовозобов’язаних та призовників, що працюють на підприємстві.
Забезпечую відповідність кадрової документації законодавству у сфері праці, у сфері захисту персональних даних та вимогам системи управління якістю підприємства.
Перевіряю у осіб наявність військово-облікових документів (у військовозобов’язаних – військового квитка або тимчасового посвідчення, у призовників – посвідчення про приписку до призовної дільниці)., встановлюю, чи перебувають працівники на військовому обліку за місцем проживання.
Беру участь у розробленні перспективних і поточних планів підприємства з праці та кадрових питань.
Веду облік особливих категорій працівників (неповнолітні, інваліди, «чорнобильці», ветерани праці, сумісники, працівники, які працюють на умовах неповного робочого часу або за індивідуальними графіками, працівники, які працюють за строковими договорами, особи, які зараховуються у квоту для працевлаштування відповідно до Закону України «Про зайнятість населення» тощо.
Оформлюю документи, необхідні для призначення пенсій працівникам підприємства та їхнім сім’ям, надаю працівникам практичну допомогу щодо збору документів, необхідних для призначення пенсії.
Після закінчення встановлених строків поточного зберігання готую документи для передання їх до архівного підрозділу підприємства.
Контролюю стан трудової дисципліни у підрозділах підприємства та дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку.
Веду облік порушень трудової дисципліни.
Складаю встановлену звітність про роботу з кадрами.
Веду табельний облік з метою встановлення фактичного часу перебування працівника на підприємстві, здійснюю контроль за їх своєчасним прибуттям на роботу, перебуванням на робочих місцях і виходом на роботу.

Професійні навички:

володію комп’ютером (Знання MS Office .);
володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
досвід ведення кадрової документації ;
досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
досвід проходження перевірок контролюючими органами;
досвід формування звітності;
досвід підготовки та відбору персоналу;
знання законодавства КЗпП України;
забезпечення взаємодії між усіма відділами підприємства(бухгалтерія, фінансовий відділ, виробництво);уміння працювати в команді;
навички управління персоналом;
грамотна письмова і усна мова;
знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; польська – середній рівень.
Особисті якості:

Відповідальність;
Комунікабельність;
Уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість;
Уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника;
Пошук рішень замість загострення проблеми, здібність до навчання та адаптації до нових умов;
Стресостійкість, навички ділового спілкування;
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так.
Можливість відряджень: так.
Хобі: музика, займаюсь спортом,( плавання)

Схожі кандидати

Бухгалтер, коммерческий директор, администратор, HR-менеджер
22000 грн, Чернівці, Дистанційно

HR-менеджер
Чернівці

Начальник відділу кадрів, менеджер по роботі з персоналом
18000 грн, Чернівці

Рекрутер
20000 грн, Чернівці, Дистанційно

Ассистент HR-отдела
Чернівці

Кадровик
20000 грн, Чернівці, Івано-Франківськ , ще 6 міст

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: