Резюме від 2 липня 2022 Файл

Юлія

Заместитель управляющего

Місто:
Кременець

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Осауленко Юлія Володимирівна
Дата народження: 27.11.1979
Місто: Херсон
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ціль: Заміщення вакантної посади заступника керівника, заступника керуючого магазином, менеджера закупівель, менеджера з продажів.

Освіта:1986 р. – 1997 р., повна загальна середня освіта (відмінник навчання); 1997р. – 2003р.,вища освіта, Дніпропетровська державна медична академія, ІІІ медичний факультет «лікувальна справа», спеціальність «лікар».

Додаткова освіта: 2003р. - тренінг для менеджерів з продажу.
Досвід роботи:
Вересень 2002р.- червень 2003р. – комірник, співробітник відділу сертифікатів головного складу ТОВ «Вента» м.Дніпро.
Функціональні обов’язки:
— формування пакетів документів (сертифікати якості) згідно накладних для клієнтів(лікарські препарати, фармацевтична і косметична продукція);
— контроль наявності сертифікатів якості і іх відповідності документації при надходженні товару на склад;
— робота з копіювальною технікою;
— контроль правильності заповнення документів;
— ведення внутрішньої звітності.

Червень2003р.-вересень 2003р. – заступник керівника логістичного відділу головного складу ТОВ «Вента» м.Дніпро.
Функціональні обов’язки:
— контроль над формуванням співробітниками повних пакетів документів згідно накладних для клієнтів(лікарські препарати, фармацевтична і косметична продукція);
— контроль оформлення і вчасної відправки товару зі складу з повним документальним супроводом;
— контроль правильності заповнення документів;
— ведення внутрішньої звітності.

Вересень 2003р. – березень 2004р. - менеджер з продажуТОВ «Вента» м. Дніпро.
Функціональні обов’язки:
— організація оптових продажів (лікарські препарати, фармацевтична і косметична продукція) ;
— підтримання існуючої клієнтської бази і пошук нових клієнтів;
— моніторинг ринку та конкурентів;
— контроль правильності заповнення документів, оформлення договорів;
— забезпечення взаємодії між усіма відділами компанії (бухгалтерія, фінансовий відділ, склад, відділ закупівель, відділ продажу);
— ведення внутрішньої звітності;
— ведення переговорів;
— обробка вхідної кореспонденції;
— контроль виконання обов’язків клієнтів;
— контроль дебіторської заборгованості;
— виконання доручень керівника відділу.

2004р. - менеджер з продажуТОВ «Елегант-Фарм» м. Дніпро.

2005р. - менеджер відділу логістики ТОВ «Фармвест» м. Дніпро.
Функціональні обов’язки:
— контроль наявності товару і формування оптимальних залишків на регіональних складах;
— аналіз продажів регіональних складів;
— забезпечення взаємодії між усіма відділами компанії (фінансовий відділ, транспортний відділ,склад, відділ закупівель);
— ведення внутрішньої звітності, контроль ведення документації;
— розробка зведеної звітності для керівництва.

2006р. – заступник керівника відділу закупівель ТОВ «Фармвест» м. Дніпро.
Функціональні обов’язки:
— контроль наявності товару і формування оптимальних залишків на складі;
— безпосередня співпраця з постачальниками, визначення найбільш прийнятної пропозиції, аналіз інформації від постачальників щодо нових пропозицій і цін;
— аналіз продажів головного складу;
забезпечення взаємодії між усіма відділами компанії (фінансовий відділ, бухгалтерія,склад, відділ продажу);
— ведення внутрішньої звітності, контроль ведення документації;
— розробка зведеної звітності для керівництва.

З 2009 р. – фізична особа-підприємець – оптова торгівля (лікарські трави, фіто чаї).

З 4 січня 2022р. – фахівець із публічних закупівель, ЗДО №10 м.Херсон.

Професійні навички:
— володіння комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет);
— робота в 1С (реалізація);
— вміння користуватися офісною технікою;
— досвід роботи з клієнтами;
— досвід в сфері оптових і роздрібних продажів;
— навички ведення документообігу (первинна документація, електронна звітність, оформлення договорів);
— грамотна письмова та усна мова;
— навички управління персоналом;
— Знання мов: українська — вільно володію; російська – вільно володію.
Особисті якості:
Здатність швидко навчатися, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації, ініціативність, порядність, відповідальність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена, є син 15 років.
Власне авто: так.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами