• PRO

Олександр

Керівник філії, 30 000 грн

Розглядає посади:
Керівник філії, Директор, заступник директора, Виконавчий директор
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
53 роки
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Виконавчий директор

з 04.2024 по нині (1 рік 4 місяці)
ТОВ "Компанія "Нова-Груп", Житомир (Нерухомість)

Керівництво об'єктом нерухомості та прилеглою територією (виробничо-складські приміщення більше 2000м2, прилегла територія більше 6га). Підбір персоналу, ведення кадрового обліку, робота з орендарями, з підрядниками(при виконанні ремонтно-будівельних робіт), забезпечення їх необхідними матеріалами, пошук та залучення будівельних фахівців та бригад(компаній), вирішеннґ питань ремонту і експлуатації наявної техніки, співпраця з контролюючими органами(питання пожежної безпеки, охорони праці, енерго та водопостачання). За період роботи вибудовані прекрасні ділові і особисті відносини та жодних конфліктів чи невирішених питань з працівниками, орендарями, підрядниками чи контролюючими органами.

Начальник відділу кадрів

з 03.2021 по 03.2024 (3 роки)
ТОВ "Горизонт-Захід", Житомир (Машинобудування)

Повне управління кадровою службою та військовим обліком. Усунено плинність кадрів та повністю забезпечено підприємство необхідним персоналом.

Начальник відділу кадрів

з 06.2019 по 06.2020 (1 рік)
ПрАТ "ЖЗОК", Житомир (Металургійна промисловість, металообробка)

Повне керівництво работою відділу кадрів підприємства з 300-ми працюючими(п’ять місяців займався обліком самостійно), у т.ч. ведення військового обліку(відновив з "нуля") та поданням необхідної звітності. За перші три місяці повністю налагодив роботу відділу, забезпечив підприємство необхідними кадрами та ліквідував "тікучку". Займався питаннями прийому, адаптації та перепідготовки персоналу. Також консультував працівників з питань трудового законодавства та юридичних питань, займався питаннями організації корпоративних заходів. При подборі персоналу у работі активно комунікував з ЦЗ, інтернет-сайтами, рекламною пресою і компаніями по разміщенню реклами у транспорті, маю у цьому хороший досвід. Проходив перевірки ФСС, ПФУ, Держпраці і військомату.

Директор, юрист, кадровик

з 07.2013 по 12.2018 (5 років 5 місяців)
ТОВ "ЕкономКомфорт", Житомир (Юриспруденція)

Юридичний, кадровий супровід та повне керівництво компанією. За місяць привів у відповідність до законодавства всю установчу та нормативную документацію підприємства, а ще через три збільшив дохідність компанії в два раза і на протязі півроку в три раза. Приймав активну участь, як представник компанії, в розгляді судових справ у цивільних, адміністративних і господарських судах від першої інстанції до апеляції і Верховного Суду, у т.ч. з виїздами на слухання по Україні.
Готував позови, апеляційні та касаційні скарги, а также усі види судових, процесуальних та інших видів юридичних документів, заяв, скарг, запитів, різних видів господарських договорів і т.і., в т.ч. у стосунках з виконавчою службою. За період роботи взяв участь у розгляді більше 70-ти судових справ(від першої інстанції до виконавчого провадження).
Відповідно до Національного Бізнес-рейтингу компанія за результатами роботи за 2014р. зайняла друге місце по Житомирській області за ефективністю діяльності, а за результатами за 2017р. перше місце серед суб’єктів господарювання Житомирської області у номінації "Фінансові показники успішної діяльності" та десяте серед суб’єктів господарювання України у номинації "Ділова активність", а також отримала статус "Лідер року 2017". За результатами діяльності за 2018р. компанія внесена до Реєстру кращих постачальників товарів та послуг Украины і представлена до відзнаки у рамках Національної програми "Вибір споживача 2018".

Комерційний директор, юрист, кадровик

з 04.2004 по 07.2013 (9 років 3 місяці)
ФОП, Житомир (Оптова та роздрібна торгівля продуктами харчування)

Юридичний супровід, робота з персоналом(набір и т.і.) консультації з питань продажів та логістики, контроль за роботою роздрібних точок. Забезпечив позитивну репутацію і продажі на ринку міста і області. Бізнес діє і на даний час.

Директор, юрист, кадровик

з 08.2002 по 04.2004 (1 рік 8 місяців)
ПП "Обрій-С", Житомир (Оптова та роздрібна торгівля продуктами харчування)

Юридичний супровід та повне керівництво фірмою. Вивів на ринок та забеспечив позитивну репутацію.

Директор, юрист, кадровик

з 07.2000 по 09.2002 (2 роки 2 місяці)
ДП "Обрій-Плюс" Київського ТОВ "Прагматорг", Житомир (Оптова та роздрібна торгівля продуктами харчування)

Юридичний, кадровий супровід і повне керівництво фірмою. Не зважаючи на новий і незнайомий вид діятельності, через два місяці повністю орієнтувався у роботі, а через три єдиним із всіх керівників філіалів компанії отримав право самостійно вирішувати питання асортименту і стратегію продажів. Результатом став ріст асортименту на 60% і ріст продажів на 40%. В результаті особистих перемовин фірма, кріом асортименту материнської компанії, стала также субдистриб’ютором ТМ "АВК" і дистриб’ютором ТМ "Сезам"(Запоріжжя), ТМ "Сузір’я"(Київ), ТМ "Трускавецька" та Чернігівської кондфабрики. Повернуто всю накопичену до мене дебіторську заборгованість.

Начальник юридичного відділу

з 08.1997 по 07.2000 (2 роки 11 місяців)
ЗАТ "Будсервіс", Житомир (Виробництво залізобетонних виробів, будівництво)

Відповідав у складі правління за юридичні і кадрові питання(персонал більше 1000 осіб). Не програно ні однієї судової справи. Набутий досвід роботи з судовими органами(у т.ч. касація и апеляція), виїзди на слухання по Україні і до Верховного Суду, а також досвід розробки та складання установчих, нормативних і кадрових документів підприємства. У період роботи обслуговував, как юрист, ще чотири компанії із різними видами діяльності.

Освіта

Міжнародний науково-технічний університет

Правознавство, юрист, Київ
Вища, з 2001 по 2004 (3 роки)

За результатами іспитів був прийнятий на третій курс. Диплом з відзнакою. Дипломна робота рекомендована для видання у вигляді підручника для ВУЗів.

Економіко-правовий технікум

Правознавство, юрист, Житомир
Середня спеціальна, з 1994 по 1997 (3 роки)

Диплом з відзнакою.

Додаткова освіта та сертифікати

Курси підвищення кваліфікації для керівників відділів кадрів( КНУ ім. Шевченка Т.Г. Київ)

2020, січень-березень

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач Internet
  • Електронний кабінет платника податків
  • Водійські права кат. B
  • Водійські права кат. C
  • Водійські права кат. D

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Работа постійно була пов’язана з управлінням компаніями різного напряму діяльності та кадровою службою, у т.ч. з поданням необхідної звітності, а також діяльністю у сфері права. Крім досвіду ведення юридичного і кадрового супроводу діяльності компаній, набутий досвід работи у бізнесі з різними видами діяльності та оподаткування, маю досвід работи по організації кадрової служби і військового обліку компанії з «нуля». На протязі більше 25-ти років працював у дистрибюційних, виробничих, будівельних і торгівельних(опт та роздріб) компаніях, у т.ч. 5 років на посаді директора юридичної компанії, з філіями по Україні і чисельністю персоналу від 10 до 1000 осіб. Адаптований до работи у режимі ненормованого рабочого дня, багатозадачності та відряджень. Працездатний, відповідальний. Вільно працюю самостіно, без контролю та, якщо необхідно, здатен приймати самостійні рішення з подальшою відповідальністю за їх прийняття. При виникненні будь-яких конфліктних обставин намагаюсь вирішити їх на стадіїї виникнення, без негативных наслідків для репутації та майна компанії, а у випадку неможливості запобігти наслідкам, з максимальною їх мінімізацією. Легко входжу у контакт з різними людьми. Маю більш ніж 25-ти річний досвід роботи керівником та управлінням персоналом, досвід ведення перемовин на будь-якому рівні, підбору, адаптації, навчання(підвищення кваліфікації) та підготовки взаємозамінності персоналу, оцінки KPI, розробки посадових інструкцій, положень і т.і. Досвід проходження перевірок ПФ, податкової, ФСС, Держпраці і військомату, а також досвід розгляду судових спорів від першої інстанції до ВСУ, включаючи работу з виконавчою службой. Регулярно підвищую свій рівень професійної освіти. Маю посвідчення з контролю питань пожежної безпеки та охорони праці.
Не палю, алкогольними напоями не зловживаю, невійськовозобов'язаний, маю водійські права кат.В,С,Д(стаж керування 39 років).
В червні 2021 року нагороджений сертифікатом «Кращому кадровику за вірність професії, постійне самовдосконалення, стійкість і витримку у період карантину». Розмір заробітної плати обговорюється з работодавцем на співбесіді та залежить від обсягу роботи.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: