• PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/8449267/

Team leader call-centre, 70 000 грн

Розглядає посади:
Team leader call-centre, Керівник відділу продажу
Вид зайнятості:
повна
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник напрямку координації телефонних продажів

з 10.2023 по нині (1 рік 10 місяців)
Фінанси, банки, страхування

Керівник call-центру

з 07.2022 по 10.2023 (1 рік 3 місяці)
ТОВ «Вечір Телеком», Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Team leader

з 06.2017 по 03.2022 (4 роки 9 місяців)
ТОВ "ТЕЛЕКОНТАКТ ЖИТОМИР", Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

- супровід проектів наступних сфер бізнесу: страхування, банківська сфера, реклама(контекстна) ,маркетплейс, інтернет-провайдери,
- управління групою операторівт (штат від 15 та більше 70-ти FTE),
- розрахунок потреби персоналу та підготовка графіків відповідно до навантаження лінії/кількості лідів,
- контроль та управління ситуацією на лінії (виконання необхідних SLA),
- декомпозиція планів продажу на кожного учасника команди,
- прогноз досягнення поставленних цілей (KPI),
- аналіз роботи агентів та команди, визначення зон розвитку та планування корекційних заходів,
- щомісячне виконання планів з продажів,
- контроль та управління плинністю кадрів (до 8%), робота над утриманням персоналу,
- підготовка профілю кандидата для залучення до роботи ( з врахуванням потреб та специфіки роботи) та участь у співбесідах при відборі персоналу(оцінка професійних компетенцій та комунікативних навичок).
- розробка программ первинного та підтримуючого навчання персоналу та його проведення.
- розробка системи мотивації агентів та адміністративного персоналу(менторів, супервізорів).
- аудит компетенцій та знань, розвиток та навчання молодшого адміністративного персоналу колл-центру (ментори, супервізори)
- участь у стратегічних сессіях та зустрічах для звітності з замовником послуг,
- адаптація системи контролю якості до вимог проекту та контроль її проведення,
- постановка задач по системі SMART та контроль виконання молодшим адміністративним персоналом,
- подача зворотнього зв'язку усім учасникам команди,
- виконання адміністративних задач (супровід агентів у відділі кадрів, бухгалтерії. В тому числі розрахунок заробітної плати),
- мотивація(матеріальна, нематеріальна) персоналу та підтримання корпоративної культури,
- підготовка щомісячної звітності за результатами роботи для керівництва компанії.

Supervisor

з 01.2017 по 06.2017 (5 місяців)
ТОВ «Телеконтакт Житомир», Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

Оператор call-центру

з 12.2015 по 01.2017 (1 рік 1 місяць)
ТОВ «Телеконтакт Житомир», Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

Освіта

Вінницька філія Київського інституту бізнесу і технологій

Фінанси і кредит, Вінниця
Вища, з 2011 по 2015 (4 роки)

Знання і навички

  • Неконфліктність
  • Управління командою
  • Уміння аналізувати
  • Ведення CRM
  • MS Office
  • Урегулювання конфліктів
  • Маркетинг
  • Лідогенерація
  • Google Sheets
  • Service Desk
  • Орієнтація на результат
  • Наполегливість
  • Висока працездатність
  • Адаптивність

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Успішно пройшла тренінги в компанії:
- Лідерство
- Публічний виступ
- Тренінг для тренерів
- SMART
- Управління маніпуляціями
- Мотивація та адаптація персоналу
- Холодні продажі
- Навички подачі зворотнього зв'язку
- Adjile
- S.A.B.O.N.E

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: