Резюме від 19 квітня 2024 Файл

Олена

Рекрутер

Вік:
45 років
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ОЛЕНА ЛУКІНА
Місто проживання: м. Харків (зараз Краків, Польща)
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Посада: рекрутер, менеджер з роботи з персоналом
Мета
Маючи значний досвід роботи з людьми та прагнення отримати нові навички для свого успішного професійного розвитку, бажаю поглибити досвід роботи в сфері рекрутингу та HR-менеджменту і принести користь компанії

Досвід роботи
Управління соціального захисту населення адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради

Начальник відділу з питань соціальних відносин (до цього спеціаліст першої категорії, головний спеціаліст)

жовтень 2003р.
по липень
2022р.
(19 років)

• організація та координація роботи спеціалістів відділу (в різні періоди роботи 2-5 осіб);
• проведення співбесід з шукачами роботи на вакантні посади у відділі;
• співпраця з роботодавцями та населенням району з питань оплати праці, зайнятості, трудових відносин, колективно-договірного врегулювання (надання консультацій, проведення моніторингів; збір, узагальнення та аналіз інформації тощо);
• організація роботи комісій, робочих груп (секретар);
• підготовка та проведення семінарів з роботодавцями, студентами (виступи перед аудиторією, підготовка презентацій);
• постійний моніторинг трудового законодавства (написання текстів для розміщення на сайті Харківської міської ради, Facebook);
• надання послуг з професійної адаптації учасників АТО (робота з навчальними закладами, укладання договорів, супровід під час навчання);
• службове листування, підготовка розпорядчих документів.

Ленінська сільська рада Маловисківського району, Кіровоградської області
Секретар сільської ради
червень 2000р. – вересень 2002р.
• підготовка рішень сесій і виконкому ради;
• участь у складанні бюджету територіальної громади;
• кадрова робота;
• прийом громадян;
• ведення документообігу;
• вчинення нотаріальних дій, реєстрація актів громадянського стану.

Освіта

Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого

2014-2018рр.
Правознавство, бакалавр
Харківський національний економічний університет, магістратура державної служби

2002 – 2003рр.
Магістр державної служби за спеціальністю «Економіка», диплом з відзнакою
Уманська сільськогосподарська академія, економічний факультет
1995 – 2000рр.
Економіст-бухгалтер, спеціаліст

Вміння та навички
• Отримала знання в сфері рекрутингу на дистанційному курсі HR-manager в GENIUS space. Наразі я не маю досвіду роботи рекрутером, але маю величезне бажання навчитися.
• Робота з колективом більше 50 осіб (підготовка корпоративів, організація ювілеїв колег та святкових заходів, підтримка в складних життєвих обставинах; впродовж 7 років була представником трудового колективу в Управлінні).
• Робота в CRM «Прозорий офіс».
• Досвід роботи з базами даних (наповнення, актуалізація, телефонний маркетинг).
• Впевнений користувач MS Office. Маю навички роботи з Google-документами.
• Вільно володію українською, російською мовами, англійська – початковий рівень, польська - комунікативний рівень.

Додаткова інформація
• Постійно працюю над вдосконаленням своїх знань, вмінь та навичок, зараз навчаюся в поліцеальній школі в Кракові за напрямком «Технік адміністрації», вчу польську мову.
• Маю високі організаційні здібності. Вважаю, що правильна організація будь-якого процесу - це запорука успіху, робота повинна бути максимально ефективно організована і націлена на кінцевий результат.
• Завжди з відповідальністю ставлюся до поставлених задач, виконую їх в зазначені терміни, для мене важливо отримати гарний результат і якісно виконати свою роботу.
• Вважаю себе наполегливою, дисциплінованою, сумлінною, чесною, порядною, принциповою, уважною, спостережливою, ініціативною, дружелюбною та відкритою.
• Вмію слухати і чути, а також знаходити спільну мову як з колегами, так і з клієнтами.
• Серед великого обсягу інформації можу виокремити головне і важливе для вирішення даної ситуації.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

IT-рекрутер
Київ, Дистанційно

Customer Services, HR Manager
Інші країни, Дистанційно

HR-менеджер
Одеса, Дистанційно

Кадровик (HR)
Рівне, Дистанційно

Адміністратор, менеджер по роботі з персоналом, секретар
Дрогобич, Дистанційно

HR-менеджер
13000 грн, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: