- PRO
Дар'я
Офіс-менеджер, помічник керівника
- Розглядає посади:
- Офіс-менеджер, помічник керівника, Адміністратор, Програмний менеджер, Менеджер з обліку, Фахівець з закупівель, Оператор 1C
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 29 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8367976/
Досвід роботи
Асистент керівника
з 12.2023 по нині
(1 рік 8 місяців)
Хімлаборреактив (HLR), Бровари (Сільське господарство, агробізнес)
-Повний супровід та опрацювання електронного документообігу ключових клієнтів
- Обробка вхідної та вихідної кореспондерції
- Підготовка звідності для керівника в розрізі місяця/тижня чи за нагальним запитом
- Підготовка та опрацювання тердерної документації
- Формування та погодження специфікацій з клієнтами
-Проведення перерахунків по валютним специфікаціям
- Оформлення відряджень керівника
- Допомога менеджерам в підготовці до відрядження
- Виконання офісних задач за запитом менеджерів які працюють віддалено
- Заміна менеджера під час відпустки/хвороби (підтримка існуючої бази, заключення угод, проведення продажів, повна підтримка клієнта та вирішення нагальних питань)
- Організація зустрічей
- Робота з документообігом галузевої групи
-Організація роботи та дозвілля галузевої групи
Архіваріус - фахівець з товарного обліку
з 12.2022 по 12.2023
(1 рік)
Bussiness Group Logistic https://business-group.com.ua/, Бровари (Транспорт, логістика)
- Внесення до 1С прибуткових накладних;
- Розкладання первинної документації у хронологічному порядку;
- Складання реєстрів щодо перевірки наявності документів помісячно;
- Звірка з контрагентами помісячно, поквартально, за рік;
- Проведення та списання товарів в 1С;
- Перевірка минулих періодів з наявності документів;
- Обмін документами з контрагентами поштою;
- Формування архіву документів після закінчення року;
- Робота з архівами минулих періодів: створення архівів, формування реєстрів в електронному вигляді, перевірка наявності документів;
- Контроль надлишків та постачання товарів на склад;
- Ділове листування з контрагетами.
Адміністратор офісу
з 07.2022 по 06.2023
(11 місяців)
CAT Cargo Logistics Ukraine, Киев (Транспорт, логістика)
- Ведення архівування первинної документації;
- Оформленна та відправка документації.
- Збір документів в страхову компанію;
- Реєстрація договорів;
- Заповнення заявок, друк матеріалу;
- Обробка робочої пошти;
- Підтримка життєдіяльності офісу.
- Виконання інши доручень керівника.
Менеджер по роботі з корпоративними кліентами (В2В)
з 05.2019 по 06.2022
(3 роки 1 місяць)
Воля-Кабель, г. Киев (Телекомунікації, зв'язок)
* Підтримка корпоративних клієнтів В2В.
* Ведення клієнтської бази в Білінговій системі.
* Виявлення потреб клієнтів, просування послуг компанії.
* Обробка вхідних заявок з оформленням робочої документації та ведення реєстру.
* Контроль рівня дебіторської заборгованості.
* Оформлення комерційних пропозицій, робота з первинною документацією договора, рахунки, акти виконаних робіт.
* Оформлення звітності для керівника щодо результатів, ведення боржників, врегулювання питань оплат.
* Клієнтоорієнтованість, комунікабельність, вічливість.
* Пошук нових клієнтів.
* Прийом вхідних та проведення вихідних дзвінки.
* Обробка пошти, СМС та Viber.
* Робота в Білінговій системі та 1С.
* Володіння Microsoft Office Word, Excel, Outlook на рівні впевненого користувача.
Помічник менеджера (касир)
з 01.2019 по 04.2019
(3 місяці)
Colin's, Київ (Роздрібна торгівля)
* Робота з касовим апаратом, платіжним терміналом і комп’ютерними програмами.
* Підготовка магазину і каси до відкриття / закриття зміни.
* Управління персоналом і контроль торгового залу.
* Підготовка і здача інкасації.
* Консультація клієнтів з питань товару.
* Виконання планових показників з продажу і стандартів обслуговування.
* Викладка товару, перевірка асортименту, дотриманням порядку в залі іншим перосналом.
* Проведення зборів перед відкриттям зміни (надання інформації щодо цілей та виконання плану магазину).
* Участь в проведенні інвентаризацій.
* Вирішення питань клієнка.
* Оформлення повернення товару та його документальний супровід.
* Робота на ПК (MS Office, 1C).
* Аналіз асортименту та цін конкуретнів.
* Збір та аналіз побажань, пропозицій та зауважень кліентів.
Мерчендайзер
з 05.2018 по 01.2019
(8 місяців)
Colin's, г. Киев (Роздрібна торгівля)
* Прийом та зберігання товару.
* Робота в торгівельному залі з одягом.
* Оформлення торгового залу, згідно із стандартами компанії.
* Підготовка накладних документів на отримання та переміщення товару.
* Ротора з курьерскою службою.
* Проведення інвентаризації.
* Підтримка візуальної картинки в залі.
* Складання та відправка фотозвітів.
* Взаємодія з іншими департаментами компанії.
* Комунікабельність та ініціативність.
Екскурсовод
з 11.2016 по 05.2017
(6 місяців)
КП "Водно-інформаційний центр" (Музей води), Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)
-Проведення тематичних екскурсій для різних верств населення;
-Підготовка та проведення презентацій в музеї;
-Розробка та удосконалення тексту та маршруту екскурсій.
Освіта
Київський національний університет культури і мистецтв
Культурологія, Київ
Вища, з 2014 по 2018 (4 роки)
Знання і навички
- Користувач 1С
- Стресостійкість
- Комунікабельність
- Ведення документації
- Ведення архіву документів
- Привітність
- Відповідальність
Інвалідність
Друга група.
Цукровий діабет 1 типу
Схожі кандидати
-
Менеджер з адміністративної діяльності, асистент, помічник
47000 грн, Київ -
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Київ -
Асистент керівника
Київ -
Адміністратор офісу
Київ -
Front office manager
40000 грн, Київ -
Помічник керівника
Київ, Дистанційно