- Файл
Олександр
Менеджер проєктів (IT)
- Вік:
- 37 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8421569/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Петров Олександр Володимирович
Дата нарождения: 22.07.1988
Освіта вища:
• Київський університет управління та підприємництва (Факультет економіка підприємництва – спеціаліст);
• Комп'ютерна Академія IT Step;
Професійні навички та якості:
• володіння офісними програмами, впевнений користувач набору Microsoft Office;
• спрямованість на результат;
• аналітичне мислення;
• переговорні навички та презентації;
• володіння BPMN, UML, Postman, Jira, Confluence, Draw.io, Notepad, Figma,
• Miro, АБС Б2, Lotus, Nuxeo, Corezoid, Power bi;
• розуміння специфікацій (Swagger);
• розуміння принципів розробки ПЗ, досвід взаємодії з командою розробки
• базове розуміння SOAP, REST-API, JSON, XML, Java, Linux;
• розуміння принципів створення інтерфейсів продуктів (UX/UI);
• розуміння принципів створення програмного забезпечення, SDLC та створення цифрових продуктів
• написання проектної документації;
• досвід управління беклогом, роадмапом, планування робіт та визначення пріоритетів;
• досвід побудування високодоступних, високонавантажених продуктивних та банківських систем, cистем дистанційного обслуговування;
• робота в startup, fintech проектах
Досвід роботи:
18.02.2010 – 18.06.2010 – спеціаліст із залучення клієнтів у торгових
мережах "АТ Форвард Банк"
• залучення клієнтів та продаж кредитних продуктів продуктів так карт на торгових точках;
• консультація клієнтів;
• перевірка та підписання документів, після продажне обслуговування клієнтів;
18.06.2010 – 25.02.2011 – провідний спеціаліст з розвитку
продаж “АТ Форвард Банк”
• підбір та адаптація нового персоналу, управління командою 30-35 фахівців;
• організація роботи спеціалістів із залучення клієнтів у мережах торгових, та координація командної роботи, підвищення эффективности роботи команди;
• організація та проведення спільних акцій з торговельними мережами;
• контроль роботи фахівців, наявність рекламних поліграфічних матеріалів на торгових точках;
• підготовка та виконання планів продажу споживчих кредитів, карткових продуктів, страхових продуктів та інших продуктів, складання звітності;
• взаємодія із керівництвом магазинів;
• залучення нових партнерів на співпрацю та відкриття нових пунктів продажів;
01.05.2011 – 31.05.2013 – керівник відділу споживчого кредитування та роботи з банками, роздрібна мережа «Мобілочка»
• аналіз ринку, аналіз ефективності існуючих умов кредитування та проведення переговорів із банками (постійний моніторинг пропозицій банків щодо кредитування);
• розробка нових кредитних продуктів, переговори та домовленості про нові умови продуктів по кредитам;
• підготовка, погодження та підписання договорів співпраці (аналіз всіх умов співпраці та відображення їх у договорі, погодження спірних моментів із представниками банків, контроль підписання та виконання договору);
• координація роботи зі споживчим кредитуванням у магазинах мережі (інформування персоналу магазинів про умови кредитування, зміни та доповнення, контроль надання послуг кредитування банками-партнерами, консультації співробітників магазинів, координація та участь у відкритті нових магазинів);
• розробка та організація проведення спільних акцій з банками-партнерами (розробка маркетингових акцій та активностей, узгодження всіх питань з партнерами, проведення акцій, аналіз результативності заходів, звітність щодо проведених акцій);
• планування продажів у кредит, бюджетування;
• організація та контроль документообігу з партнерами;
• контроль та звірка документів щодо взаєморозрахунків з партнерами, за товар, відпущений у кредит, взаєморозрахунки за умовами співпраці;
• написання методик роботи з технологіями кредитування – для магазинів та впровадження в мережі;
• складання проектної документації, координація проектів із запровадження кредитування, постановка на реалізація для IT департаменту, оптимізація процесів та впровадження нових, доопрацювання, тестування, запровадження процедур кредитування в облікових системах, запровадження звітності;
• складання проектної документації, постановка завдань, тестування та впровадження проекту споживчого кредитування "Кредитний Брокер"
• впровадження кредитування інтернет магазину – написання та впровадження бізнес-процесів, координація з IT, логістикою, кол-центром, контроль якості виконання процедур.
01.10.2013-01.09.2022 – менеджер/бізнес-аналітик IT проектів
ГК Фокстрот "Фінансовий Брокер"
• розробка IT стратегії, формування портфелю IT проектів, встановлення цілей, завдань, та контроль за їх виконанням;
• збір, формування, документування та аналіз бізнес-вимог внутрішніх та зовнішніх користувачів;
• участь у технічній інтерпретації та реалізації бізнес-вимог з IT командою;
• адміністрування проектів компанії згідно методології Agile;
• моніторинг проектів на предмет досягнення планових KPI показників проектів
• аналіз, моделювання, оптимізація діючих бізнес-процесів, процедур;
• розробка, введення технічних завдань на доопрацювання та розробку програмного забезпечення,
• введення технічних завдань, взаємодія з банками, фінансовими, страховими компаніями, інтернет магазинами, державним сервісом Дія для виконання інтеграцій та підключення і роботи в ПЗ,
• робота в напрямку автоматизації процесів компанії;
• робота в напрямку пріорітизації завдань та проектів;
• ведення проектної документації;
• планування проектів, контроль за термінами виконання завдань;
• координація і комунікація між підрозділами компанії (мережа компанії, відділи компанії),
• координація і комунікація із зовнішніми партнерами (банки, фінансові, страхові компанії, торгові мережі, інтернет магазини);
• аналіз, оптимізація IT інфраструктури та операційної стратегії;
• написання проектної документації, тестування та впровадження нових бізнес – процесів;
• оформлення корпоративної документації – документи і процедури які регламентують роботу та процеси компанії, внесення змін;
• аналіз звернень користувачів, збір інформації, систематизація та робота над покращенням роботи ПЗ;
• управління ризиками;
• технічна підтримка клієнтської інфраструктури та поточних проектів;
• винесення пропозицій щодо реалізації та впровадження нових проектів;
• моніторинг роботи ПЗ;
• адміністрування систем;
• технічна підтримка користувачів (віддалене підключення), консультації по роботі та функціоналу ПЗ.
01.11.2022 - аналітик IT проектів банк ПУМБ.
• виявлення бізнес-потреб, визначення мети і зацікавлених сторін задач проекту;
• виявлення, збір, обробка, аналіз та погодження бізнес, системних, вимог замовників до програмних продуктів;
• комунікація із замовником та зацікавленими підрозділами, узгодження вимог та специфікацій,
• збір необхідних даних від третіх систем для інтеграції (специфікації, тестові дані, робочі запити)
• формування технічних завдань та постановка задач, написання User Story, User Cases, в напрямку розвитку систем обслуговування клієнтів та систем дистанційного обслуговування клієнтів;
• пошук можливостей повторного використання технологій;
• допомога у визначенні бачення продукту, участь в управлінні беклогом програмного продукту;
• оцінка трудовитрат процесу до та після автоматизації;
• опис бізнес-процесів «AS IS» та «TO BE» («як є» та «як має бути»);
• створення та документування функціональних і технічних вимог для розробок в рамках проектів і задач;
• координація розробки, тестування, впровадження процесів та ПЗ;
• контроль якості виконання, тестування та усунення помилок при розробці ПЗ;
• методологічна підтримка, розробка та вдосконалення технічної документації;
• підтримку менеджерів проектів підрозділу в області бізнес аналізу розробки технічних вимог;
• співпраця з командами розробників для реалізації проєкту;
• оцінка ризиків та їх мінімізація з урахуванням законодавства та внутрішніх процедур банку;
• презентація результатів роботи керівництву та зацікавленим сторонам;
• адміністрування проектів компанії згідно методології Agile.
Володіння мовами:
• Українська – вільно;
• Російська – вільно;
• Англійська – середній.
м. Київ тел. [
Схожі кандидати
-
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, B2C супровід існуючих клієнтів та адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Київ -
Менеджер проєктів, продажу, реклами
45000 грн, Київ -
Менеджер проєктів
50000 грн, Київ -
Руководитель проекта
Київ -
Менеджер проєктів
Київ -
Social media manager, контент-менеджер (SEO, SMM, AI)
65000 грн, Київ