- Файл
Людмила
Старший інспектор з кадрів
- Вік:
- 49 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8368419/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Інспектор з кадрів,
Діловод
м. Київ, Україна
телеграм @lyudmila_boiko
Ключові компетенції
● Кадровий аудит попередніх періодів діяльності компанії, відновлення документів
минулих періодів;
● Створення пакету документів для організації кадрового діловодства в компанії з «0» та
введення його в дію (Правила внутрішнього трудового розпорядку, Положення про
комерційну таємницю, Положення про обробку персональних даних, Трудові договори,
Договори ЦПХ, Посадові інструкції, всі види кадрових наказів);
● Організація та самостійне ведення всього кадрового діловодства компанії
(прийняття-переведення-звільнення, накази про відпустки, відрядження,
преміювання; ведення особових справ та трудових книжок (паперових та на сайті
ПФУ, відправлення повідомлень про прийняття-звільнення), карток П-2, штатного
розкладу, графіку відпусток тощо);
● Облік особового складу підприємства в програмі 1С8; складання табелю обліку
робочого часу, звітність для бухгалтерії, обчислення середньооблікової кількості
працівників; облік квотних категорій працівників;
● Облік відпусток (щорічних основних та додаткових, соціальних, у зв’язку із
навчанням, відпусток без збереження заробітної плати та ін.); розрахунок
компенсації днів невикористаних щорічних відпусток при звільненні;
● Складання зведеної номенклатури справ підприємства, підготовка справ
документів тривалого зберігання до архівного зберігання;
● Ведення реєстрів та журналів вхідної-вихідної кореспонденції;
● Ведення загального діловодства підприємства (Накази, Потоколи, Розпорядження,
Довідки, Листи тощо);
● Створення структури компанії, опис бізнес-процесів, складання посадових інструкцій;
● Знання нормативно-правових актів, положеннь та інструкцій щодо ведення
діловодства на підприємстві;
● Знання стандартів системи організаційно-розпорядчої документації та правил
архівного зберігання документів;
● Знання законодавства про працю.
Досвід роботи
Провідний документознавець
відділу кадрів та документального забезпечення
Державне підприємство
12.2024-теперішній час
● Облік відпусток співробітників підприємства (щорічних основних та додаткових,
соціальних, у зв’язку із навчанням, відпусток без збереження заробітної плати та
ін.); розрахунок компенсації днів невикористаних щорічних відпусток при
звільненні
● Складання зведеної номенклатури справ підприємства та погодження
документації із керуючим підприємством
● Формування та підготовка справ документів тривалого зберігання до архівного
зберігання
● Створення описів справ постійного, тривалого зберігання та описів справ з
кадрових питань
● Надання консультацій та практичної допомоги співробітникам щодо питань
підготовки документів до архівного зберігання
● Виконання обов’язків Секретаря Експертно-перевірної комісії, підготовка
документів до знищення після закінчення строків зберігання
● Часткове ведення загального діловодства підприємства (Накази, Потоколи,
Розпорядження тощо)
● Реєстрація вхідної-вихідної документації
Кадровий консалтинг
09.2020- 12.2024
проектна робота з замовниками
● Кадровий аудит попередніх періодів, відновлення кадрових документів та поточне
кадрове супроводження підприємств
● Рекрутинг (підбір it-фахівців, адміністративного персоналу, фахівців відділів маркетингу
та продажів)
● Кар’єрне консультування
HR - generalist
01.2015 - 08.2020
(ibud.ua - продуктова it-компанія, будівельний маркетплейс, що входить до ТОП-20
інтернет-платформ України)
skidochnik.com.ua - платформа, де розміщені товари та послуги зі знижками, акції та
розпродажі провідних компаній України)
● Самостійне ведення кадрового обліку підприємства;
● Кадровий аудит попередніх періодів, відновлення кадрових документів;
● Розробка регламентуючої документації;
● Підбір та адаптація персоналу;
● Організація HR - заходів.
Інспектор з кадрів
04.2014 - 12.2014
Rost Group (Аутсорсинг кадрового діловодства, бухгалтерського обліку та підбору
персоналу)
● Самостійне ведення кадрового обліку підприємств - замовників (5 підприємств,
загальна кількість штату - 700 працівників).
Заступник директора по роботі з персоналом
05.2013 - 01.2014
ТОВ «Програми та сервіс» (Компанія «1С:Франчайзі»)
● Самостійне ведення кадрового обліку підприємства;
● Підбір та навчання персоналу, створення кадрового резерву;
● Розробка та проведення тренінгів для персоналу (тайм-менеджмент, ефективне
лідерство, введення на посаду);
● Розробка регламентуючої документації.
Менеджер з персоналу
08.2012 - 03.2013
ТОВ «ТК-Домтекс» (виробництво, імпорт, продаж текстильної продукції) ● Самостійне
ведення кадрового обліку підприємства (2 підприємства, ФОПи, загальний
штат - 200 співробітників);
● Підбір та адаптація персоналу;
● Кадровий аудит попередніх періодів, відновлення кадрових документів;
● Розробка регламентуючої документації.
Інспектор з кадрів
10.2011 - 03.2012
ТОВ «Торговий Дім ПОЛЯКОВ», Київський філіал (дистриб’юція алкогольної продукції та
продуктів харчування)
● Самостійне ведення кадрового обліку філіалу (штат співробітників - 400
співробітників).
Інспектор з кадрів
02.2011 - 10.2011
ТОВ «КЛО-карта» (мережа АЗС Києва та Київської області)
● Самостійне ведення кадрового обліку підприємства (3 підприємства, 24 підрозділи,
350 співробітників).
Бухгалтер – оператор ПК
05.2010 - 01.2011
ТОВ «Укрторгбізнес» (гуртова торгівля)
Фахівець Центру навчання та підготовки персоналу
03.2008 - 01.2009
ТОВ «Уніфін» (фінанси та страхування)
Фахівець сектору навчання департаменту маркетингу
10.2006-01.2008
ЗАТ «Догмат Україна» (ТМ «Єврокредит»)
Освіта
Неповна вища
09.1993 по 06.1996
Київський комерційний коледж, спеціальність «Товарознавство та комерційна діяльність», Київ
Диплом молодшого спеціаліста з відзнакою - “Товарознавець - комерсант” (1995);
Диплом молодшого спеціаліста з відзнакою - “Менеджер комерційної діяльності” (1996).
Додаткова освіта
Курс “НЛП-Практик”, тренер Л.Черненко, (2020-2021), сертифікат (2021)
Курс «Фінансовий менеджмент», платформа Prometheus, сертифікат (2017) Курс «Психологія
стресу та способи боротьби з ним», платформа Prometheus сертифікат (2016)
Курс «Психологія особистості. Типологія MBTI. Формування команди», тренінг – центр
HR-master, сертифікат (2016);
Курси підвищення кваліфікації для співробітників кадрових служб при Інституті післядипломної
освіти «Правове регулювання трудових відносин. Кадрове діловодство», свідоцтво державного
зразка (2012);
Тренінг «Особливості регулювання трудових правовідносин діючого законодавства та нового
трудового кодексу»; «Трудове законодавство. Пенсійна реформа 2011» (2011);
Курс «Основи сучасного кадрового діловодства» (2010)
Навички роботи з комп'ютером та ПЗ
Досвідчений користувач (MS Office,Word, Exсel, Google-docs, 1С8 “Зарплата та Кадри”, ЗУП)
Володіння мовами
Українська - рідна
Російська - рідна
Англійська- intermediate
Додатково:
Спілкування щодо роботи пропоную вести через телеграм @Bio_Luml
Інші резюме цього кандидата
Київ
Бойко Людмила Документознавець м. Київ, Україна телеграм @lyudmila_boiko Ключові компетенції • Кадровий аудит попередніх періодів діяльності компанії, відновлення документів минулих періодів...
Схожі кандидати
-
Менеджер з персоналу
Київ -
Інспектор відділу кадрів
50000 грн, Київ, Харків -
Junior HR Manager
Київ -
Фахівець з ведення військового обліку віддалено
30000 грн, Київ -
Начальник відділу кадрів, менеджер з персоналу
Київ -
Менеджер з персоналу
40000 грн, Київ