Сайт пошуку роботи №1 в Україні
- Файл
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/8484360/
Керівник комерційного відділу
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Завантажений файл
Файл містить ще 1 сторінку
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Мовенко Валентина Олегівна
Місце проживання: м. Київ, р-н метро Чернігівська
Тел.: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mal: [відкрити контакти ](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
2007-2012 рр. Сімферопольський Університет Економіки та Управління,
Спеціалізація Економіка Підприємства Облік та Аудит
Володіння мовами:
• українська,
• російська,
• англійська рівень Pre Intermediate
ПК (рівень досвідченого користувача):
• MS Office (Word, Excel),
• 1С, ERP,
• CRM: Бітрікс24.
Особисті якості:
• відповідальність,
• здатність швидко навчатися,
• аналітичне мислення,
• вміння швидко орієнтуватися в ситуації,
• цілеспрямованість,
• наполегливість і прагнення до професійного росту,
• відмінні комунікативні навички.
Набуті навички:
За час моєї діяльності стала ефективним співробітником, вмію планувати робочий час, знаходити конструктивний та творчий підхід до вирішення будь-яких проблем, чітко викладаю та аргументую свої думки, швидко навчаюсь та відповідальна за результати своєї роботи.
Досвід роботи:
07.2019 – 09.2022, ТОВ Крафт Декенсістем Україна - виробництво та продаж металевих стельових систем, м. Київ
Посада:
Керівник комерційного відділу
Зони відповідальності по напрямкам:
НАПРЯМОК ПРОДАЖ
• Моніторинг та аналітика ринку.
• Складання річного плану закупівель та продажу.
• Проведення переговорів та презентацій та укладання договорів (постачальникі, дистриб'ютори, партнери).
• Розробка плану продажу та бонусації для дистриб'юторів.
• Зміна дистриб'юторського договору відповідно до зміни політики компанії.
• Створення та впровадження електронного документообігу з 0 (супроводження на всіх етапах).
• Планування логістики.
• Формування успішності бренда компанії, як надійного партнеру.
• Відстеження дебіторської/кредиторський заборгованості.
• Успішне вирішення складних та конфліктних ситуацій.
• Ведення та консолідація звітності.
• Представлення компанії на тематичних заходах (виставки, конференції, комітети, заходи у ТТП).
НАПРЯМОК ЗАКУПІВЛІ ТА ЗЕД
• Аналіз та планування потреб компаній в сировині та комплектуючих
• Планування закупівлі сировини та комплектуючих у Китаї та по Україні (формування графіка поставок).
• Аналіз зовнішнього ринку в контексті асортименту і цін.
• Проведення переговорів та презентацій та укладання договорів, адміністрування поставок, контроль дебеторської та кредиторської заборгованості. Взаємодія з брокерами.
• Ведення та консолідація звітності.
• Контроль за первинною документацією (повнота, правильність оформлення та ін.) від надходження до формування архіву.
УПРАВЛІННЯ ВІДДІЛОМ ПРОДАЖ (10 людей в безпосередньому підпорядкуванні: регіональні менеджери, логіст, менеджери з обслуговування, менеджер з роботи по напрямку Епіцентр, менеджер з закупівель та ЗЕД).
• Контроль роботи відділу.
• Розробка та впровадження корпоративних стандартів, процедур та регламентів роботи відділу продаж.
• Реструктуризація та формування відділу (підбір, адаптація та навчання новачків).
• Розробка KPI для співробітників відділу.
• Організація та проведення регулярних зборів.
• Ведення та консолідація звітності.
ОПЕРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ
Розробка та успішне впровадження проектів з оптимізації роботи підприємства:
• Участь в розробці структури підприємства.
• Розробка проекту та участь в автоматизації складу та виробництва.
• Участь у розробці процедур та інструкцій для всіх підрозділів.
• Запуск нового проекту договору компанії(аналіз, розробка договору, презентаційна компанія, договірна компанія, та ін.).
• Консультування керівників структурних підрозділів.
• Участь у розробці та впровадженні систем ERP.
• Впровадження електронного документообігу.
Досягнення:
• Збільшено оборот компанії на 48%.
• Розширено об’єктний канал і традиційна дистриб’юція на 30%.
• Сформовано та зміцнено бренд на ринку України та з її межами, на 2022 рік №1 в Україні.
• Документообіг компанії 100% здійснюється в електронному форматі.
• Сформована ефективна команда відділу продаж.
• Система ERP на 90% адаптована та автоматизована під потреби відділу продаж, та інших підрозділів компанії.
09.2018 – 06.2019 ТОВ НАР, м. Севастополь
Посада Заступник директора
Зони відповідальності:
• оперативний криза менеджмент;
• проведення переговорів, укладання та переукладання договорів на найбільш вигідних умовах для підприємства;
• вирішення конфліктних ситуацій з постачальниками;
• оновлення асортименту;
• узгодження та проведення маркетингових акцій;
• формування команди (підбір персоналу всіх ланок).
Досягнення: Підвищення прибутковості підприємства на 30% на кінець періоду.
01.2014 – 09.2018 мережа супермаркетів «NOVUS», м. Севастополь
Посада: Товарознавець товарних груп: (свіжі овочі та фрукти, молоко і молочні продукти, кондитерські вироби тривалого зберігання, чай та кава, алкогольні і безалкогольні напої, непродовольчі товари).
Зони відповідальності:
• забезпечення магазину запасом товару;
• контроль якості товару, що надходить від постачальників, відповідно до вимог законодавства та стандартів компанії;
• організація інвентаризацій, контроль залишків і оборотності товару;
• навчання, організація і контроль роботи продавців;
• робота з постачальниками на предмет організації повернень;
• проведення локальних акцій, надання мерчендайзерів;
• контроль за стандартами розміщення товару на основних і додаткових місцях викладки;
• оперативне керівництво відділами.
• робота з первинною документацією (перевірка повноти, правильності, внесення у систему)
11.2012 – 11. 2013 ТОВ «Метро Кеш Енд Кері Україна», м. Севастополь:
01.11.2012 - 04.01.2013 Заступник начальника відділу «Побутова хімія та косметика»
• оперативне керівництво колективом;
• контроль за стандартами розміщення товару на основних і додаткових місцях викладки;
• дотримання асортименту;
• ведення звітності про коректність товарного запасу (нульовий, низький і негативний рівні товарного запасу);
• організація інвентаризацій (проміжних і річний);
• виявлення непродаваємих артикулів і боротьба з ними;
• створення і контроль виконання замовлень;
• робота з постачальниками на предмет організації повернень, проведення локальних акцій, надання мерчендайзерів;
• аналіз обсягів продажів по артикульним групам, маржинальність - в рамках регіону, країни.
04.01.2013 - 22.10.2013 Начальник відділу «Побутова хімія та косметика»
• оперативне керівництво колективом;
• складання графіків і табелів робочого часу для працівників відділу;
• контроль стандартів розміщення товару на основних і додаткових місцях викладки;
• дотримання асортименту;
• ведення звітності про коректність товарного запасу (нульовий, низький і негативний рівні товарного запасу);
• організація інвентаризацій (проміжних і річний);
• виявлення не продажних артикулів і боротьба з ними;
• створення і контроль виконання замовлень;
• робота з постачальниками на предмет організації повернень;
• проведення локальних акцій, надання мерчендайзерів;
• аналіз обсягів продажів по артикульним групам, маржинальність - в рамках регіону, країни;
• розширення бази ключових клієнтів і безпосередній упор на роботу з оптом.
22.10.2013 - 20.11.2013 Заступник начальника підрозділу «Продовольчі товари»
В рамках реструктуризації переведена на вищевказану посаду.
• дотримання асортименту;
• ведення звітності про коректність товарного запасу (нульовий, низький і негативний рівні товарного запасу);
• дотримання асортименту;
• ведення звітності про коректність товарного запасу (нульовий, низький і негативний рівні товарного запасу);
• вжиття заходів щодо цільового зниження товарного запасу в рамках централізованого планування;
• робота з клієнтами в торговому залі, і ключовими клієнтами орієнтованими на асортимент відділу.
08.2008 – 11.2012 ТОВ «Лідер Крим»
Торговий представник
• розширення активної клієнтської бази;
• укладання договорів на постачання і обладнання;
• збільшення продаваного асортименту в торгову точку;
• контроль стандарту викладки товару згідно планограм;
• аналіз продажів (торгової точки; загальний оборот);
• складання рекомендованого замовлення, контроль доставки;
• контроль і збір дебіторської заборгованості.
11.2007 – 08.2008 років. ТОВ ТД Мегаполіс, м Севастополь
Адміністратор торгового залу
• контроль за стандартами розміщення товару на основних і додаткових місцях викладки;
• дотримання асортименту;
• виявлення не продажних артикулів і боротьба з ними; - контроль виконання замовлень;
• надання кваліфікованої консультації покупцям;
• забезпечення чистоти та порядку в торговому залі.
Рекомендації надам за запитом.
Місце проживання: м. Київ, р-н метро Чернігівська
Тел.: [
E-mal: [
Освіта:
2007-2012 рр. Сімферопольський Університет Економіки та Управління,
Спеціалізація Економіка Підприємства Облік та Аудит
Володіння мовами:
• українська,
• російська,
• англійська рівень Pre Intermediate
ПК (рівень досвідченого користувача):
• MS Office (Word, Excel),
• 1С, ERP,
• CRM: Бітрікс24.
Особисті якості:
• відповідальність,
• здатність швидко навчатися,
• аналітичне мислення,
• вміння швидко орієнтуватися в ситуації,
• цілеспрямованість,
• наполегливість і прагнення до професійного росту,
• відмінні комунікативні навички.
Набуті навички:
За час моєї діяльності стала ефективним співробітником, вмію планувати робочий час, знаходити конструктивний та творчий підхід до вирішення будь-яких проблем, чітко викладаю та аргументую свої думки, швидко навчаюсь та відповідальна за результати своєї роботи.
Досвід роботи:
07.2019 – 09.2022, ТОВ Крафт Декенсістем Україна - виробництво та продаж металевих стельових систем, м. Київ
Посада:
Керівник комерційного відділу
Зони відповідальності по напрямкам:
НАПРЯМОК ПРОДАЖ
• Моніторинг та аналітика ринку.
• Складання річного плану закупівель та продажу.
• Проведення переговорів та презентацій та укладання договорів (постачальникі, дистриб'ютори, партнери).
• Розробка плану продажу та бонусації для дистриб'юторів.
• Зміна дистриб'юторського договору відповідно до зміни політики компанії.
• Створення та впровадження електронного документообігу з 0 (супроводження на всіх етапах).
• Планування логістики.
• Формування успішності бренда компанії, як надійного партнеру.
• Відстеження дебіторської/кредиторський заборгованості.
• Успішне вирішення складних та конфліктних ситуацій.
• Ведення та консолідація звітності.
• Представлення компанії на тематичних заходах (виставки, конференції, комітети, заходи у ТТП).
НАПРЯМОК ЗАКУПІВЛІ ТА ЗЕД
• Аналіз та планування потреб компаній в сировині та комплектуючих
• Планування закупівлі сировини та комплектуючих у Китаї та по Україні (формування графіка поставок).
• Аналіз зовнішнього ринку в контексті асортименту і цін.
• Проведення переговорів та презентацій та укладання договорів, адміністрування поставок, контроль дебеторської та кредиторської заборгованості. Взаємодія з брокерами.
• Ведення та консолідація звітності.
• Контроль за первинною документацією (повнота, правильність оформлення та ін.) від надходження до формування архіву.
УПРАВЛІННЯ ВІДДІЛОМ ПРОДАЖ (10 людей в безпосередньому підпорядкуванні: регіональні менеджери, логіст, менеджери з обслуговування, менеджер з роботи по напрямку Епіцентр, менеджер з закупівель та ЗЕД).
• Контроль роботи відділу.
• Розробка та впровадження корпоративних стандартів, процедур та регламентів роботи відділу продаж.
• Реструктуризація та формування відділу (підбір, адаптація та навчання новачків).
• Розробка KPI для співробітників відділу.
• Організація та проведення регулярних зборів.
• Ведення та консолідація звітності.
ОПЕРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ
Розробка та успішне впровадження проектів з оптимізації роботи підприємства:
• Участь в розробці структури підприємства.
• Розробка проекту та участь в автоматизації складу та виробництва.
• Участь у розробці процедур та інструкцій для всіх підрозділів.
• Запуск нового проекту договору компанії(аналіз, розробка договору, презентаційна компанія, договірна компанія, та ін.).
• Консультування керівників структурних підрозділів.
• Участь у розробці та впровадженні систем ERP.
• Впровадження електронного документообігу.
Досягнення:
• Збільшено оборот компанії на 48%.
• Розширено об’єктний канал і традиційна дистриб’юція на 30%.
• Сформовано та зміцнено бренд на ринку України та з її межами, на 2022 рік №1 в Україні.
• Документообіг компанії 100% здійснюється в електронному форматі.
• Сформована ефективна команда відділу продаж.
• Система ERP на 90% адаптована та автоматизована під потреби відділу продаж, та інших підрозділів компанії.
09.2018 – 06.2019 ТОВ НАР, м. Севастополь
Посада Заступник директора
Зони відповідальності:
• оперативний криза менеджмент;
• проведення переговорів, укладання та переукладання договорів на найбільш вигідних умовах для підприємства;
• вирішення конфліктних ситуацій з постачальниками;
• оновлення асортименту;
• узгодження та проведення маркетингових акцій;
• формування команди (підбір персоналу всіх ланок).
Досягнення: Підвищення прибутковості підприємства на 30% на кінець періоду.
01.2014 – 09.2018 мережа супермаркетів «NOVUS», м. Севастополь
Посада: Товарознавець товарних груп: (свіжі овочі та фрукти, молоко і молочні продукти, кондитерські вироби тривалого зберігання, чай та кава, алкогольні і безалкогольні напої, непродовольчі товари).
Зони відповідальності:
• забезпечення магазину запасом товару;
• контроль якості товару, що надходить від постачальників, відповідно до вимог законодавства та стандартів компанії;
• організація інвентаризацій, контроль залишків і оборотності товару;
• навчання, організація і контроль роботи продавців;
• робота з постачальниками на предмет організації повернень;
• проведення локальних акцій, надання мерчендайзерів;
• контроль за стандартами розміщення товару на основних і додаткових місцях викладки;
• оперативне керівництво відділами.
• робота з первинною документацією (перевірка повноти, правильності, внесення у систему)
11.2012 – 11. 2013 ТОВ «Метро Кеш Енд Кері Україна», м. Севастополь:
01.11.2012 - 04.01.2013 Заступник начальника відділу «Побутова хімія та косметика»
• оперативне керівництво колективом;
• контроль за стандартами розміщення товару на основних і додаткових місцях викладки;
• дотримання асортименту;
• ведення звітності про коректність товарного запасу (нульовий, низький і негативний рівні товарного запасу);
• організація інвентаризацій (проміжних і річний);
• виявлення непродаваємих артикулів і боротьба з ними;
• створення і контроль виконання замовлень;
• робота з постачальниками на предмет організації повернень, проведення локальних акцій, надання мерчендайзерів;
• аналіз обсягів продажів по артикульним групам, маржинальність - в рамках регіону, країни.
04.01.2013 - 22.10.2013 Начальник відділу «Побутова хімія та косметика»
• оперативне керівництво колективом;
• складання графіків і табелів робочого часу для працівників відділу;
• контроль стандартів розміщення товару на основних і додаткових місцях викладки;
• дотримання асортименту;
• ведення звітності про коректність товарного запасу (нульовий, низький і негативний рівні товарного запасу);
• організація інвентаризацій (проміжних і річний);
• виявлення не продажних артикулів і боротьба з ними;
• створення і контроль виконання замовлень;
• робота з постачальниками на предмет організації повернень;
• проведення локальних акцій, надання мерчендайзерів;
• аналіз обсягів продажів по артикульним групам, маржинальність - в рамках регіону, країни;
• розширення бази ключових клієнтів і безпосередній упор на роботу з оптом.
22.10.2013 - 20.11.2013 Заступник начальника підрозділу «Продовольчі товари»
В рамках реструктуризації переведена на вищевказану посаду.
• дотримання асортименту;
• ведення звітності про коректність товарного запасу (нульовий, низький і негативний рівні товарного запасу);
• дотримання асортименту;
• ведення звітності про коректність товарного запасу (нульовий, низький і негативний рівні товарного запасу);
• вжиття заходів щодо цільового зниження товарного запасу в рамках централізованого планування;
• робота з клієнтами в торговому залі, і ключовими клієнтами орієнтованими на асортимент відділу.
08.2008 – 11.2012 ТОВ «Лідер Крим»
Торговий представник
• розширення активної клієнтської бази;
• укладання договорів на постачання і обладнання;
• збільшення продаваного асортименту в торгову точку;
• контроль стандарту викладки товару згідно планограм;
• аналіз продажів (торгової точки; загальний оборот);
• складання рекомендованого замовлення, контроль доставки;
• контроль і збір дебіторської заборгованості.
11.2007 – 08.2008 років. ТОВ ТД Мегаполіс, м Севастополь
Адміністратор торгового залу
• контроль за стандартами розміщення товару на основних і додаткових місцях викладки;
• дотримання асортименту;
• виявлення не продажних артикулів і боротьба з ними; - контроль виконання замовлень;
• надання кваліфікованої консультації покупцям;
• забезпечення чистоти та порядку в торговому залі.
Рекомендації надам за запитом.
Схожі кандидати
-
Керівник відділу продажу
Київ, Дніпро , ще 4 міста -
Керівник відділу
Київ, Вінниця , ще 7 міст -
Керівник відділу продажу
Київ -
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 грн, Київ, Харків -
Керівник відділу продажу
100000 грн, Київ, Івано-Франківськ , ще 3 міста -
Директор з продажу
70000 грн, Київ