Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 15 березня 2023 PRO

Надія

Менеджер з продажу, оператор кол-центру інтернет-магазину, 17 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто проживання:
Калуш
Готовий працювати:
Дистанційно, Калуш

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор call-центра з продажу послуг

з 05.2022 по 11.2022 (6 місяців)
Примус, Дистанційно (Автобізнес та автосервіс)

Інформування (потенційних) клієнтів про акції та зміни, що проходять Компанії замовника; продаж його продукту чи виявлення потреб клієнта та запрошення його до сервісу - в залежності від завдання замовника послуги.

Мене приваблює сфера автобізнесу і я б хотіла продовжувати працювати у цьому напрямку. Мене мотивує як хороша зарплата, дружня робоча атмосфера, комфортна комунікація між співробітниками та відділами, спільні корпоративні міроприємства так і сам факт вдало завершених угод. Особливий драйв - від "важких" клієнтів, які підписали з нами договір. Мені подобається допомагати людям у підборі кращих варіантів, зацікавлювати вигідними пропозиціями, згладжувати "гострі кути", консультувати, знаходити вирішення проблем, що у них виникають (як інформаційно так і технічно). І не тому, що так потрібно по роботі, а тому, що це мене надихає і я потребую себе реалізовувати саме так. "Незручних", "дурних" чи "дивних" питань не боюсь - це скоріше викликатиме у мене "спортивний інтерес" - ще один плюсик у архів вдалої допомоги та додаткової можливості покреативити у пошуку нестандартних варіантів позитивного розв'язку.

Менеджер служби підтримки

з 09.2017 по 02.2022 (4 роки 5 місяців)
4Service Holdings GmbH, Інші країни (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

• Розгляд скарг і вирішення конфліктних ситуацій. Підняття рівня задоволення Компанією та брендом в цілому.
• Участь у розробці нових стратегій відділу.
• Підготовка текстів для розсилки та власне виконання самого розсилання.
• Створення нових шаблонів та скриптів.

• Вдосконалено систему автовідповідей.
• Введено систему КРІ та прийняття участі у її перегляді.
• На час тимчасової призупинки роботи із-за пандемії в рамках змін стратегії по переорієнтації Компанії працювала у сфері холодних ( страховка від коронавірусу) та гарячих ( текстиль) продаж. Згенеровані мною за час роботи ідеї по покращенню текстів скриптів та вдосконаленню процесу комунікацій з клієнтами були впроваджені в роботу.

Менеджер відділу продаж

з 09.2016 по 09.2017 (1 рік)
"Плеєр.Ру", Інші країни (Роздрібна торгівля)

Робота із теплими та гарячими лідами по типу В2С.

Спеціаліст з охорони праці

з 04.2000 по 07.2008 (8 років 3 місяці)
Укрреставрація, Укравтодор, Івано-Франківськбуд, Київ-Калуш (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

За час роботи освоїла безпечні методи роботи з новою німецькою спецтехнікою по ремонту та будівництву доріг ( а саме, таких виробничих марок : SCHAFER, WIRTGEN, HOFFMAN). Налагодила взаємовигідні відносини з представниками санітарного, пожежного нагляду та інспекторами Держнаглядохоронпраці.
Налагоджені закупівлі спецодягу та спец харчування з більш вигідними торгівельними фірмами.

Продавець-дистриб'ютор

з 05.1998 по 10.1999 (1 рік 5 місяців)
Л'Амбре, Калуш (парфумерія та косметика)

Дистриб'юторство у мережевій Компанії дало основні поняття і навики системи прямих продаж, уміння відчувати потенційного клієнта та знаходити точки зацікавлення. Тут я пройшла перші курси по роботі із запереченнями.

Тур.агент

з 09.1997 по 03.2000 (2 роки 6 місяців)
Формула, Фламінго, Веста, Київ (Туризм)

- Пошук потенційних покупців, оцінка їх платоспроможності, консультація, зацікавлення продуктом, запрошення на презентацію.
Подобалось працювати поруч із компаніями-конкурентами. Так як між агентами був договір, що можемо контактувати із тими клієнтами, які "зірвались" у колеги-конкурента. Це був особливий драйв - переконати клієнта, якого не зацікавив конкурент.

Освіта

КДТУБіА (КІБІ)

ПЦБ, Київ
Вища, з 1997 по 2002 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

тайм-менеджменту, курс інформаційної гігієни, ознайомлення із CRM.

2 місяці

Розпочала навчання по курсу "SMM та таргетингу"

(в процесі навчання)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Outlook CRM Бітрікс24 1С:Бухгалтерія Skype Бухгалтерський облік CSS HTML Google Sheets Zoiper Google Багатозадачність Стресостійкість Доброзичливість

Рекомендації

  • Слєсаренко Єлєна

    Слєсаренко Єлєна

    Керівник Служби Підтримки ТП ЦП Росія/Білорусія, 4Service Holdings GmbH

    Контактні дані приховані
  • Пільщикова Марія

    Пільщикова Марія

    Керівник відділу HR, 4Service Holdings GmbH

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

• Грамотна українська та російська мови. Обома мовами володію вільно і легко переходжу з однієї на іншу.
• Розумію, що ви шукаєте молодого спеціаліста, але зверніть увагу, що у мене втричі довший "гарантійний термін". Мені уже не потрібно буде йти у декрет чи відпрошуватись у дит.садок. Я не палю - це ще 20% економії часу на перекури і плюс до ефективності та екологічності.
• Подобається робота, де потрібно допомагати людям визначатись із вибором, надавати їм докладну інформацію, бути джерелом їх натхнення і причиною гарного настрою від процесу купівлі.
• Люблю генерувати ідеї. Тому що в процесі роботи завжди є що вдосконалити, пришвидшити чи модернізувати. Мої пропозиції ( не один десяток ) по вдосконаленню робочого процесу були втілені компаніями, в яких я працювала раніше.
• Умію працювати в стресових ситуаціях та з людьми різного темпераменту, різного віку, різного інтелектуального розвитку.
• Швидко аналізую проблеми користувача і швидко знаходжу актуальні варіанти їх вирішення відповідно до поточної ситуації.
• Невідомі мені програми чи платформи - викликають у мене бажання вивчити їх, якщо вони необхідні для полегшення та вдосконалення робочих процесів.
• Для мене інтереси Клієнта, його задоволеність сервісом, продуктом чи брендом - це найперший пріоритет. Готова любити кожного нашого Клієнта та дарувати йому гарний настрій.
• Нагороджена грамотою за стійкість і позитив в роботі.
• Пишу тексти пісень на "рибу" чи по сюжету, рекламні тексти пісень на задану мелодію, слогани та акровірші.
• У 1999-2000рр працювала ведучою ВУТ (вуличного телебачення). Ми самі розробляли матеріали для соціально-політичних тем і потім втілювали їх на вуличних майданчиках і телемостах.

* З початком війни наша консалтингова Компанія пішла з ринків Росії та Білорусії. Я втратила роботу, але шикарний досвід залишився мені у поміч. Наш колектив щиро вболівав за результат роботи, ми всі були щирими прибічниками нашого бренду. Наша Компанія вибудовувала правильну політику з точки зору цінностей, покращення сервісу та потреб Клієнта. У колективі була товариська атмосфера, взаємовиручка і взаємопідстраховка, особливий драйв у роботі. Ми постійно щось вдосконалювали у робочому процесі, до наших ідей та пропозицій прислухались. Всі вони згодом втілювались у нових стратегіях. Кожен вболівав за свою роботу зокрема і за спільні показники також. Очолював нашу службу чудовий керівник, такий же дипломатичний і добросовісний, як і кожен з нас. Хоча ми були із різних країн, та старались зустрічатись 1-3 рази на рік. Компанія стала для мене відмінним місцем для розвитку, моєю другою сім'єю. Надіюсь потрапити у таку ж старанну, згуртовану і позитивну атмосферу.
П.С. Весь колектив був молодим. Може тому я і досі почуваю себе років на 25.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: