Резюме від 20 травня 2024 PRO

Наталія

Бухгалтер складського обліку на виробництво, 27 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Обліковець у відділі постачання та матеріального забезпечення

з 08.2023 по нині (9 місяців)
ТОВ "Меблі Токабо", Чернівці (Будівельна промисловість, деревообробка)

- ведення реєстру накладних, актів;
- ведення реєстру заявок на закупівлю матеріалів та комплектуючих;
- ведення реєстру на вивіз та ввіз інструментів, деталей для ремонту;
- ведення реєстру виконуючих ремонтних робіт на підприємстві (головного механіка, енергетика, начальника господарсько-адміністративного відділу);
- контроль обліку використаного газу для навантажувачів, ведення реєстру;
- контроль ведення та заповнення подорожніх листів;
- створення внутрішніх переміщень;
- щоденна здача повного пакету документів в бухгалтерію (накладна, заявка, внутрішнє переміщення, відмітка про реєстрацію охорони);
- заповнення щомісячних списань по матеріалам;
- інша щомісячна звітність;
- ведення архіву документації відділу

Бухгалтер складського обліку

з 06.2022 по 03.2023 (9 місяців)
ТОВ "ЗЕ ГУД ПЛАСТІК КОМПАНІ УКРАЇНА", Чернівці (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- формування та загрузка звітів з виробництва в 1С (плавка, порізка, зсипки);
- набір та проведення накладних в 1С;
- формування реєстру безготівкових накладних та чеків;
- створення введення в експлуатацію ОЗ, ОЗ-1;О3-6;
- ведення довідників номенклатур готової продукції та робота з внутрішніми цінами готової продукції в 1С;
- списання розхідних матеріалів в 1С;
- створення внутрішніх бухгалтерських довідок для обліку (в т.ч. імпорт,експорт);
- частково консолідація звітності (Exel-1С);
- щомісячне вчасне формування звітності та відправка результатів виробництва інвестору;
- ведення витрат декількох рахунків ФОПа

Обліковець

з 08.2021 по 03.2022 (7 місяців)
Milla Nova, Чернівці (Легка промисловість)

- обробка онлайн замовлень та створення штрих-кодів;
- ведення реєстрів онлайн замовлень;
- співпраця з технологами та закрійним відділом;
- облік і проведення готових суконь в 1С (сканер штрих-кодів);
- облік (без нарахування) оплати праці швей та декораторів(поопераційно) в 1С(сканер штрих-кодів);
- приймання участі у інвентаризації та занесення її у 1С;
- робота з первинними документами бухгалтерського обліку;
- створення різноманітньої звітності;
- структурування та збереження архівної документації

Менеджер з тендерних закупівель з боку Учасника

з 12.2020 по 02.2021 (2 місяці)
ТОВ "Т.Н. Україна", Чернівці (Послуги для населення та бізнесу)

Займалась тендерною документацією для двох підприємств:
ТОВ "Пшеничка" (постачання молочної продукції) та ТОВ "Т.Н.Україна" (надання послуг з дезінфекції,дератизації та дезінсекції):

- моніторинг та ведення реєстру тендерних закупівель;
- аналіз оголошених закупівель на предмет можливості участі в них;
- збирання пакетів документів по підприємству та створення таблиць для моніторінгу тендерів з нуля;
- робота з гугл таблицями;
- оперативна підготовка тендерної документації і прийняття участі у тендерних закупівлях;
- тендерний супровід Замовника;
- різноманітна звітня документація

Менеджер з тендерних закупівель з боку Учасника (ФОП)

з 03.2019 по 06.2020 (1 рік 3 місяці)
«Gigahertz», Чернівці (Охорона, безпека, оборона)

- моніторинг та ведення реєстру тендерних закупівель;
- аналіз оголошених тендерних закупівель на предмет можливості участі в них;
- оперативна підготовка тендерної документації і прийняття участі у тендерних закупівлях;
- супровід клієнтів від початку і до закриття договору;
- формування рахунків, накладних, актів звірки в 1С;
- робота з первинними документами бухгалтерського обліку;
- контроль поставки обладнання Замовнику та контроль оплати тендерної закупівлі;
- видача гарантій на обладнання;
- робота з гугл таблицями, та бітріксом 24

МАЮ ДОСВІД БІЛЬШЕ СОТНІ УСПІШНО ПРОВЕДЕНИХ ТЕНДЕРІВ НА СУМУ БІЛЬШЕ НІЖ 4 МЛН. ГРН.

Менеджер з тендерних закупівель з боку Учасника

з 10.2018 по 02.2019 (4 місяці)
ТОВ "Технопропозиція", Чернівці (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- моніторинг та ведення реєстру тендерних закупівель;
- співпраця з інженером та кошторисником;
- оперативна підготовка тендерної документації і прийняття участі у тендерних закупівлях;
- супровід клієнтів від початку і до закриття договору;
- контроль оплати тендерної закупівлі;
- різноманітна звітня документація;
- виконання поставлених завдань в бітрікс 24

Фахівець з продажу (сервісний відділ)

з 09.2017 по 07.2018 (10 місяців)
ТзОВ «Медекспортер», Чернівці (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- холодний продзвін клієнтів;
- прийом та обробка заявок на ремонт узд обладнання;
- супровід клієнта від подання заявки до закриття угоди;
- робота з базою, гугл документами;
- контроль роботи інженерів(ремонт) та лікарів(тестування узд-обладнання);
- внесення даних по приходу обладнання, та ремонтних робіт;
- робота з інструкціями до узд-обладнання;
- формування звітньої документації

Менеджер з адміністративної діяльності

з 01.2016 по 06.2017 (1 рік 5 місяців)
ТОВ "Тетафарм", Чернівці (Легка промисловість)

- набір та проведення замовлень в 1С;
- виконання касових операцій в бухг. базі 1С (X-Z звіт, інкасація у банк);
- робота з книгою обліку розрахункових операцій;
- робота з первинними документами бухгалтерського обліку;
- робота з сертифікатами якості;
- ведення реєстру банківських накладних;
- кадровий документообіг (обробка довідок та заяв на прийняття, відпустку, звільнення працівників та інш.);
- занесення результатів інвентаризації у 1С;
- створення тестування : "Діагностики визначення рівня мотивації до досягення поставлених робочих цілей працівників"

Офіс-менеджер

з 06.2012 по 08.2015 (3 роки 2 місяці)
ТОВ "ВІК-А", Чернівці (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- консультація клієнтів;
- приймання замовлень по телефону, обробка, оформлення та їх введення в 1С;
- чіткий контроль, аналіз та звірка отриманих документів;
- робота з договорами та сертифікатами якості;
- контроль за наявністю товару на складі, замовлення товару, перевірка товару при надходженні на склад (відсутність пошкоджень,терміни придатності дезінфікуючих препаратів);
- ведення клієнтської бази;
- оформлення та подання різноманітної звітньої документації (звіти по накладним, по складу, по обігу кожної одиниці товару, по отриманим проплатам, акти, щодо пошкодження товару, маршрутний звіт...)

Освіта

Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи, практична психологія, Чернівці
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

Знання і навички

MS Excel MS Word Клієнт-Банк Adobe Photoshop Бітрікс24 Google Sheets MS Outlook SharePoint

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий
  • Корейська — початковий

Додаткова інформація

- пунктуальна;
- відповідальна;
- скурпульозна;
- наполеглива;
- ввічлива;
- володію відмінними організаційними здібностями;
- на високому рівні виконую такі процеси як: моніторинг, аналіз та систематизація інформації;
- здатна працювати з великим обсягом даних;

Без шкідливих звичок, займаюсь фітнесом.
Активно вивчаю англійську та корейську мови.
Орієнтована на довготривалу співпрацю.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: