Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/8363054
Адміністратор, менеджер, торговий представник, рекрутер, помічник керівника
- Місто:
- Рівне
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
ПІП Бортнік Ірина Олександрівна
Адреса м.Рівне,33000,Україна
Моб. [
e-mail [
Особисті дані: Українка, народилась 28.02.1984 року
Розлучена, виховую двох синів 2004 та 2011 р.н.
Освіта вища.
• 1999 році закінчила ЗОШ №11м.Рівне
• Вересень 1999 по червень 2002 р. р. Навчання в Рівненському державному технікумі економіки та бізнесу за спеціальністю «Бухгалтерський облік»
• Вересень 2004 по червень 2007 р. навчання у Міжгалузевому інституті управління Міносвіти і науки України. Отримала вищу освіту за спеціальністю «Облік і аудит»
Досвід роботи:
• Березень 2023 по липень 2023 менеджер по обробці замовлень, оператор, на молочній фірмі.
• Грудень 2022 по березень 2023 складальник відділу комленктації товарів аптечного складу ТОВ «БаДМ».
• Жовтень 2021 по лютий 2022 проходила навчання та працювала в приватного нотаріуса на посаді «Діловода».
• З вересня 2017 і по серпень 2021 працювала старшим інспектором з кадрів у навчальному закладі.
• Вересень 2010 по лютий 2014 р. Приватне підприємство фірма «Алком»-заступником директора з економічних питань.
• Жовтень 2002 по листопад 2003 працювала продавцем жіночого одягу, дитячого одягу в приватного підприємця в Центральному універмазі.
Вміння та навики:
• Ведення ділової документації
• Знання діловодства
• Переговори по телефону
• Пошук та аналіз інформації в інтернеті
• Робота з комп’ютером з використанням офісної техніки
• Офісні програми: Word, Exсel
• Кадрова робота: прийом, звільнення, переведення працівників, надання відпусток, атестація працівників, облік робочого часу
• Ведення військового обліку
• Робота з архівом: архівні довідки, формування архіву та звітність
• Досвід роботи в 1С «Бухгалтерія 7 версія»: прихід, розхід, переміщення, списання.
• Досвід роботи в 1С «Нотаріат»: договори купівлі – продажі, довіреності, заяви
Мови: українська рідна, російська вільно, іспанська з словником.
Додаткова інформація: наявність закордонного паспорта, посвідчення водія кат.В
Особисті якості: цілеспрямована, відповідальна, наполеглива, дисциплінована.
Схожі кандидати
Администратор, менеджер, помощник руководителя, логист
10000 грн, Рівне, Костопіль
Заступник директора, персональний помічник керівника, інспектор з кадрів
15000 грн, Рівне
Администратор, офис-менеджер, секретарь руководителя
15000 грн, Рівне
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер
Рівне
Менеджер, спеціаліст, логіст, торговий представник, адміністратор
Рівне