Резюме від 15 лютого 2024 PRO

Володимир

Директор з маркетингу, керівник департаменту, 70 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний спеціаліст з маркетингу

з 09.2016 по 01.2024 (7 років 4 місяці)
ТОВ з ІІ "Белферт Україна", Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

1. Дослідження ринків збуту нафтохімічної продукції в Україні, а саме: азотні та комплексні добрива, бензин, дизельне паливо, нафтові олії, бітум, поліефірні нитки, волокна, полотна,
поліаміди, поліетилен високого тиску, поліетилентерефталат,
склопродукція, віск та парафіни нафтові, шини, метанол, аміак та інша продукція. Складання піврічних та річних зрізів ринку з використанням статистичних даних митниці, аналітичних видань, а також даних конкурентного середовища
2. Щомісячний аналіз митної статистики (40 видів продукції)
3. Формульне ціноутворення з нафтохімічної продукції - мінеральні добрива, поліетилен високого тиску та інші
4. Цінова аналітика з продукції підприємств концерну з використанням митних даних, міжнародних котирувальних видань, конкурентного середовища. Побудова графіків, відстеження сезонних коливань, динаміки цін на кордоні суміжних країн
5. Складання та оформлення бізнес-плану підприємства
6. Участь у формуванні політик продажів на підприємствах концерну
7. АВС аналіз продажів компанії в розрізі продукції (в натуральному та ціновому вираженні), контрагентів, складських запасів
6. Розробка заходів з оптимізації логістично-складських об'єктів
7. Організація та проведення конкурсних торгів на продукцію: азотні добрива, мінеральні олії
8. Організація участі компанії у виставкових заходах. Розробка візуалізації стендів та масштабних експозицій для участі у виставках
9. Розробка презентацій продукції концерну. Проведення презентацій продукції на виставках, та в офісах клієнтів.
10. Розробка бренд-буку та каталогу продукції компанії. Макетування та здавання до друку різноманітної поліграфічної продукції.
11. Формування клієнтської бази даних підприємства
12. Управління маркетинговими коммунікаціями. Організація корпоративних заходів та привітань
13. Розробка концепції, техзавдання, контенту та замовлення веб-сайту компанії
14. Розробка та замовлення корпоративної айдентики компанії, різноманітних рекламно-інформаційних матеріалів в агентствах на конкурсній основі
15. Щотижневий збір інформації з нафтохімічного ринку України та формування та розсилання дайджесту, розміщення новин на сайті компанії
16. Розміщення рекламної інформації у виданнях на веб-порталах
17. Управління digital-каналами компанії

Досягнення:
1. Вивів компанію на високий сучасний рівень з айдентики, участі у виставках, корпоративних презентацій, та представленням в мережі Інтернет
2. Успішно провів низку конкурсних торгів в одному з найважливіших для компанії напрямі - азотні добрива (карбамід, КАС, сульфат амонію)
3.Склав Бізнес-план та підготував до щорічного захисту в концерні
4. Надав достовірну інформацію щодо кон'юнктури ринку із висновками, що дало змогу впровадити ефективні управлінські рішення
5. Провів низку перемовин та ділове листування з іноземними контрагентами, що суттєво розширило можливості компанії із ЗЕД
6. Організував усі маркетингові комунікації та активності на сучасному міжнародному рівні

Заступник директора зі стратегічного розвитку

з 03.2015 по 09.2016 (1 рік 6 місяців)
Стропува-Україна, Київ (спільне україно-литовське виробництво твердопаливних котлів)

1. Розробка та погодження із засновниками компанії стратегії розвитку компанії
2. Проведення всіх маркетингових активностей підприємства
3. Участь у виставкових заходах по всій Україні
4. Успішне виведення на ринок нових моделей продукції
5. Масштабні рекламні компанії у ЗМІ
6. Розробка та впровадження бренд-буку компанії
7. Бюджетування та медіа-планування
8. Розробка макетів поліграфічної продукції, банерів, макетів виробничих шильд, бирок, фронтальної поверхні електронних блоків
9. Написання техзадань та замовлення сайтів, лендингових сторінок, інтернет-магазину
10. Участь у ціноутворенні
11. Розробка та впровадження концепції оптового продажу через регіональних представників по регіонах України
12. Пошук та запуск роботи з контрагентами щодо відповідального зберігання продукції по всій Україні
13. Набір та кураторство роботи регіональних представників компанії, аналітика з комп'ютерних комунікацій, тощо
14. Розробка концепції та створення навчального класу компанії
15. Зйомка фото- та відеоматеріалів
16. Написання статей, новин як іміджевого так і спеціалізованого характеру
17. Ведення форумів та соцмереж

Досягнення:
1. Розширив мережу дилерів на 7%, створив ідею нової продукції та вивів її за допомогою рекламних кампаній у топи продажів.
2. Організував систему роботи регіональних представників із підключенням нових логістичних каналів, що дозволило збільшити продажі на 10%.
3. Розробив бренд-бук компанії та організував рекламно-інформаційну роботу з дилерами по всій Україні.
4. Розширив участь компанії у конгресно-виставкових заходах до 20 на рік.
5. Вивів на новий рівень іміджеву складову компанії.
6. Організував навчання сервісних інженерів, а також упорядкував процес їхньої сертифікації, оформив навчальний клас.

Заступник директора з реклами

з 06.2014 по 02.2015 (8 місяців)
ТОВ "ЦКН Перспектива - XXI століття", Київ (курси в IT галузі)

1. Розробка та здійснення всіх рекламно-маркетингових активностей компанії
2. Удосконалення товарної політики компанії за допомогою просування нових перспективних напрямів та окремих курсів
3. Створення від макету всієї рекламної продукції для розміщення на носіях, зокрема поліграфії, реклами в метро, ​​зовнішньої реклами. Мозковий штурм, креатив, аналіз ефективності
4. Збільшення трафіку звернень до навчального центру за допомогою організації роботи промоутерів
5. Розробка концепції позиціонування компанії в мережі Інтернет, підтримка, розвиток та просування сайтів компанії
6. Проведення заходів щодо директ-мейлінгу у програмному полі Unisender
7. Розробка структури та макетування в Adobe Photoshop посадкових односторінкових сайтів (landing page) для просування курсів
8. Проведення масштабного маркетингу на різних інтернет-майданчиках
9. Проведення рекламних компаній із залученням контекстної реклами та використанням Google AdWords. Аналіз статистики відвідування сторінок та юзабіліті сайтів за допомогою Google Analitics
10. Зйомка всіх відеоматеріалів компанії - відгуків слухачів, думка тренерів про свої курси, пробні уроки, наповнення та просування корпоративного каналу YouTube
11. Здійснення заходів з фотографуванням викладачів, слухачів, івентів, уроків тощо
12. Розробка дизайну сторінок у соцмережах, постійне ведення сторінок: Facebook, Instagram
13. Розробка анкет та анкетування слухачів, обробка результатів
14. Організація участі компанії у майстер-класах та презентаціях

Досягнення: збільшив трафік потенційних слухачів за 7 місяців на 26%,
провів редизайн усіх рекламно-інформаційних матеріалів компанії зі зростанням ефективності звернень, вивів на новий рівень представництва у соцмережах, чим збільшив аудиторію на 12%, забезпечив високий рівень відеозйомки та монтажу та представив відео по 80% усіх курсів та викладачів.

Начальник відділу маркетингу

з 12.2008 по 08.2013 (4 роки 8 місяців)
Група компаній Надра, Київ (розвідка родовищ нафти і газу)

1. Організація роботи відділу маркетингу
2. Вивчення ринків нафтосервісних послуг. Використання математико-статистичного апарату при прогнозуванні частки ринку та багатофакторного аналізу кон'юнктури ринку. Проведення експертних оцінок, опитувань, конкурентний аналіз, SWOT-аналіз, аутсорсинг
3. Організація рекламної та виставкової діяльності в Україні, СНД та далекому зарубіжжі
4. Розробка стендових експозицій Групи компаній на всесвітніх виставках
5. Розробка ТЗ та брифів до веб-сайтів компанії, замовлення сайтів, з наступним запуском та просуванням
6. Створення брифів, попередніх ескізів та макетів рекламно-інформаційних корпоративних та технічних матеріалів
7. Проведення конкурсів із закупівель рекламно-інформаційних матеріалів, сувенірів, вибір на конкурсній основі контрагентів щодо виконання послуг забудови виставкових площ, розробки веб-сайтів
8. Створення презентацій, у тому числі, як корпоративних – загального характеру, так і технічних – за напрямками діяльності
9. Участь у переговорах з потенційними замовниками та партнерами
10. Створення клієнтських баз даних потенційних замовників та партнерів
11. Участь спільно з керівництвом компанії у розробці стратегічних планів та бізнес-планів.
12. Управління проектами

Досягнення:
1. Провів ефективну презентаційну діяльність у всіх напрямках компанії, чим залучив 23 прибуткові контракти
2. Розробив стратегію компанії та організував роботу з управління проектами, що структурувало та формалізувало маркетингові зв'язки на підприємстві та дозволило більш ефективно реагувати на зміну кон'юнктури ринку.
3. Вивив участь компанії в конгрес-виставкових заходах на більш високий якісний рівень, що підвищило імідж компанії серед світових компаній у цьому напрямку.

Начальник відділу маркетингу

з 08.2004 по 07.2008 (3 роки 11 місяців)
ПрАТ "ЗТФ КрАЗ", Кременчук (експорт вантажних автомобилів КрАЗ в країни дальнього зарубіжжя)

1. Управління відділом маркетингу
2. Розробка товарної політики підприємства, подання пропозицій, заснованих на маркетингових дослідженнях та детальному аналізі споживчих переваг у НТС підприємства
3. Конкурентний аналіз, пошук незайнятої ніші та позиціонування товару на ринках Близького Сходу та Африки
4. Організація виставкових заходів у країнах Близького Сходу та Африки
5. Ділове спілкування з Посольствами, ТЕМ, реєстрація у Торгово-промислових палатах пріоритетних країн, налагодження ділових контактів, пошук агентів
6. Медіа-планування та бюджетування
7. Розробка та проведення ефективних рекламних кампаній, а також PR-кампаній
8. Організація та управління рекламно-інформаційним блоком (поліграфія, зовнішня реклама, реклама у ЗМІ, сувеніри тощо). Формування концепції зовнішньої, поліграфічної реклами, розміщення замовлень у рекламних агентствах
9. Створення бази даних підрядників, партнерів. Розробка та впровадження заходів щодо стимулювання збуту
10. Розробка презентацій
11. Створення від макета технічної та рекламної поліграфічної продукції з використанням програм Adobe Illustrator, Adobe Photoshop
12. Створення з урахуванням світового досвіду структури веб-сайту компанії, замовлення демо-версії та її наповнення

Досягнення:
1. Провів масштабну рекламну кампанію в країнах Африки та Близького Сходу, що надало 3 великі довгострокові співпраці.
2. Ввів управління проектами у компанії.
3. Розробив концепцію позиціонування в Близькосхідному регіоні, що було прийнято на НТС та підвищило ефективність просування техніки у країни далекого зарубіжжя.
4. Зробив рестайлінг дизайну всіх матеріалів на всіх носіях, що підвищило імідж компанії.

Освіта

Дніпропетровський університет економіки і права

Маркетингу, маркетолог, Дніпро
Вища, з 2002 по 2003 (1 рік)

Полтавський державний педагогічний інститут

Фізмат, вчитель фізики, математики та інформатики, Полтава
Вища, з 1992 по 1997 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Курси підвищення кваліфікації - англійська мова

2012, 3 міс

Система менеджменту якості (ISO 9001:2008). Сертифікат внутрішнього аудитора

2011, 1 мес

Управління ризиками в нафтогазовій галузі

2009, 2 недели

УЦ "Перспектива - XXI століття" Photoshop, Illustrator

2014, 2 міс

GeniusMarketing, Digital-маркетолог

2020, 3 мес

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook Adobe Photoshop CRM Adobe Illustrator MS Project Google Analytics HTML WordPress Facebook Ads Manager Trello Adobe InDesign ERP Serpstat SimilarWeb BAS Adobe Dreamweaver FileZilla Express

Знання мов

Англійська — просунутий

Рекомендації

Сохар Валерій Олександрович

Сохар Валерій Олександрович

Комерційний директор, ТОВ з ІІ "БЕЛФЕРТ УКРАЇНА"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Мої переваги:
1. Вища освіта з маркетингу з відзнакою
2. Інтернет-маркетинг: Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads, Instagram, Youtube, Telegram-канал, SEO, SMM, контент.
3. Англійська - просунута, ділове спілкування, технічні презентації

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: