Резюме від 5 грудня 2023 Файл

Людмила

Менеджер по продажам

Вік:
49 років
Місто:
Охтирка

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

Горяйстова Людмила Павлівна
Дата народження: 29.09.1974 р.
Місце народження та проживання: м,Охтирка, Охтирський р-н., Сумська обл.
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета:
Заміщення вакантної посади – менеджер по збуту продовольчих та промислових товарів, регіональний менеджер по збуту. Мета знайти роботу з перспективою професіонального та кар’єрного зростання.

Освіта:
Закінчила у 1998 році Українську інженерно-педагогічну академію і отримала повну вищу освіту за спеціальністю “Технологія машинобудування” та здобула кваліфікацію інженера-механіка.

Досвід роботи:
Трудовий стаж розпочато у 1994 р
Останні 5 років працювала менеджером по збуту у приватних підприємців.
Обов’язки:
– прийом та опрацювання заявок, надання технічних консультацій клієнтам;
– налагодження роботи торгового відділу ;
– контроль дебіторської заборгованості та документообігу;
– розробка ціни та цінової політики;
– ведення переговорів з потенційними клієнтами та партнерами.
– контроль залишку продукції на складах та своєчасне її замовлення;
– аналіз ринку;
– тижнева та місячна звітність.
З 01.11.2006 р по 29.04.2011р працювала на підприємстві по виробництву металопластикових вікон ТОВ” Ремус” .

Обов’язки:
– пошук нових клієнтів;
– робота з існуючою базою клієнтів;
– робота з VIP клієнтами;
– складання комерційних пропозицій;
– ведення переговорів;
– укладання договорів;
– контроль документообігу;
– контроль дебіторської заборгованості;
– контроль за відвантаженням продукції та супроводження її до клієнта;
– обслуговування тендерів;
– аналіз ринку;
– перерахунок цін;
– тижнева та місячна звітність.

Додаткова інформація:
• Знання мов: українська та російська (вільно)
• Вільне володіння ПК (Windows, Microsoft Оffice , Internet, 1С,Altavin)

Особисті якості:
Цілеспрямованість, комунікабельність, працелюбність, аналітичні здібності, відповідальність, стресостійкість, вміння швидко навчатися новому, маю навички командноі роботи.

Інтереси:
Читання книг, йога,подорожі.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: