Резюме від 27 березня 2024 Файл

Ірина

Директор філії

Вік:
32 роки
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

ОСОБИСТІ ДАНІ
Ім'я Ірина Василівна Шалан

Адреса вул. Львівське шоссе, 47/2, кв.40, 29000 Хмельницький

Номер телефону [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Email [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Дата народження 05-07-1991

Місце народження Хмельницька обл., Віньковецький р-н., смт. Віньківці

Стать Жіноча

Сімейний стан Заміжня, син 3 роки

Водійські права В

ПРОФІЛЬ

Особисті якості:
Відповідальна, цілесрямована, скурпульозна, життєрадісна, активна

ОСВІТА І КВАЛІФІКАЦІЇ
вер 2008 - чер 2013 Спеціаліст
Національний університет біоресурсів і природокористування України, Київ
Спеціальність ‑ правознавство, диплом‑ КВ №45303169

2017 - 2017 Свідоцтво про підвищення кваліфікації
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, Київ
Програма- кадровик. Вищий рівень

вер 2020 - теп. час Магістр
Інститут інноваційної освіти Київського національного університету будівництва і
архітектури, Кам"янець-Подільський
Спеціальність‑ Архітектура та містобудування/ Архітектура будівель та споруд/архітектор

ДОСВІД РОБОТИ
вер 2013 - вер 2015 Провідний юрисконсульт
Державна інспекція сільського господарства в Хельницькій області, Хмельницький
Основні обв"язки:
• контроль за дотриманням працівниками службових обовязків з дотримання процедури
перевірки вимог земельного законодавства
• розповсюдження необхідної інформації про чинне законодавство та зміни до нього
• правова допомога громадянам, шляхом надання консультацій та опрацювання
звернень та скарг
• представництво інтересів установи в органах судової влади та в інших установах і
організаціях

Причина звільнення‑ у зв"язку із ліквідацією
жов 2015 - лип 2016 Інспектор з кадрів (штат 30 працівників)
ТОВ "Опус-Авто плюс", Хмельницький
Основні обов"язки:
• ведення повного циклу кадрового діловодства ( прийом, звільнення, переведення,
суміщення, сумісництво, ведення та заповнення особових справ, карток П‑2, ведення
табелю обліку робочого часу, накази на відпустку,відрядження, заповнення та подання
листків непрацездатності, заповнення трудових книг, внесення змін до штатного розпису,
складання графіків відпусток)
• формування наказів по основній діяльності підприємства
• адміністративні функції
• юридичний супровід договорів підприємства
• HR ( розміщення вакансій згідно заявок керівників, формаваня кадрового резерву,
співпраця з навчальними закладами, рекрутинговими агенствами, видавництвами та
центрами зайнятості, анкетування, організація підвищення кваліфікації працівниками)

Причина звільнення‑ відсутність кар"єрного росту

лип 2016 - січ 2019 Мереджер з персоналу-керівник відділу кадрів- НR директор (штат від 50 до 450
працівників)
ТОВ "Полларді Фешн груп", Хмельницький
Основні обов"язки (менеджер з персоналу, штат 50 працівників):
• ведення повного циклу кадрового діловодства ( прийом, звільнення, переведення,
суміщення, сумісництво, ведення та заповнення особових справ, карток П‑2, ведення
табелю обліку робочого часу, накази на відпустку,відрядження, заповнення та подання
листків непрацездатності, заповнення трудових книг, внесення змін до штатного розпису,
складання графіків відпусток)
• HR/рекрутинг ( розміщення вакансій згідно заявок керівників, формаваня кадрового
резерву, співпраця з навчальними закладами, рекрутинговими агенствами,
видавництвами та центрами зайнятості, анкетування, організація підвищення кваліфікації
працівниками)

Основні обов"язки (керівник відділу кадрів, штат понад 200 працівників)
• створення відділу кадрів (Розробка посадових інструкцій працівникам, підбір
працівників, навчання працівників)
• контроль за веденням працівниками повного циклу кадрового діловодства
• розробка посадових інструкцій для нововведених посад, у звязку із розширенням
підприєства
• організація навчань та підвищень кваліфікації для працівників

У безпосередньому підпорядкуванні ‑ 4 працівники (1 інспектор з кадрів, 1 рекрутер, 1
секретар, 1 адміністративний мереджер)

Основні обов"язки (НR директор, штат 400‑450 працівників на момент звільнення)
• контороль за роботою відділу кадрів (4 працівники)
• формування нової структури команії у зв"язку із розширенням та перспективним
баченням власників
• формавання, налагодження роботи адміністративно‑господарського відділу (20
працівників), контроль за роботою відділу
• формування бренду компанії, внутрішніх стандартів і правил
• пошук та налагодження роботи компанії у інших регіонах країни (зокрема відокремлене
виробництво у м. Кам"янець‑Подільський, та 12 салонів роздрібної торгівлі у західному
та центральному регіонах)
• адміністративно‑господарське планування (пошук нових приміщень, торгових площ,
організація ремонтних робіт, будівництво, супровід документації, графіки виконання
робіт, взаємодія з державними органами)
• представництво компанії під час перевірок державними органами

Причина звільнення ‑ декретна відпустка
лис 2019 - сер 2021 Головний інспектор будівельного нагляду сектору по роботі з дозвільними
документами
Управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Хмельницькій області,
Хмельницький
Державний службовець, категорія "В"
Основні обов"язки:
• нагляд за дотриманням архітектурно‑будівельних норм
• реєстраія документів дозвільного характуру ( документи на початок виконання
підготовчих/будівельних робіт, документи про готовність об"єктів до експлуатації)
• консультаційна діяльність

вер 2021 - тра 2022 Юрисконсульт
ТОВ "Технобуд конструктив", Хмельницький
Основні обов"язи:
• ведення клієнтської бази, переговори з новими та діючими клієнтами
• укладання договорів про надання послуг
•констультації у сфері будівельної діяльності ( роз"яснення з приводу подачі документів,
перелік необхідних документів для отримання дозволу на початок будівельних робіт,
подачі повідомлення про початок будівельних робіт, а також питання прийняття об"єктів
в експлуатацію)
• констультації з приводу специфіки роботи реєстру будівельної діяльності та його
можливостей для замовників будівництва
• підготовка пакету документів для подачі до органів містобудівної діяльності
• співпраця з підрядними та проектними організаціями, експертами, БТІ та нотаріусами

НАВИЧКИ
Microsoft Word Дуже добре

Microsoft Excel Дуже добре

Англійська мова Середній рівень

Користування Дуже добре
офісною технікою

Наявність власного
авто

Сертифікат Дуже добре
вільного володіння
державною мовою

Схожі кандидати

Директор філії
30000 грн, Хмельницький

Керівник філії
15000 грн, Хмельницький, Дистанційно

Керівник філії, комерційний директор, керуючий магазинами
Хмельницький, Івано-Франківськ , ще 6 міст

Керівник філії, магазину, виробництва, відділення, СТО
Хмельницький

Директор філії
40000 грн, Хмельницький

Виконавчий, операційний директор, керівник філії, регіонального підрозділу
Хмельницький, Львів, Кам'янець-Подільський

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: