Резюме від 10 лютого 2024 Файл

Анна

Менеджер з продажу

Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Яковлева Анна
року
Київ, Голосіївський р-н

Контакти
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Яку роботу я шукаю
Адміністратор, Адміністратор магазину, Адміністратор салону, Менеджер із
закупівлі сільськогосподарської продукції, Менеджер з продажу в колл-центр,
Менеджер з комунікацій, Менеджер, Спеціаліст із закупівель, Оператор колл-
центру в телекомунікаціях, Адміністратор магазину одягу, Менеджер з
внутрішніх комунікацій, Оператор контакт центру, Оператор колл-центру банку,
Офіс-менеджер, Прессекретар, Менеджер із зовнішніх комунікацій,
Адміністратор салону краси, Менеджер з продажу, Продавець-консультант

Про мене
ЯКОСТІ: Ввічлива, освітчена,презентабельна зовнішність, націлена на
досягнення результатів, позитивність, комунікабельність, акуратність,
організованість, здатність до навчання, пунктуальність, порядність,
відповідальність, цілеспрямованість, працьовитість, вміння ладити з
колективом, вміння перконувати, стресостійкість, здатність швидко приймати
рішення, прагнення до саморозвитку та самовдосконалення. ДОСЯГНЕННЯ: -
досвід у сфері непродовольчої торгівлі більше 10 років; - збільшила продажі
бренду на 30%; - збільшила клієнтську базу на 25%; - перевиконала план
продажів на 120%; - успішно закрила більш ніж 10000 продажів; - керувала
командою з 10 людей, 3 з яких отримали підвищення; - уклала 5 нових
договорів з міжнародними компаніями; - провела більше 20 презентацій різних
продуктів, після яких більше 20% учасників стали нашими клієнтами.
НАВИЧКИ: 1) знання офісних програм: MS Word, Excel, CRM, оргтехніки —
принтер, ксерокс, факс. 2) навички активних / прямих продажів; 3) навички
ведення переговорів та ділової переписки; контролю дебіторської
заборгованості; 4) навички планування продажів; 5) вміння спілкуватися з
людьми; 6) здатність переконувати та вміння працювати в команді; 7) навички
розміщення реклами в Інтернеті, журналах тощо; 8) навички складання
комерційних пропозицій, телефонних продажів; 9) вміння планувати і
організовувати свій робочий день; 10) знання техніки та психології продажів. 11)
уміння вирішувати конфліктні ситуації; 12) досвід проведення інвентаризації;
13) навички управління персоналом; 14) здатність зацікавити покупця і схилити
його зробити придбання, навіть якщо він це не планував; 15) вміння визначити
потреби покупця і знайти йому найкращий варіант, який припаде до душі; 16)
прагнення розвиватися у своїй професії, навчатися;

Бажана зарплата і зайнятість
15000 гривень за місяць
Повна зайнятість

Досвід роботи
Менеджер з продажу та збуту в "Полтаваелектро" УТОГ ( Завод виробник
електротоварів)
Більше 2 років
— пошук нових ринків збуту; — консультування та оптовий продаж продукції
власного виробництва електротоварів та електрофурнітури; — ведення
документообігу; — проведення презентацій, рекламних акцій, виставок, тощо;
— управління роботою складу; — контроль продажу електротоварів та
електрофурнітури ; — робота з базою і програмами з підбору електрозапчастин
; — моніторинг ринку та конкурентів; — оформлення всіх необхідних документів
для відправок закордон, контроль завантажень та доставки продукції до
покупця; — ведення внутрішньої звітності; — ведення ділових переговорів;

Менеджер магазину в ПВП "Універсал" УТОГ (виробник сувенірів та
виробів з дерева)
Більше 2 років
* Ведення сайту підприємства, продаж товару через інтернет, ведення
замовлень, оновлення даних, щодо продукції, проведення консультацій; *
проведення презентацій, виставок; * проведення рекламних акцій; * пошук
нових ринків збуту; * просування ексклюзивного товару; * управління
персоналом (7 чол.); * контроль та ведення документації; * відстеження
платіжних документів; * контроль товарних залишків; * організація оптових
продажів; * ведення ділових перговорів та ділових зустрічей ; * контроль якості
продукції .

Супервайзер мерчендайзерів в Рекламне агенство "Промінь"
Більше 2 років
Організація акцій, дегустацій на замовлення підприємств, організація роботи
підлеглих, щодо їх виконання на торгових точках, проведення моніторингу
ринку, пошук нових замовників, укладання договорів, звітність, щодо виконаних
робіт працівниками, ведення бух. обліку, нарахування зарплатні.

Менеджер з продажу в Принтова компанія "Allprint Company", м. Таллін
Більше 3 років
пошук потенційних покупців; складання та постійне поповнення баз покупців;
проведення переговорів з метою продажу; здійснення дзвінків з метою
ознайомлення з продуктом або послугою і подальшого продажу;
консультування потенційного покупця про продукт; прийом і обробка
замовлення; оформлення документів, які необхідні для продажу; складання
плану продажів; ведення звітності; контроль за здійсненням доставки товарів і
оплатою .

Продавець-консультант в Магазин жіночого одягу HM "Glamour"
Більше 2 років
консультування покупців; — викладка товару; — участь в проведенні
інвентаризації; — консультування та продаж товару в Facebook і Telegram; —
наповнення Facebook сторінок новими товарами; — зйомка товару для
Facebook; — виконання плану продажів; — інформування постійних покупців
про спеціальні пропозиції та акції магазину; — забезпечення порядку в
торговому залі;

Освіта
Вища
Полтавський університет Економіки і Торгівлі України (ПУЕТ), маркетолог
Випуск 2011 року

Знання мов
Англійська — Середній
Українська — Вільне володіння
Іспанська — Початковий
Російська — Вільне володіння
Сертифікати, ліцензії, розряди
Диплом Магістра з маркетингу ТА 41359777 (30 червня 2011р.))

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: