Резюме від 10 червня 2022 Файл

Людмила

Администратор, экономист, бухгалтер, финансист

Вік:
55 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 6 сторінок

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

1. Прізвище Корчевець
2. Ім’я Людмила
3. По батькові Вікторівна
4. Число, місяць, рік народження 10.11.1968
5. Реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України,
паспорт ВА № 927591,
(серія (у разі наявності)
найменування органу, що видав, Куйбишевським РВ ДМУ України в Донецькій області, дата видачі 14.08.1997_.
6. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти
Найменування закладу освіти
Рік вступу
Рік закінчення
Галузь знань/
спеціальність/
спеціалізація
Ступінь вищої освіти
Серія та номер диплома
Донецькій інститут радянської торгівлі
1987
1991
Економіка торгівлі
Спеціаліст
РВ №821845
Донецький державний технічний університет
1995
1995
Бухгалтерській облік та аудит
Молодший спеціаліст
ДМСК №004624
7. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах згідно з вимогами, визначеними в умовах проведення конкурсу
Число, місяць, рік
Найменування підприємства, установи, організації
Найменування посади
Короткий опис основних функцій
Кількість, в місяцях

досвід у сфері*
досвід на керівних посадах**
призначення на посаду
звільнення з посади

01.09.1986
28.02.1987
Донецькій учбово- курсовій комбінат обласного управління торгівлі
Молодший продавець текстильних, швейних товарів та головних уборів

6

02.03.1987
24.08.1987
Донецький торгівельний центр «Білий Лебедь»
Молодший продавець
Організація продажу товару
5

01.09.1987
31.07.1991
Донецькій інститут радянської торгівлі
Економіст, спеціаліст

47

07.08.1991
19.10.1993
Червоноармійський промторг «Універмаг»
Контролер- касир 3-й категорії
Продаж товару через касовий апарат
26

17.01.1995
14.07.1995
Центр підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів Донецького державного технічного університету
Бухгалтерській облік та аудит молодший спеціаліст

5

15.07.1995
31.10.1995
Куйбишевський районній центр зайнятості м. Донецкьа призначено допомогу з безробіття

3

01.11.1995
02.08.1996
ТОВ «Бріз»
Головний бухгалтер
Ведення бухгалтерського обліку
9
9
19.08.1996
20.02.1997
Акціонерне страхове товариство закритого типу «Сатурн»
Головний бухгалтер
Ведення бухгалтерського обліку
1
1

Заступник директора по фінансам
Ведення планово-економічної діяльності
5
5
03.03.1997
02.07.1997
Куйбишевський районний відділ м. Донецька Донецького обласного управління Пенсійного фонду України
Фахівець І категорії
по страховим внескам
Прийнята присяга держслужбовця, присвоєно 15 ранг
Приймання звітів, перевірка правомірності нарахувань та сплати пенсійних внесків, облік недоїмки та вжиття заходів щодо погашення
4

03.07.1997
16.11.1997
Державна адміністрація у Куйбишевському районі м. Донецька
Держподатковий інспектор відділу примусового стягнення платежів управління прямих та непрямих податків з юридичних осіб
Проведення взаєморозрахунків між державними підприємствами, опис майна боржників та примусове стягнення заборгованості
4

17.11.1997
31.11.1998
Державна адміністрація у Куйбишевському районі м. Донецька
Держподатковий інспектор відділу оподаткування доходу, майна підприємств та сплати за патент управління прямих і непрямих податків з юридичних осіб
Присвоєно спеціальне звання «Інспектор податкової служби 2»-го рангу
Приймання та камеральні перевірки декларацій по податку на прибуток та ПДВ
12

01.12.1998
11.04.1999
Державна адміністрація у Куйбишевському районі м. Донецька
Старший держподатковий інспектор відділу прямих і непрямих податків з юридичних осіб, управління прямих і непрямих податків з юридичних осіб
Складання протоколів та постанов щодо порушення термінів подання декларацій та сплати податків, виконання контрольних завдань облДПА у Донецькій області Відпрацювання списків боржників
4

12.04.1999
24.07.2000
Державна адміністрація у Куйбишевському районі м. Донецька
Держподатковий інспектор сектору прогнозування
надходжень, відділу обліку, звітності і прогнозування надходжень
Аналіз надходження податків та зборів у розрізі бюджетів та видів податків. Аналіз діяльності фінансово промислових груп суб'єктів господарювання.
15

25.07.2000
04.12.2000
Державна адміністрація у Куйбишевському районі м. Донецька
Старший держподатковий інспектор відділу обліку, звітності і оперативного аналізу надходжень
Аналіз виконання фінансових планів підприємств державному сектору економіки та підприємств з часткою держави більше 50 відсотків. Участь у відборі та проведення аналізу підприємств, включених до реєстру великих платників податків
4

05.12.2000
18.01.2001
Державна адміністрація у Куйбишевському районі м. Донецька
Головний держподатковий інспектор групи оперативного аналізу надходжень відділу обліку, звітності і оперативного аналізу надходжень
Ведення обліку та аналізу надходжень в розрізі податків та зборів, та в розрізі підприємств району.
1

19.01.2001
12.03.2001
Державна адміністрація у Куйбишевському районі м. Донецька
Головний держподатковий інспектор відділу організаційно- розпорядчої роботи і оперативного аналізу надходжень
Прогнозування та аналіз надходження податків і зборів в розрізі бюджетів та структурних підрозділів інспекції, планування виконання доведених завдань по надходженню платежів.
1

13.03.2001
31.08.2003
Державна адміністрація у Куйбишевському районі м. Донецька
Головний держподатковий інспектор відділу роз’яснення податкового законодавства
Надання роз’яснень з питань застосування податкового законодавства суб’єктам господарювання та громадянам
Присвоєно спеціальне звання «Інспектор податкової служби І рангу»
29

01.09.2003
31.01.2005
Державна адміністрація у Куйбишевському районі м. Донецька
Головний держподатковий інспектор (з функцією роботи із зверненнями громадян) відділу громадських зв’язків та масово- роз’яснювальної роботи
Здійснення розгляду зверненні громадян під час особистого прийому у громадській приймальні та надання відповідей на письмові звернення, проведення семінарів, конкурсів малюнків «Податки очима дітей», КВН у закладах освіти району.
17

01.02.2005
08.09.2005
Державна адміністрація у Куйбишевському районі м. Донецька
Завідувач сектору взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю
Публікація статей в журналах та газетах місцевого рівня щодо роз’яснення податкового законодавства та результатів роботи інспекції, проведення зустрічей в навчальних закладах на підприємствах району. Присвоєне спеціальне звання «Радник податкової служби 3 рангу»
7
7
09.09.2005
31.01.2007
Державна адміністрація у Куйбишевському районі м. Донецька
Завідувач організаційно- розпорядчого сектору
Виконання комплексу заходів з організації роботи інспекції.
Складання приказів та розпоряджень, організація проведення нарад, аналіз та контроль за виконанням доручень керівництва та області ДПА в розрізі структурних підрозділів.

17
17
01.02.2007
03.07.2008
Державна адміністрація у Куйбишевському районі м. Донецька
Начальник організаційно- розпорядчого сектору
Виконання комплексу заходів з організації роботи інспекції.
Складання приказів та розпоряджень, організація проведення нарад, аналіз та контроль за виконанням доручень керівництва та області ДПА в розрізі структурних підрозділів

Присвоєне спеціальне звання «Радник податкової служби 2 рангу»
17
17
01.08.2008
14.02.2012
Державне підприємство «Науково- технічний центр охорони надр та споруд при Укр НІМІ НАН України»
Заступник завідуючого планово-економічного відділу
Здійснювала складання річного фінансового плану, аналіз виконання показників фінансового плану, готувала щоквартальні матеріали до пояснювальної записки к виконанню фінплану. Складала кошторисну калькуляцію, здійснювала комплексний економічний аналіз господарської діяльності
41
41
17.07.2012
07.01.2013
ПАТ «ДОЧІРНІЙ БАНК СБЕРБАНКУ РОСІЇ »
Провідний фахівець адміністративного сектору Донецького регіонального управління
Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, ведення обліку основних фондів за співробітниками
5

08.01.2013
18.05.2015
ПАТ «ДОЧІРНІЙ БАНК СБЕРБАНКУ РОСІЇ »
Головний фахівець - діловод адміністративного сектору Донецького регіонального управління
Ведення журналів по охороні праці та пожежної безпеки, організація проведення інструктажів, закупка товарів для ефективної роботи управління, складання табелю по сектору
28

19.05.2015
01.04.2018
ПАТ «СБЕРБАНК»
Головний фахівець - діловод адміністративного відділу Київського регіонального управління з місцем роботи у м. Вінниця
Ведення заказів, ТАПів, відомостей в системі SAP ERP (ММ/RE) приєднувала до замовлення в SAP сканкопії первинних документів.
34

02.04.2018
17.06.2018
АТ «СБЕРБАНК»
Провідний фахівець відділу фінансового контролю фінансового управління, з місцем роботи в м. Вінниця
Виконувала операції, пов'язані з оплатою рахунків, договорів, інших платіжних доручень за постачання матеріалів/послуг
2

18.06.2018
02.06.2022
АТ «МІЖНАРОДНИЙ РЕЗЕРНИЙ БАНК»
Провідний фахівець відділу фінансового контролю та закупівель фінансового управління з місцем роботи у м. Вінниця
Здійснювала перерозподіл коштів бюджету між ПФМ/статтями бюджету Закривала дебіторську заборгованість. Здійснювала аналіз бюджету Банку
47

Загальний досвід
396
98
8. Додатково повідомляю дані про таких близьких осіб (дружина, чоловік, батько, мати, рідні брати та сестри, діти, тесть, теща, свекор, свекруха, батько та мати дружини (чоловіка).
Ступінь родинного зв’язку
Прізвище, ім’я та
по батькові
Рік і місце народження
Місце роботи, посада
Громадянство
Чоловік
Корчевець Віктор Леонідович
1963 м. Торез Донецькій області
ТОВ «СК ІТ»
директор
Україна
Син
Корчевець Дмитро Вікторович
1990, м. Донецьк
Донецький Національний університет «ім. Василя Стуса» провідний юрист консульт юридичного відділу
Україна
Сестра
Гончарь Світлана Вікторівна
1971, м Донецьк
пенсіонер
Україна
12. Додаткова інформація ******:
Досвідчений користувач ПК: робота с MS Office (Excel /Word), програми інтернет (MS Explorer, Mozila Firefox, Opera, Google Chrome) та E-mail, робота с банківським ПО (SAP). Вмію користуватися офісною технікою (факс, ксерокс, сканер, принтер).
* Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, в місяцях.
** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.
*** Може зазначатися додаткова інформація, яка підтверджує відповідність вимогам, зокрема знання, уміння, навички особи, відомості про професійний розвиток, наукові публікації, членство в організаціях.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: