Резюме від 27 листопада 2023

Володимир

Бухгалтер (обслуговування ФОП), 3 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Академія державної податкової служби України

Облік і аудит, Ірпінь
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Знання і навички

Електронний кабінет платника податків M.E.Doc 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік Арт-Звіт Електронна звітність Вчасно Інтернет-банкінг Ведення звітності - підготовка фінансової та податкової звітності; - ведення ФОП (загальна система та єдиний податок 1-3 групи); - реєстрація, ліквідація, внесення змін до ФОП; - реєстрація, розблокування податкових накладних; - постановка бухгалтерського та податкового обліку з «0»; - нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних, мат доп; - облік касових операцій, РРО, ПРРО, реєстрація ПРРО; - облік операцій зовнішньоекономічної діяльності; - облік розрахунку з покупцями та постачальниками; - облік розрахунку з підзвітними особами; - облік операцій по розрахункового рахунку; - облік основних засобів та товарно матеріальних цінностей;

Додаткова інформація

Бухгалтер ФОП
з 01.2011 по поточну. час
ФОП, Київ (ІТ, послуги, оптова торгівля, роздрібна торгівля, різне). Ведення обліку ФОП загальна система, ПДВ, акциз, єдиний податок 2, з групи у т.ч. із найманими працівниками.

Пропоную повний супровід ФОП. Допомога-супровід з відкриття/закриття ФОП з подальшим супроводом або без. Разова допомога зі здачі звітів, оплати податків, пошуку реквізитів, КВЕДів тощо. Оплата договірна від 1000 грн.

- заповнення книг доходів;
- підготовка та здача декларацій;
- нарахування та видача з/п (готівка, ЗП проект);
- складання та здавання звітності з з/п;
- аудит стану розрахунку із бюджетом;
- кадровий облік;
- інтернет банкінг;
- Організація впровадження РРО (ПРРО);
- Інформаційно-консультаційна підтримка.

Актуальна робота поза офісом (з відвідуванням офісу в міру необхідності)
Гарантую повну конфіденційність, порядність, старанність.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: