- PRO
Анна
Адміністратор, 25 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 42 роки
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8378225/
Досвід роботи
Адміністратор з клінінгу
з 08.2023 по 08.2024
(1 рік)
Клінінгова компанія, Одеса (Послуги для населення та бізнесу)
Організація та керування щоденним робочим процесом,
контроль якості надання послуг та виконання робіт з прибирання,
взаємодія з представниками замовників для забезпечення їхньої повної задоволеності,
ведення обліку та замовлення хімичних засобів та інвентарю.
адаптація та системне навчання персоналу;
пошук та підбір, та організація роботи тех. персоналу (прибиральниці та двірників);
табелювання відпрацьованого часу персоналу, розрахунок заробітної плати.
Начальник відділу захисту тварин
з 07.2018 по 07.2023
(5 років)
Комунальне підприємство Запорізької міської ради, Запоріжжя (Послуги для населення та бізнесу)
Розробка та ведення річних, квартальних, місячних та оперативних планів, графіків перевезень, баз даних.
Визначення потреби та проведення розрахунків відповідно Програми.
Забезпечення та контроль засобів та матеріальних ресурсів для проведення перевезень, передавання на склад підприємства, проведення інвентаризації.
Контроль та створення умов для виконання правил у сфері поводження з тваринами.
Контроль виконання ветеринарних послуг відповідно до встановлених норм Програми поводження з тваринами.
Моніторинг цінової політики ветеринарних послуг.
Організація та проведення просвітницької та інформаційної роботи для зміни громадської думки у бік цивілізованого, гуманного та етичного ставлення до тварин. Подання інформації через соціальні мережі, співпраця з СМІ, проведення "Уроків доброти", проектування макетів пізнавально-інформаційної літератури, бігбордів, банерів.
Забезпечення та контроль за реалізацією раціональним заходів з регулювання чисельності безпритульних тварин відповідно до встановлених норм.
Організація та проведення підвищення кваліфікації працівників та ефективності діяльності підприємства.
Організація, корекція та контроль виконання оперативних планів роботи на місяць.
Організація, розробка та контроль маршруту виїздів у межах міста та за межами.
Забезпечення та організація кількості місць транспортування для функціонування робіт, контроль належного стану транспортного засобу та інших засобів.
Контроль дотримання працівниками служби виробничої та трудової дисципліни, виконання ними посадових інструкцій, правил і норм охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та пожежної безпеки.
Керування підлеглими працівниками відділу.
Пошук підприємств для співпраці, проведення переговорів та укладання угод. Підтримання довгострокових відносин.
Проведення співбесід на спеціалізовані посади відділу.
Участь в засіданнях міської ради та відповідних конференціях.
Тимчасово заміщення та виконування обов'язків директора підприємства під час його відсутності.
Рекрутер
з 09.2014 по 06.2018
(3 роки 9 місяців)
Колсантинговая компанія "Prime Personnel ", Запоріжжя (Пошук персоналу, HR)
Здійснювання пошуку персоналу, кандидатів на робітничі професії та відбір анкет кандидатів.
Проведення співбесід, інтерв'ю , оцінки кандидатів на різні посади, приймання участь у оцінці працівників по результату тестового періоду.
Оформлення прийому, переведення та звільнення працівників відповідно до трудового законодавства України, положень, інструкцій та наказів директора.
Ведення документацію, яка стосується кадрів.
Ведення обліку складу колективу, відповідно форм первинної документації.
Оформлення особистих карток працівників, внесення до них необхідніх змін, пов'язані з трудовою діяльністю щодо переміщення.
Введення звітність, підготовка документи, презентації для керівника.
Менеджер з продажу
з 08.2012 по 09.2014
(2 роки 1 місяць)
ТМК "МК-Союз", Запоріжжя (Телекомунікації, зв'язок)
Прийом замовлень у існуючих клієнтів.
Робота в CRM.
Пошук нових клієнтів.
Робота з асортиментом;
Оформлення замовлень у 1С.
Виконання планів продажу.Робота з холодною та гарячою базою клієнтів.
Консультація клієнтів щодо послуг, які надає компанія.
Підбір варіантів послуги виходячи із побажань клієнта.
Встановлення та підтримання довгострокових відносин з клієнтами.
Проведення переговорів та укладання угод із клієнтами.
Контроль виконання замовлення.
Отримання додаткових навиків: Інтерактивний тренінг "Техніки ефективного обслуговування по телефону "
Директор філії
з 05.2011 по 09.2012
(1 рік 4 місяці)
Аквапарк "Острів Скарбів", Запоріжжя (Готельно-ресторанний бізнес)
Контроль та розробка стратегії філії на збільшення прибутковості.
Підбір персоналу, укладання договорів з агентами та підтримка довгострокових відносин.
Проведення переговорів з партнерами.
Забезпечення роботи філії. Контроль та ведення звітності за підсумками місяця.
Менеджер по персоналу
з 09.2008 по 04.2011
(2 роки 7 місяців)
ЗФ ООО "Платан Гейм", Запоріжжя (Готельно-ресторанний бізнес)
організація роботи із забезпечення персоналом відповідно до загальних цілей розвитку підприємства, оновлення та поповнення персоналу;
забезпечення роботи з укомплектування підприємства працівниками потрібних спеціальностей згідно з кваліфікаційними рівнями і профілем отриманої ними підготовки та діловими якостями з урахуванням можливостей максимальної реалізації трудового потенціалу кожного працівника;
участь у розробленні бізнес-планів у частині забезпечення трудовими ресурсами з урахуванням перспектив розвитку підприємства, змін у складі працівників;
вивчення ринка праці з метою визначення можливих джерел забезпечення потрібними кадрами;
організація роботу з проведення досліджень, прогнозування та визначення потреби в кадрах на підставі планів економічного і соціального розвитку підприємства;
розроблення та реалізація комплекс програм щодо роботи з персоналом із питань найму, звільнення, переводу робітників, залучення та закріплення працівників з урахуванням перспектив їх професійного захисту;
інформування та консультація керівників різних рівнів з питань організації управління персоналом;
очолюваня роботи з організації навчання персоналу, підготовки та підвищення кваліфікації, а також мотивації кар’єри працівників;
організація роботи з проведення оцінки результатів трудової діяльності працюючих, атестацій, конкурсів на заміщення вакантних посад;
забезпечення створення нормативно-методичної бази управління персоналом та практичне впровадження методичних і нормативних розробок;
організація розроблення та вжиття заходів щодо удосконалення управління персоналом, контроль виконання керівниками підрозділів постанов, наказів та розпоряджень з питань роботи з кадрами;
участь у плануванні соціального розвитку колективу, вирішенні трудових спорів та конфліктів;
контроль додержання трудового законодавства у роботі з персоналом. Забезпечення постійного вдосконалення процесів управління персоналом на основі впровадження соціально-економічних та соціально-психологічних методів управління, передових технологій кадрової роботи, створення та ведення банку даних персоналу, стандартизації та уніфікації кадрової документації, застосування засобів обчислювальної та оргтехніки, комунікацій та зв’язку;
організація проведення табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток;
контроль стану трудової дисципліни і дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку;
забезпечення складання встановленої звітності з обліку особистого складу та роботи з персоналом.
Освіта
КПУ
Психология управления персоналом
Вища, з 2007 по 2011 (4 роки)
Запорізький гідроенергетичний коледж ЗГІА
Біржова діяльність, Бухгалтер -фінансист, Запоріжжя
Середня спеціальна, з 2000 по 2002 (2 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Курси менеджера по туризму
2012, 5 місяців
Інтерактивний тренінг "Техніки ефективного обслуговування по телефону "
2012
Знання і навички
- Уважність
- Комунікабельність
- MS Word
- Енергійність
- Здатність до навчання
- Привітність
- Відповідальність
- Стресостійкість
- Аналітичне мислення
- Активна життєва позиція
- Позитивне мислення
- Організаторські здібності
- Ціліспрямованість
- Грамотна усна та письмова мова
- Робота в команді
- Адаптивність
- Креативність
- Робота з великим обсягом інформації
- Уміння розставляти пріоритети
- Організованість
- Ведення документації
- Чесність
- Організація роботи персоналу
- Доброзичливість
- MS Office
- MS Excel
- Користувач 1С
- Оперативність
- Пунктуальність
- Дисциплінованість
- Наполегливість
- Висока працездатність
- Професіоналізм
- Уміння швидко засвоювати нову інформацію
- Неконфліктність
- Саморозвиток
- Уміння слухати
- Гарна памʼять
- Навчання персоналу
- Організація адаптації персоналу
- Ведення первинної бухгалтерської документації
- Управління командою
- Лідерство
- Високий рівень уваги
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — середній
Схожі кандидати
-
Адміністратор
Одеса -
Адміністратор
Одеса -
Адміністратор SPA-салону
Одеса -
Адміністратор
15000 грн, Одеса -
Адміністратор, секретар, помічник, офіс-менеджер
Одеса