• Файл

Олена

Аналітик, менеджер, економіст, бухгалтер

Вік:
35 років
Місто проживання:
Кам'янське
Готовий працювати:
Кропивницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Борівська
Олена
Олександрівна

Контактна інформація
ДАТА НАРОДЖЕННЯ: 21.02.1989
МІСТО: КРОПИВНИЦЬКИЙ
ТЕЛЕФОН:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
АДРЕСА ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ОСВІТА
СХІДНОУКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА ДАЛЯ м. СЄВЄРОДОНЕЦЬК
Вересень 2006 – липень 2011
Спеціальність «Системне програмування»

ІНСТИТУТ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ТА ПЕРЕПІДГОТОВКИ КАДРІВ м. СЄВЄРОДОНЕЦЬК
Вересень 2012 – лютий 2015
Спеціальність «Облік і аудит»
ДОСВІД РОБОТИ:
ПрАт «Сєвєродонецьке об’єднання Азот» м. Сєвєродонецьк Провідний економіст
Липень 2011– лютий 2022
ведення роботи з аналізу ТМЦ, робіт/послуг, проведення аналізу залишків ТМЦ на центральних складах і коморах підприємства, підготовка інформації та проведення тендерних комітетів підприємства на закупівлю ТМЦ, робіт/послуг, аналітичний супровід управлінських рішень, підготовка аналітичної звітності для керуючої компанії та керівництва підприємства, підготовка регламентуючих документів щодо роботи служби директора з МТС. Бізнес планування, бюджетування, виконання оплат, відстеження платежів у частині перевищення лімітів за бюджетом та управління фінансовими потоками, аналіз дебіторської/кредиторської заборгованості, підготовка проектів договорів на виконання робіт/надання послуг.
НАВИЧКИ
— уміння працювати Windows, Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Microsoft Project, Internet, Outlook Express, Zimbra), системи 1С: Підприємство);
— грамотна усна і письмова мова;
— знання основ діловодства та документообігу;
— досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
— навички забезпечення життєдіяльності офісу;
— знання іноземних мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська — середній рівень.

Особисті якості: рішучість, відповідальність, наполегливість, цілеспрямованість, уважність, комунікабельність, готовність напружено працювати для досягнення позитивного результату, уміння працювати в нестандартних ситуаціях, відкритість, правдивість, прямота.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: