• PRO

Дмитро

Керівник відділу, координатор проєктів (закупівлі)

Вид зайнятості:
повна
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник віділу закупівель обладнання, техніки та запасних частин

з 12.2015 по нині (9 років 8 місяців)
Астарта-Київ, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Проведення та супровід закупівель:
Обладнання, послуг/робіт по будівництву та модернізації зернових елеваторів.
Запасні частини та обладнання для цукрових заводів та переробки соєвої.
Запасні частини та обладнання для ферм по вирощуванню та утриманню ВРХ.
Самохідна техніка та причіпні агрегати сільськогосподарського призначення та запасні частини до них.
Спеціальна техніка.
Зовнішньоекономічна діяльність з постачання обладнання, запасних частин.
Різноманітні проекти - Благодійних організацій та фондів.

Робота з постачальниками.
Вивчення та аналіз ринку постачальників, пошук та залучення нових постачальників.
Проведення тендерів, переговорів/моніторингів/аукціонів.
Побудова взаємовідносин з діючими постачальниками, партнерами, покращення існуючих умов співпраці.
Планування та формування бюджету закупівель.
Звіт та аналіз по закупівлям (сукупна вартість володіння, терміни поставки, умови оплати, репутація постачальника, якість та ін.).
Переговори з постачальниками.
Робота із внутрішніми клієнтами.
Щомісячна звітність.
Квартальне, піврічне, річне планування.

Навички та компетенції у роботі:
Розробка та впровадження категорійного менеджменту (стратегії).
Підвищення якості закупівель.
Прогнозування потреби та напрацювання оптимальних підходів до закупівель.
Використання та розрахунок ТСО (Total Cost of Ownership).
Зниження витрат та налагодження своєчасного постачання згідно виробничої потреби.
Зменшення часу опрацювання та закриття виробничої потреби.
Зменшення загальної вартості володіння.
Планування закупівель та контроль за виконанням.
Аналіз, оцінка ринкових тенденцій та цінової політики, виявлення ризиків побудова стратегії та тактики по їх управлінню.
Покращення умов співпраці з виробниками, постачальниками, партнерами за рахунок розробки та підвищення критеріїв вибору постачальників.
Проведення аудитів постачальників та оцінка їхньої діяльності.
Аналіз закупівельної діяльності та оптимізація закупівельних бізнес-процесів.
Побудова та організація діяльності відділу закупівель.

Фахівець відділу тендерних і конкурсних процедур управління закупівель Департамент забезпечення НБУ

з 08.2015 по 12.2015 (4 місяці)
Національний Банк України, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Проевдення закупівель: IT обладнання та програмного забезпечення.
Оформлення нормативно-правової документації.
Робота із тендерною документацією.
Аналіз та підготовка звітів.
Робота з постачальниками та підрядниками.
Робота з замовниками.
Планування та формування бюджету.
Планування та організація своєї роботи.
Дотримання встановлених процедур і стандартів згідно закону Закон України «Про публічні закупівлі».

Головний економіст департаменту поставок і логістики

з 08.2012 по 07.2015 (2 роки 11 місяців)
Укрсоцбанк - UniCredit Group, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Проведення та супровід закупівель:
ІТ обладнання та програмне забезпечення;
Телефонія та каналам звязку – проведена оптимізація витрат, покращенна якість надання послуг, зменшено кількість постачальників надавачів послуг;
Послуги з обслуговування та підтримки робочого місця – зменшено час реакці на звернення, зменшення витрат, покращення якості надання послуг, зменшена кількість постачальників;
Банківське обладнання та сервіс.

Забезпечення ефективності процесу закупівлі;
Оптимізація витрат;
Реалізація поставлених завдань у оптимальні терміни та з мінімальними капіталовкладеннями;
Забезпечення внутрішнього клієнта необхідними рішеннями та послугами з високим рівнем якості та в стислий термін;
Виконання завдань згідно з вимогами групи (проведення моніторингів, тендерів, переговорів);
Координація закупівель із Global Procurement UniCredit.
Основні завдання:
Робота з внутрішніми клієнтами (бізнес, логістика, ІТ) щодо виявлення їх потреб;
Проведення вивчення ринку постачальників за різними напрямками відповідно до потреб Unicredit Bank;
Побудова взаємовідносин із постачальниками, партнерами;
Планування та формування бюджету закупівель спільно з внутрішніми клієнтами;
Проведення закупівель відповідно до Глобальних Правил Закупівель Групи (переговори, неформальні запити, електронні аукціони);
Відстеження стандартів Групи та проведення комунікацій із постачальниками;
Постійне проведення аналізу ринку, пошук та залучення постачальників (проведення переговорів/моніторингів/аукціонів/тендерів);
Проведення прямих комунікацій з Global Procurement of Unicredit Group (закупівлі, глобальні, категорійні менеджери) з метою отримання максимально вигідних умов;
Зведення та аналіз даних, проведення комплексного аналізу закупівель (сукупна вартість проекту, терміни поставки, умови оплати, репутація постачальника на ринку, якість та ін.);
Узгодження договорів з постачальниками, внутрішніми клієнтами, юристами (підписання договорів, контроль за їх виконанням, інформування внутрішніх клієнтів про терміни завершення дії, з метою отримання рішення про необхідність пролонгування договорів, планування нових поставок);
Переговори з постачальниками з метою покращення умов щодо чинних договірних відносин;
Щомісячна звітність;
Квартальне планування. Досягнуто результатів:
Проведено оптимізацію договорів та покращення умов для Банку шляхом централізації закупівель (відмова від локальних субпідрядників, підписано централізовані договори, що покривають потреби всіх відділень в Україні);
По ряду закупівель досягнуто спеціальних умов, деякі знижки досягли понад 60% (вище, ніж стандартні знижки Групи UniCredit);
У стислі терміни проаналізовано договори у зв'язку зі злиттям Укрсоцбанку та УніКредитБанку та проведено дії щодо їх реалізації (розірвання/переведення на існуючих партнерів Банку з метою дотримання єдиних умов);
У стислий термін проведено закупівлі за терміновими потребами, пов'язаними зі злиттям Укрсоцбанку з УніКредит Банком (були проведені моніторинги, тендери).

Спеціаліст департаменту управління ефективністю бізнес процесів із закупівель

з 09.2008 по 05.2012 (3 роки 8 місяців)
ТНК-ВР «Коммерс», Київ (Гірнича промисловість)

Аналіз, розробка, впровадження та оптимізація процедур по закупівельним процесам;
Розробка та оформлення нормативно-правової документації;
Робота із тендарами та тендерною документацією;
Аналіз та погодження технічних завдань і специфікацій по закупівлям обладнання, матеріалів, робіт/послуг;
Робота з постачальниками та підрядниками;
Аналіз та підготовка рішень по вибору оптимальних постачальників;
Планування закупівель та формування бюджетів закупівель;
Укладання та супровід договорів;
Здійснення контролю за постачання.

Також організація та супровід EVENT заходів.

Освіта

Національний авіаційний університет

Економіка підприємства, економіст, Київ
Вища, з 2012 по 2014 (2 роки)

Донецький Державний Інститут Здоров’я Фізичного Виховання і Спорту

Фізичне виховання, спеціаліст з рекреації відновлення, Донецьк
Вища, з 2002 по 2006 (4 роки)

Знання і навички

  • Стресостійкість
  • Адаптивність
  • Уміння аналізувати
  • Самостійне прийняття рішень
  • Управлінські навички
  • Користувач 1С
  • Ведення переговорів з постачальниками
  • Комунікабельність
  • SAP ERP
  • Аналітичне мислення
  • Розробка мотиваційних профілів
  • Уважність
  • Когнітивна гнучкість
  • MS Office
  • Prozorro
  • I-faber
  • • Досвід використання різних торговельних майданчиків APS
  • Prozo
  • Укладання угод
  • Імпортні операції
  • Закупівля будівельних матеріалів

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Високий рівень розвитку організаторських якостей, орієнтація на результат, активність, стійкість до стресу, здатність ефективно працювати в режимі багатозадачності, здатність працювати під тиском часу, відповідальність, незалежність, лідерські здібності, уміле управління часом, старанність, вміння розв'язувати проблеми, хороша організація роботи (також при віддаленій роботі).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: