Резюме від 29 травня 2023 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/8484360

Керівник комерційного відділу

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Мовенко Валентина Олегівна

Місце проживання: м. Київ, р-н метро Чернігівська
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mal: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
2007-2012 рр. Сімферопольський Університет Економіки та Управління,
Спеціалізація Економіка Підприємства Облік та Аудит

Володіння мовами:
• українська,
• російська,
• англійська рівень Pre Intermediate

ПК (рівень досвідченого користувача):
• MS Office (Word, Excel),
• 1С, ERP,
• CRM: Бітрікс24.

Особисті якості:
• відповідальність,
• здатність швидко навчатися,
• аналітичне мислення,
• вміння швидко орієнтуватися в ситуації,
• цілеспрямованість,
• наполегливість і прагнення до професійного росту,
• відмінні комунікативні навички.

Набуті навички:
За час моєї діяльності стала ефективним співробітником, вмію планувати робочий час, знаходити конструктивний та творчий підхід до вирішення будь-яких проблем, чітко викладаю та аргументую свої думки, швидко навчаюсь та відповідальна за результати своєї роботи.

Досвід роботи:

07.2019 – 09.2022, ТОВ Крафт Декенсістем Україна - виробництво та продаж металевих стельових систем, м. Київ
Посада:
Керівник комерційного відділу

Зони відповідальності по напрямкам:
НАПРЯМОК ПРОДАЖ
• Моніторинг та аналітика ринку.
• Складання річного плану закупівель та продажу.
• Проведення переговорів та презентацій та укладання договорів (постачальникі, дистриб'ютори, партнери).
• Розробка плану продажу та бонусації для дистриб'юторів.
• Зміна дистриб'юторського договору відповідно до зміни політики компанії.
• Створення та впровадження електронного документообігу з 0 (супроводження на всіх етапах).
• Планування логістики.
• Формування успішності бренда компанії, як надійного партнеру.
• Відстеження дебіторської/кредиторський заборгованості.
• Успішне вирішення складних та конфліктних ситуацій.
• Ведення та консолідація звітності.
• Представлення компанії на тематичних заходах (виставки, конференції, комітети, заходи у ТТП).

НАПРЯМОК ЗАКУПІВЛІ ТА ЗЕД
• Аналіз та планування потреб компаній в сировині та комплектуючих
• Планування закупівлі сировини та комплектуючих у Китаї та по Україні (формування графіка поставок).
• Аналіз зовнішнього ринку в контексті асортименту і цін.
• Проведення переговорів та презентацій та укладання договорів, адміністрування поставок, контроль дебеторської та кредиторської заборгованості. Взаємодія з брокерами.
• Ведення та консолідація звітності.
• Контроль за первинною документацією (повнота, правильність оформлення та ін.) від надходження до формування архіву.

УПРАВЛІННЯ ВІДДІЛОМ ПРОДАЖ (10 людей в безпосередньому підпорядкуванні: регіональні менеджери, логіст, менеджери з обслуговування, менеджер з роботи по напрямку Епіцентр, менеджер з закупівель та ЗЕД).
• Контроль роботи відділу.
• Розробка та впровадження корпоративних стандартів, процедур та регламентів роботи відділу продаж.
• Реструктуризація та формування відділу (підбір, адаптація та навчання новачків).
• Розробка KPI для співробітників відділу.
• Організація та проведення регулярних зборів.
• Ведення та консолідація звітності.
ОПЕРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ
Розробка та успішне впровадження проектів з оптимізації роботи підприємства:
• Участь в розробці структури підприємства.
• Розробка проекту та участь в автоматизації складу та виробництва.
• Участь у розробці процедур та інструкцій для всіх підрозділів.
• Запуск нового проекту договору компанії(аналіз, розробка договору, презентаційна компанія, договірна компанія, та ін.).
• Консультування керівників структурних підрозділів.
• Участь у розробці та впровадженні систем ERP.
• Впровадження електронного документообігу.
Досягнення:
• Збільшено оборот компанії на 48%.
• Розширено об’єктний канал і традиційна дистриб’юція на 30%.
• Сформовано та зміцнено бренд на ринку України та з її межами, на 2022 рік №1 в Україні.
• Документообіг компанії 100% здійснюється в електронному форматі.
• Сформована ефективна команда відділу продаж.
• Система ERP на 90% адаптована та автоматизована під потреби відділу продаж, та інших підрозділів компанії.

09.2018 – 06.2019 ТОВ НАР, м. Севастополь
Посада Заступник директора
Зони відповідальності:
• оперативний криза менеджмент;
• проведення переговорів, укладання та переукладання договорів на найбільш вигідних умовах для підприємства;
• вирішення конфліктних ситуацій з постачальниками;
• оновлення асортименту;
• узгодження та проведення маркетингових акцій;
• формування команди (підбір персоналу всіх ланок).
Досягнення: Підвищення прибутковості підприємства на 30% на кінець періоду.

01.2014 – 09.2018 мережа супермаркетів «NOVUS», м. Севастополь
Посада: Товарознавець товарних груп: (свіжі овочі та фрукти, молоко і молочні продукти, кондитерські вироби тривалого зберігання, чай та кава, алкогольні і безалкогольні напої, непродовольчі товари).
Зони відповідальності:
• забезпечення магазину запасом товару;
• контроль якості товару, що надходить від постачальників, відповідно до вимог законодавства та стандартів компанії;
• організація інвентаризацій, контроль залишків і оборотності товару;
• навчання, організація і контроль роботи продавців;
• робота з постачальниками на предмет організації повернень;
• проведення локальних акцій, надання мерчендайзерів;
• контроль за стандартами розміщення товару на основних і додаткових місцях викладки;
• оперативне керівництво відділами.
• робота з первинною документацією (перевірка повноти, правильності, внесення у систему)
11.2012 – 11. 2013 ТОВ «Метро Кеш Енд Кері Україна», м. Севастополь:
01.11.2012 - 04.01.2013 Заступник начальника відділу «Побутова хімія та косметика»
• оперативне керівництво колективом;
• контроль за стандартами розміщення товару на основних і додаткових місцях викладки;
• дотримання асортименту;
• ведення звітності про коректність товарного запасу (нульовий, низький і негативний рівні товарного запасу);
• організація інвентаризацій (проміжних і річний);
• виявлення непродаваємих артикулів і боротьба з ними;
• створення і контроль виконання замовлень;
• робота з постачальниками на предмет організації повернень, проведення локальних акцій, надання мерчендайзерів;
• аналіз обсягів продажів по артикульним групам, маржинальність - в рамках регіону, країни.
04.01.2013 - 22.10.2013 Начальник відділу «Побутова хімія та косметика»
• оперативне керівництво колективом;
• складання графіків і табелів робочого часу для працівників відділу;
• контроль стандартів розміщення товару на основних і додаткових місцях викладки;
• дотримання асортименту;
• ведення звітності про коректність товарного запасу (нульовий, низький і негативний рівні товарного запасу);
• організація інвентаризацій (проміжних і річний);
• виявлення не продажних артикулів і боротьба з ними;
• створення і контроль виконання замовлень;
• робота з постачальниками на предмет організації повернень;
• проведення локальних акцій, надання мерчендайзерів;
• аналіз обсягів продажів по артикульним групам, маржинальність - в рамках регіону, країни;
• розширення бази ключових клієнтів і безпосередній упор на роботу з оптом.
22.10.2013 - 20.11.2013 Заступник начальника підрозділу «Продовольчі товари»
В рамках реструктуризації переведена на вищевказану посаду.
• дотримання асортименту;
• ведення звітності про коректність товарного запасу (нульовий, низький і негативний рівні товарного запасу);
• дотримання асортименту;
• ведення звітності про коректність товарного запасу (нульовий, низький і негативний рівні товарного запасу);
• вжиття заходів щодо цільового зниження товарного запасу в рамках централізованого планування;
• робота з клієнтами в торговому залі, і ключовими клієнтами орієнтованими на асортимент відділу.

08.2008 – 11.2012 ТОВ «Лідер Крим»
Торговий представник
• розширення активної клієнтської бази;
• укладання договорів на постачання і обладнання;
• збільшення продаваного асортименту в торгову точку;
• контроль стандарту викладки товару згідно планограм;
• аналіз продажів (торгової точки; загальний оборот);
• складання рекомендованого замовлення, контроль доставки;
• контроль і збір дебіторської заборгованості.
11.2007 – 08.2008 років. ТОВ ТД Мегаполіс, м Севастополь
Адміністратор торгового залу
• контроль за стандартами розміщення товару на основних і додаткових місцях викладки;
• дотримання асортименту;
• виявлення не продажних артикулів і боротьба з ними; - контроль виконання замовлень;
• надання кваліфікованої консультації покупцям;
• забезпечення чистоти та порядку в торговому залі.

Рекомендації надам за запитом.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: