Резюме від 29 квітня 2024 PRO

Ігор

Керівник відділу трейд-маркетингу, дивізійний менеджер із продажу, 70 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
53 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Дивізійний менеджер

з 08.2017 по 06.2022 (4 роки 10 місяців)
British American Tobacco Ukraine, Одеса, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Розробляв та впроваджував регіональні плани діяльності торгового маркетингу та дистрибуції, які відповідали завданням компанії в області торгового маркетингу та дистрибуції, та узгоджував із національними маркетинговими стратегіями та потребами клієнтів.
Базуючись на аналітиці трендів ринку, потреб компанії та особливостей підзвітної території надавав рекомендації щодо нових можливостей росту та загроз, рекомендував нові ініціативи або зміни до існуючих.
Брав участь у розробці ефективної стратегії торгового менеджменту та дистрибуції в національному масштабі.
Керував роботою з ключовими національними клієнтами, шляхом впровадження національних стратегій та планів. Брав участь у переговорах відповідно до політик делегування повноважень та внутрішніх процедур компанії.
Виявляв недоліки та надавав рекомендації щодо покращення роботи структури та процесів.
Готував та переглядав бюджети та забезпечував їх виконання. Здійснював контроль за фінансовими рахунками та активами для забезпечення якомога більш ефективного використання ресурсів.
Забезпечував контроль та розвиток працівників шляхом організації проведення тренінгів, підтримки працівників, персональних візитів, мотиваційних заходів тощо.
Більше 500 співробітників в підпорядкуванні.

Національний менеджер по роботі з ключовими клієнтами

з 11.2014 по 08.2017 (2 роки 9 місяців)
British American Tobacco Ukraine, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Розробляв стратегію відділу по роботі з ключовими клієнтами та узгоджував із національними маркетинговими стратегіями та потребами клієнтів, впроваджував дану стратегію на національному рівні.
Розробляв та забезпечував впровадження національних програм для просування продукції із оптимальним застосуванням ресурсів та матеріалів для досягнення найвищого рівня представлення у торговельних закладах, а також рівня продажу ключових стратегічних марок на підзвітній території завдяки підтримці оптової та роздрібної торгівлі.
Проводив зустрічі та переговори з ключовими клієнтами на постійній основі для досягнення взаємовигідних умов щодо співпраці.
Планував, впроваджував та контролював виконання програм заохочення ключових клієнтів, максимально ефективно використовуючи наявні ресурси.
Забезпечував впровадження планів щодо маркетингових заходів у торгівельних закладах мереж клієнтів з метою досягнення цілей щодо марок, обсягів та частку ринку.
Готував та переглядав бюджети та забезпечував їх виконання. Здійснював контроль за фінансовими рахунками та активами для забезпечення якомога більш ефективного використання ресурсів.
Забезпечував дієву та ефективну координацію менеджерів відділу та команди розвитку бізнесу для найкращого досягнення цілей щодо дистрибуції марок, обсягів, просування та мерчандайзингу.

Бізнес юніт менеджер

з 05.2011 по 10.2014 (3 роки 5 місяців)
British American Tobacco Ukraine, Донецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Розробляв та впроваджував регіональні плани діяльності торгового маркетингу та дистрибуції, які відповідали завданням компанії в області торгового маркетингу та дистрибуції, та узгоджував із національними маркетинговими стратегіями та потребами клієнтів.
Базуючись на аналітиці трендів ринку, потреб компанії та особливостей підзвітної території надавав рекомендації щодо нових можливостей росту та загроз, рекомендував нові ініціативи або зміни до існуючих.
Брав участь у розробці ефективної стратегії торгового менеджменту та дистрибуції в національному масштабі.
Керував роботою з ключовими національними клієнтами, шляхом впровадження національних стратегій та планів. Брав участь у переговорах відповідно до політик делегування повноважень та внутрішніх процедур компанії.
Виявляв недоліки та надавав рекомендації щодо покращення роботи структури та процесів.
Готував та переглядав бюджети та забезпечував їх виконання. Здійснював контроль за фінансовими рахунками та активами для забезпечення якомога більш ефективного використання ресурсів.
Забезпечував контроль та розвиток працівників шляхом організації проведення тренінгів, підтримки працівників, персональних візитів, мотиваційних заходів тощо.
Більше 100 співробітників в підпорядкуванні.

Регіональний менеджер по роботі з ключовими клієнтами

з 06.2007 по 05.2011 (3 роки 11 місяців)
British American Tobacco Ukraine, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Розробляв та впроваджував план торгового покриття узгоджений з національними цілями та підходом.
Керував дистрибуцією марок компанії в межах регіону, щоб гарантувати максимальну наявність продукту компанії на підпорядкованій территорії згідно із стратегією маркетингу марок та потреб ринку відповідно до торгового каналу та типу торгової точки.
Забеспечував впровадження планів щодо мерчендайзингу та маркетингових заходів у торговельних закладах ключових мереж клієнтів з метою досягнення цілей щодо марок, обсягів та частки ринку.
Планував, впроваджував та контролював виконання програм заохочення роздрібних та ключових клієнтів на підзвітній території, максимально ефективно використовуючи наявні ресурси.
Базуючись на аналітиці трендів ринку, потреб Компанії та особливостей підзвітної території надавав рекомендаціїщодо нових можливостей росту та загроз, рекомендував нові ініциативи або зміни до існуючих.
Вчасно виявляв недоліки та надавав рекомендації щодо покращення роботи структури та процесів.
Активно сприяв відділам торгового маркетингу та дистрибуції головного офісу у реалізації проектів та надавав потрібну інформацію для розробки ефективної стратегії торгового маркетингу та дистрибуції в національному масштабі.

Територіальний менеджер торгового маркетингу

з 05.2005 по 06.2007 (2 роки 1 місяць)
British American Tobacco Ukraine, Донецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Керував дистрибуцією марок компанії в межах території, щоб гарантувати максимальну наявність продукту компанії на підпорядкованій территорії згідно із стратегією маркетингу марок та потреб ринку відповідно до торгового каналу та типу торгової точки.
Забеспечував впровадження планів щодо мерчендайзингу та маркетингових заходів у торговельних закладах клієнтів з метою досягнення цілей щодо марок, обсягів та частки ринку.
Планував, впроваджував та контролював виконання програм заохочення роздрібних та ключових клієнтів на підзвітній території, максимально ефективно використовуючи наявні ресурси.
Базуючись на аналітиці трендів ринку, потреб Компанії та особливостей підзвітної території надавав рекомендаціїщодо нових можливостей росту та загроз, рекомендував нові ініциативи або зміни до існуючих.
Вчасно виявляв недоліки та надавав рекомендації щодо покращення роботи структури та процесів.
Активно сприяв відділам торгового маркетингу та дистрибуції головного офісу у реалізації проектів та надавав потрібну інформацію для розробки ефективної стратегії торгового маркетингу та дистрибуції в національному масштабі.
Здійснював контроль ефективності використання обладнання компанії задля забеспечення максимальної інформованості споживача щодо марок сигарет та продуктів Компанії.
Забеспечував виконання усіх ціклічних інструкцій включаючи, але не обмежуючись циклічною заміною комунікації, побудовою дистрибуції та інше.
Забеспечував контроль та розвиток працівників відділу торгового маркетингу шляхом організації проведення тренінгів, підтримки працівників, персональних візитів, мотиваційних заходів.

Торговий представник

з 10.2002 по 05.2005 (2 роки 7 місяців)
British American Tobacco Ukraine, Донецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Заступник директора

з 10.1998 по 10.2002 (4 роки)
Приватне підприємство Яник, Луганськ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Освіта

Маріупольський Державний Університет

Економіко-правовий факультет, Менеджмент організацій, Маріуполь
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Менеджер - економіст, диплом спеціаліста.

Знання і навички

MS Office Користувач ПК CRM Комунікабельність Продаж B2B FMCG-продаж

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — вище середнього
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Маю більш ніж 20 річний досвід роботи в міжнародній компанії на різних посадах. Маю сильне почуття прихильності до роботи, а також енергійність і наполегливість у досягненні цілей. Швидко навчаюсь використовуючі всі доступні ресурси. Сміливість та оригінальність у вирішенні проблем – це мої сильні сторони. Високе почуття командного духу, також здатний працювати самостійно. Готовий до нових досягнень та викликів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: