• Файл

Анастасія

Бухгалтер, администратор, менеджер

Вік:
34 роки
Місто:
Червоноград

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме від 11.05.2022 р.

Капанадзе Анастасія

Вік: 32 роки

Місто: Червоноград

Сімейний стан: одружена, є дочка

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Електронна адреса: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи

Бухгалтер

з 06.2013 р. по нині:

Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини ПМР

До спектра моїх обовꞌязків входить:

З 06.2013 р. по 04.2014 р.

- складання фінансової, податкової, статистичної звітності на основі даних
бухгалтерського обліку;

- складання бюджетних форм (бюджетний запит, кошторис, довідок про
зміни річного кошторису), бюджетування загального та спеціального фондів
(складання бюджету з обгрунтуванням витрат на майбутній період);

- складання звітності з ЄСВ та НДФЛ у программному комплексі M.E.Doc;

З 05.2014 р. по нині

- ведення меморіальних ордерів, карток аналітичного обліку асигнувань,
касових та фактичних видатків закладів, їх аналіз;

- складання фінансових звітів ф.№2м «Звіт про надходження та використання
коштів загального фонду », ф.№7м «Звіт про заборгованість за бюджетними
коштами»;

- контроль за станом розрахунків з постачальниками послуг, ведення
дебіторської та кредиторської заборгованостей;

- аналіз фактичних витрат на заробітну плату;
- ведення аналітичних книг закладe (головна книга, книга обліку асигнувань
та додатково виділених коштів, прийнятих зобовꞌязань)

- облік первинних документів, систематизація інформації (накази, листи
непрацездатності, табелі використання робочого часу);

- нарахування заробітної плати, відпускних, допомоги з тимчасової
непрацездатності (штат 230 штатних одиниць), здійснення відрахувань за
виконавчими листами згідно чинного законодавства;

- здійснення тарифікації працівників у звꞌязку зі зменшенням/збільшенням
навантаження;

- контроль за витратами фондів оплати праці і матеріального заохочення,
застосування форм і систем заробітної плати.

Освіта

Красноармійський індустріальний інститут Донецького Національного
Технічного Університету

Спеціальність Економіка підприємства

Повна вища (магістр)

Під час навчання проходила практику за спеціальністю.

Отримала диплом з відзнакою.

Інші навички

Навички роботи з компютером: MS Office, M.E.Doc, Електронний кабінет
страхувальника; робота з оргтехнікою.

Знання мов

Українська вільно

Російська вільно

Англійська нижче середнього

Особисті якості

Уважність, вміння працювати з великим обсягом даних, аналітичні здатності,
акуратність, вміння концентруватися, уважність до деталей, чесність та
відповідальність, орієнтовність на результат, вміння самостійно вирішувати
поставлені задачі.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: