Резюме від 5 квітня 2023 Файл

Ольга

Адміністратор

Місто:
Бориспіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

www.work.ua/resumes/1303341/

резюме от 15/01/2022
Заєць Ольга Сергіївна
Адміністратор, секретар, інспектор з кадрів
Від 12 000 грн/міс
Повна зайнятість, часткова зайнятість

Дата рождения: 25липня 1989 (32 роки)
Город: Бориспіль
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Эл. почта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ціль
Одержання посади секретаря, адміністратора на ресепшн для постійної роботи в стабільній вітчизняній чи іноземній компанії з можливістю професійного зростання.
Досвід
Інспектор відділу кадрів
З 03.2017 по теперішній час (відпустка по догляду за дитиною до 3х років)
ТОВ « Технікс Трейдинг»; торгівля мобільними пристроями та аксесуарами
Формування кадрової служби з нуля;
робота зі Штатним Розкладом компанії (розробка, оформлення, впровадження)
формування та ведення особових справ працівників (від прийому до звільнення);
формування та подання звітів до держорганів (ДФС України, Управління праці та соцзахисту населення);
робота з договорами ГПХ.

Інспектор відділу кадрів
з 07.2014 по 02.2017 (2 роки 7 місяців)
ТОВ «ТВА-ГРУП» мережа аптек
Оформлення прийому, переведення, звільнення співробітників компанії;
формування та ведення особових справ працівників;
заповнення кадрових журналів;
складання графіків відпусток;
оформлення лікарняних листів та санаторних путівок працівників
прийом кореспонденції/дзвінків, зустріч/прийом гостей офісу
Виконання особистих доручень директора

Менеджер по роботі з персоналом
з 04.2012 по 10.2013 (1 грік 6 місяців)

Міжнародна охоронна компанія G4S; СП "Група 4 Секурітас" Лтд Україна (Охорона, охоронний бізнес)
Виконання обов'язків HR-менеджера (пошук та відбір кандидатів, телефонні співбесіди)
Оформлення прийому, переведення, звільнення співробітників компанії;ведення табеля обліку робочого часу;
формування та ведення особових справ працівників;

Практичний психолог і соціальний педагог
з 08.2010 по 11.2011 (1 рік 3 місяці)
ЗОШ №2 (Освіта)
Діагностика якостей особистості;
Профілактика негативних явищ у молодіжному середовищі;
Розробка тренінгів, занять та комплексних програм для дітей, батьків, персоналу;
Викладацька діяльність у гуртку психології.

Освіта
Вища
з 09.2006 по 06.2011
Ніжинський державний університет ім. М.В.Гоголя, факультет Психології та соціальної роботи; спеціальність психологія.
Стажування
Бобровицька соціальна служба сім'ї дітей молоді
з 09.2009 по 12.2009
Додаткова освіта, курси
2014 – Інсттут підготовки кадрів промисловості
2016 – курси підвищення кваліфікації у Профі-центрі Стрільникових «Директор з персоналу та 1С»
Професійні навички
Навички роботи з комп'ютером
1С "Зарплата и кадры" (7.7;8.3)
M.E.DOC
Стандартный пакет Microsoft Office :
Microsoft Office Word
Microsoft Office Excel
Microsoft Office PowerPoint
Microsoft Office Picture Manager
Мова
Українська - експерт
Російський - середній
Англійська – середня (готова відвідувати додаткові курси)
Рекомендації
Казімір Наталія Вікторівна ТОВ «Технікс Трейдинг»;
Заступник головного бухгалтера [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Категорія В

Особистісні якості
Завзятість у досягненні мети;
Цілеспрямованість;
Пунктуальність;
Навчання, бажання розвиватися

Свідоцтво викладача малювання у художньому гуртку (2006)
Читання історичної та детективної літератури;
Вишивка;
Активний відпочинок.

Схожі кандидати

Адміністратор
Бориспіль

Адміністратор
Бориспіль

Адміністратор
20000 грн, Бориспіль

Адміністратор рецепції
20000 грн, Бориспіль

Адміністратор ресторану
Бориспіль

Адміністратор
Бориспіль

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: